Kamilica za DARK VISIONA

1 view

Dexy

Kloud Van Dam Zan

a jedan veliki LOL

"Dexy" <zeljko...@po.t-com.hr> wrote in message
news:fc8dfc$nmc$2...@ss408.t-com.hr...
> C/P
>
> http://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=79837

fler

Dexy wrote:
> C/P
>
> http://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=79837

nisi trebao!
ubit će se..!

f bunker

"Kloud Van Dam Zan" <luka.mat...@st.t-com.hr> wrote in message
news:fc8fnu$1uh$1...@ss408.t-com.hr...
> a jedan veliki LOL

nemojte tako ostro prema mladicu, bas je dobro imat ridikula da nas
zabavlja. Ak se povrijedi otici ce kao Rockeron sa heavy metal i Stepa
srbin sa svih ostalih grupa.
I cuo sam da nema 14 nego 26 godina (neprovjerena informacija)

Dexy

:)) a sad je gotovo jbga ;)

Dark Vision

"Dexy" <zeljko...@po.t-com.hr> wrote in message

O čeme ti to? ©ta si brijeą da ču otvoriti link koji si mi stavio tu
prozivajuči me.
A vi drugari dexyevi. Jel vam dobro? A bar se jeftino zabavljate guzeči se
međusobno.
Ispadate baą ko psi lutalice i joą ponosni na to.
Sva sreča da je i meni zabavno sa vama. Hočete li doći na natjecanje za naj
rasniju pasminu.
Pa da vas izloľimo. Hmm . Pitam se tko bi pobijedio? Sigurno fler ili bi ga
dxy nadjebo svojom simpatičnom igrom lovica na vlastiti rep.
Kak vam se svida link.
Meni si naąo za prozivati ?Iąąą BIJEDO ljudska.
Sigorno te se i majka odrekla.(GTS-ica je nenadjebiva)

: )>.... ledo -sladoledi.

fler

Dark Vision wrote:

> [...]

> A vi drugari dexyevi. Jel vam dobro? A bar se jeftino zabavljate guzeči se
> međusobno.

> Ispadate baš ko psi lutalice i još ponosni na to.

> Sva sreča da je i meni zabavno sa vama. Hočete li doći na natjecanje za naj
> rasniju pasminu.

> Pa da vas izložimo. Hmm . Pitam se tko bi pobijedio? Sigurno fler ili bi ga

> dxy nadjebo svojom simpatičnom igrom lovica na vlastiti rep.
> Kak vam se svida link.

> Meni si našo za prozivati ?Iššš BIJEDO ljudska.

> Sigorno te se i majka odrekla.(GTS-ica je nenadjebiva)

oš se guzit s nama?
fali još jedan

hiro

On Wed, 12 Sep 2007 19:43:51 +0200, "Dark Vision"
<no...@microsoft.com> wrote:

> [...]

>Kak vam se svida link.

>Meni si našo za prozivati ?Iššš BIJEDO ljudska.

>Sigorno te se i majka odrekla.(GTS-ica je nenadjebiva)

hahaha, ovo je sve bolje i bolje :))

t.iv...@gmail.com

On Sep 12, 8:12 pm, hiro <hironahr+us...@gmail.com> wrote:

> hahaha, ovo je sve bolje i bolje :))

loooool....se mogu ja guzit sa vama???nego oce tamo bit i dark
visionov superclocked pc.....jooj jedva cekam....

Dark Vision

<t.iv...@gmail.com> wrote in message

On Sep 12, 8:12 pm, hiro <hironahr+us...@gmail.com> wrote:

> hahaha, ovo je sve bolje i bolje :))

loooool....se mogu ja guzit sa vama???nego oce tamo bit i dark
visionov superclocked pc.....jooj jedva cekam....

Biti ce superClockani Assevi.
Taman da i ti uletis. A ja cu vas snimiti na svom superstroju da
ovijekovjecim tu prvu hrvatsku kamilicu.
A kaj volite kad vas je sto vise? Pa se natiskate da nemate zraka.
Moj soperPC nece biti tamo da me ne orobite.
Bando guzicara. Preporucam put Hrvatskoga sabora.
Pasalic voli mlade energicne entuzijaste guziti.
I guzte se vi sam. Puno srece i novih clanova.
Doskora- SuperCloocked -

Quad_Damage

> Doskora- SuperCloocked -

To ti je novi nick?

Dexy

> I guzte se vi sam. Puno srece i novih clanova.
> Doskora- SuperCloocked -

Oo novi nikic je pao vidim klukide....aa jadno dijete bas mi ga zao,sta
cemo mi s tobom cmrc...idi ajat ujutro moras u vrtic..pazi da nebi dobio
jednu supercloocked triskicu kad dodes u vrtic

Dark Vision

"Dexy" <zeljko...@po.t-com.hr> wrote in message

Plakao si a sada se smijes. A? Mislis da ne kuzim.
Neuroza se ljeci u vrapcu. Pa kakav ti je ovo zadnji post'?
Totalno si se izdo, razgolio svoju bijedu i bruku. IjjooJJJ..
Pa kak ti sada nije neugodno?
Ja bi se na tvom mijestu ubio. Sam za sebe ne vrijedis nista, tu spominjes
druge,
samo se ti oslanjaj na svoje guzicare . Neces daleko stici.

Oo novi nikic je pao vidim klukide....aa jadno dijete bas mi ga zao,sta

> cemo mi s tobom cmrc...idi ajat ujutro moras u vrtic..pazi da nebi dobio

> jednu supercloocked triskicu kad dodes u vrtic

Pa sta ne kuzite o cemu se radi. OJ.
ma zivog bi ga
pokopo da malo dode sebi...

Kako se samo usudi. Pa sta nije procito prije neg je poslo post.
A takve mizerije. E sad mi je vec zlo. Ovo je kraj naSlagu-
KOJI BIJEDNIK- SmmrC.. sta

> cemo mi s tobom cmrc...idi ajat ujutro moras u vrtic..pazi da nebi dobio

Evo meni je bed zbog njega, meni je neugodno zbog cobanina.
Sto to meni treba
THE-END

Quad_Damage

"Dark Vision" <no...@microsoft.com> wrote in message

IZDVOJENO:

Ovo je kraj naSlagu-

LOLITA!

Dexy

:))))) mah glodar teski

Dark Vision

"fler" <chain...@NOSPAMyahoo.com> wrote in message
> Dark
>>

>fler" <chain...@NOSPAMyahoo.com> wrote in message oš se guzit s nama?
> fali još jedan

Dark

Dark Vision

"Dexy" <zeljko...@po.t-com.hr> wrote in message

Evo sad malo sacekaj ,pa da ti netko potvrdi.
Prijevod: Jelda?

KRAJ NA SLAGU!

Quad_Damage

"Dark Vision" <no...@microsoft.com> wrote in message

Tako je, samo ti to potvrdi!

Dark Vision

"Dexy" <zeljko...@po.t-com.hr> wrote in message

> :))))) mah glodar teskiidi ajat ujutro moras u vrtic..pazi

da nebi dobio
jednu supercloocked triskicu kad dodes u vrtic

smmrrc..hihihi... mah.:)))))
kak si sam fora i kul sa tim smajlicima.
E jeben te prejadnog. Bas koda smrdis na ono najgore.
I sigurno si obicna drukercina koju su uvijek svi mlatili.
Nista osobno ali tako zbilja zvucis.:)))) cucimuci-cmrljica
Kaj bus me prijavil na abuse. Jooj daj nemoj, da te mogu jos malo pljuvati.
I tak to.

Quad_Damage

"Dark Vision" <no...@microsoft.com> wrote in message

Daj još malo, ajde znam da možeš. GO!

Dark Vision

"Quad_Damage" <qu...@quake.org> wrote in message
>Ne kužim!? Šta ti nisi čuo za tu foru i njen značaj?
KRAJ NA ŠLAGU!
A pa ti si onda fakat još mlad.
Meni je to baš super-cloock-fora
-click-cloock-zig-heill

Quad_Damage

Dark Vision

> [...]

blago tebi. Vidjet češ kako če ti biti u pravu kad dodes u moje godine.

Dark Vision

"Quad_Damage" <qu...@quake.org> wrote in message

To je več bila Auto Ironija. Na vaše maloumno SuperCloocked podjebavcanje. E
kako pubertetski!
Jebeno pucanje hormona po sivim stanicama .Ha?

gi4ouR

On Thu, 13 Sep 2007 05:47:57 +0200, Dark Vision wrote:

> blago tebi. Vidjet čeą kako če ti biti u pravu kad dodes u moje godine.

Znaci sto si stariji to si gluplji ?

--
gi4ouR
www.poopha.com - Gaming to the Bone!

Vitamin Z

"Dexy" <zeljko...@po.t-com.hr> wrote in message
> C/P
>
> http://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=79837

Lik je do jaja glup.

f bunker

"Vitamin Z" <vita...@vitaminz.hr> wrote in message

cujem da ide u skolu za polaznike sa specijalnim potrebama. Ja takvima nebi
nikada ucinio nista nazao.
Stovise, ne samo da im nikada nista nebi ucinio nazao nego cu se i potuc da
bi ih zastitio od taznih mangupa koji ih zajebavaju zbog urodjenih fizickih
i psihickih hendikepa i smetnjama u razvoju

RoBi.

On Thu, 13 Sep 2007 04:50:38 +0200, Dark Vision wrote:

> Evo sad malo sacekaj ,pa da ti netko potvrdi.
> Prijevod: Jelda?
>
> KRAJ NA SLAGU!

Duboko udahni, smiri se i poslozi te j****e rijeci

Dark Vision

"f bunker" <hopa...@yahoo.com> wrote in message

Dark Vision

"gi4ouR" <gi4ou...@gmail.com> wrote in message

A kaj ti zivis u nekom idealiziranom svijetu?

Dark Vision

"f bunker" <hopa...@yahoo.com> wrote in message

>SPECIJALCI HAAA?

C - - A - - D -

RoBi.

On Fri, 14 Sep 2007 02:40:48 +0200, Dark Vision wrote:

> [...]

Da ti pre4veden tip ti je rekao da si retardiran, sto je jako blizu istine.

Dark Vision

"f bunker" <hopa...@yahoo.com> wrote in message

Kaj idete skupa u razred? Hmm.
Ali ne u mojem kvartu.
Vrapče bi reko prije- Tamo ima čujem raznih čujem polaznika- čujem .
Koji sjede sa bhetowenom u klupi ČUJEM!
a I ONIH-Lik je do jaja glup
pI©E SE Glup je do jaja. Kaj vas tako loąe uče u toj vaąoj čujem ąkoli.

Dark Vision

"RoBi." <robi...@yahoo.com> wrote in message

> Da ti pre4veden tip ti je rekao da si retardiran, sto je jako blizu
> istine.

Prevedes?
Pa ne moras biti bas toliko egzaktan . A dobro kada se vec nudis.
Ajde sad ljepo to prevedi na svoj romski jezik .I paz da bude ispravno .
Aj

louisc...@net.hr

cujem da se ovdje djeli neka 7900gtx ultra mega giga i i-mi i
grafi ka kartica.
jako sam zainteresiran za nju, jer pravim filmic kako se doti na
kartica moze najbrze prepiliti ru nom pilom.
dajem 999,99 kn za nju, garancija poželjna!
doti ni balavac koji ju ima u posjedu neka se javi na mail.

gi4ouR

On Fri, 14 Sep 2007 02:37:33 +0200, Dark Vision wrote:

> A kaj ti zivis u nekom idealiziranom svijetu?

y0k, superclocked svijetu! ;)

Dexy

gi4ouR wrote:

> y0k, superclocked svijetu! ;)

haha dobra dobra.. cloocked se pise ne clocked,to ne razumije drkadzija

§CyBeRpUnK§

> blago tebi. Vidjet češ kako če ti biti u pravu kad dodes u moje godine.

ČEŠ, ČE, ČETE

--
§CyBeRpUnK§

www.bfwarzone.net

"Ako neznas kuda ides, svaki ce te put tamo odvesti, a
put u pakao poplocen je dobrim namjerama.":)
"..i nogom u guzicu je korak naprjed":)

Vitamin Z

"Dark Vision" <no...@microsoft.com> wrote in message

Komentari??
Bok!

:)

Vitamin Z

> [...]
> a I ONIH-Lik je do jaja glup
> pIŠE SE Glup je do jaja. Kaj vas tako loše uče u toj vašoj čujem školi.

Šteta što ti se od vitalnih organa samo sluh razvio.

Quad Machine

Vitamin Z wrote:
> Komentari??
> Bok!
>
> :)

dobro, da ja pocnem bitchslape ovdje dijelit?? sta kupite moje fore?? :)
komentari??
bok!
--
http://quad-linux.co.nr ---- moj linux blogac!!!
http://quad.co.nr ---- moj MAX POWER sajt!!!

Vitamin Z

"Quad Machine" <mpa...@gmail.com> wrote in message

> dobro, da ja pocnem bitchslape ovdje dijelit?? sta kupite moje fore?? :)
> komentari??
> bok!

Hehe :P