E znam da je oftopik al ovo fakat moram podjelit s vama...

Toni Alfirevic

evo bio ja jucer navecer vani s jednim frendom koji si je gadno zabrijao na
komjutere al ono fakat gadno...

inace sve zive trebe se pale na njega zato kaj je fakat "ono"... sad mi malo
onak prosvljamo po bircu da vidimo jel "ima kaj"... i napikiramo si 2
trebe... ufff.... i sad bla bla bla... ja barim svoju on svoju, i sad on
nekaj komentira nju kak je njemu fenomenalno kad treba fura one "streberske"
naocalice, al sad slusaj kak je on to provalio: "...ma meni su ti te
naocalice, nesto fenomenalno, ma neznam kak da ti to opisem... (stanka od 3
sekunde)... ma ljepse mi je njih vidjet neg kad doma na ploci vidim svoj PLL
s mrgom od pasivnjaka!..." e a kad je on to izgovarao treba je taman pila
neki qrac i naravno od smjeha ili neznam ni ja cega vec to sve iz usta
ispljunula njemu u facu!!!! eee ja sam se slomio, al doslovce slomio od
smjeha!!! znam da ne zvuci sad onak nekaj smjesno al, trebate to dozivjet!
naravno ona mu je isla to ljepo obrisat s lica i... ljepo ju je zbario nakon
10min... a ja sam cijelu vecer smisljao neki ulet...

i sad nek mi neko kaze da "kompjuter frikovi" sam mogu sanjat o trebama...

jos jednom sorry na oftopiku, nemojte me flejmat ;))))))))

pozdrav,

Mi se utapamo u informacijama, a umiremo od zedji za znanjem!
Toni Alfirevic

Sasa Cikes

"Toni Alfirevic" <toni.al...@fer.hr> wrote in message

> i sad nek mi neko kaze da "kompjuter frikovi" sam mogu sanjat o trebama...
>
> jos jednom sorry na oftopiku, nemojte me flejmat ;))))))))

zanimljiva pricica :)

inace, ima sve vise zenki sta se kuze u kompjutere - sta ja smatram dobrom
stvari :)

--
Regards,
Sasa Cikes

The Second Maker

Sasa Cikes <sasa....@hi.hinet.hr> wrote:

pa, je ;-))
--
"The weak ones are there to justify the strong"
[remove MAKNIOVO when replying to mail]

symx

Toni Alfirevic <toni.al...@fer.hr> napisao je

Mozes biti Tutlek za trebe,Tutlek za kompjuter ali i
Tutlek za sve ceega se primis ali ako te ide onda te ide
nema tu pravila
:)))

Korky

Sasa Cikes wrote:

> inace, ima sve vise zenki sta se kuze u kompjutere - sta ja smatram dobrom
> stvari :)

Inače, sumnjam da je ova konkretno, skužila o čemu je on to
"zabrijao". :o)

--
Kristijan Koražija
--------------------------------

Toni Alfirevic

> inace, ima sve vise zenki sta se kuze u kompjutere - sta ja smatram dobrom
> stvari :)

meni se nije cinila ko neka koja ima pojma sta je to kompjuter, a kamoli
PLL... ;)))

Sasa Cikes

"Korky" <kristijan...@os.tel.hr> wrote in message

> Inače, sumnjam da je ova konkretno, skuľila o čemu je on to
> "zabrijao". :o)

pa i ja sumnjam, ali samo se izjasnio u vezi zena i kompjutera :)

--
Regards,
Sasa Cikes

Korky

Sasa Cikes wrote:

> pa i ja sumnjam, ali samo se izjasnio u vezi zena i kompjutera :)

A dobro, to tvoje stoji.

Ivek

Sasa Cikes <sasa....@hi.hinet.hr> wrote in message:

> inace, ima sve vise zenki sta se kuze u kompjutere - sta ja smatram dobrom
> stvari :)

Koje su vrste ti kompjuteri? Osobna racunala, radne stanice ili serveri?
Ili velicina nije bitna?

:)

Ivek

matija

Toni Alfirevic, completely geschtonkenflapped, wrote:
> ljepo ju je zbario nakon
> 10min... a ja sam cijelu vecer smisljao neki ulet...

"moj cooler nije pasivan nego aktivan i veci je od njegovog"
bi vjerojatno upalilo.

--
i stumbled upon the philosopher's stone... i had the veil of illusion
pulled out... and was confronted... by the many levels of energy and many

address is scrambled - remove SPAMISEVIL to reply

Toni Alfirevic

> "moj cooler nije pasivan nego aktivan i veci je od njegovog"
> bi vjerojatno upalilo.

reko sam da je on zabrijao a ne ja... ja sam se svog standarda drzao... onaj
sa sitnisem i mamom... skoro uvjek upali... al trebas imat muda da s takvom
kretenarijom uletis... :)))

Sasa Cikes

"Ivek" <iv...@SoftHome.net> wrote in message

> Koje su vrste ti kompjuteri? Osobna racunala, radne stanice ili serveri?
> Ili velicina nije bitna?
> :)

pa ima ih sta su dobre i s laptopima :))

--
Regards,
Sasa Cikes

uriel

"Toni Alfirevic" <toni.al...@fer.hr> wrote in message

bolji je ulet s 'keksom', ako veæ moras imat kakav skolski ulet

Kosi

> [...]
... onaj
> sa sitnisem i mamom... skoro uvjek upali... al trebas imat muda da s

Kak' to ide?

matija

Toni Alfirevic, completely geschtonkenflapped, wrote:

what the hell would that be?!
stogod da jest, ocito da je u "skoro uvijek upali" naglasak
na "skoro". "skoro sam ju zbario", "skoro sam je*ao" ...

Toni Alfirevic

> what the hell would that be?!
> stogod da jest, ocito da je u "skoro uvijek upali" naglasak
> na "skoro". "skoro sam ju zbario", "skoro sam je*ao" ...

evo procitaj riplajao sam gore... a bas i nije na skoro naglask! definitivno
dobijes smjesak... e sada... ko zna jel ima na tebi ista drugo osim smjesnog
uleta sto bi joj se moglo svdjat!!! :)))

uffff.... teski hardveraski problemi.... mislim da bi ovo trebali u FAQ
ubacit... pod "kako zabrit curu na vruci PLL :)))))"

pozdrav,
Toni.

p.s. ovaj put nije bilo "skoro" :)))))))) al sam moram prizan istreso sve
zivo sta znam.... (a nije da bas znam puno).... :)))

Toni Alfirevic

> Kak' to ide?

nemoj mi rec da za to nisi cuo... pa to je 100 godina staro...

unak usred laganini neobaveznog razgovra ju prekines dok prica... i pitas
jel imas sta sitnog? ona obicno pita zasto... a ti kazes: reko sam da cu se
javit mami kad se zaljubim!!! :)))

ovo si ziher cuo! :)))

matija

> [...]
> jel imas sta sitnog? ona obicno pita zasto... a ti kazes: reko sam da cu se

AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zbljuv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zena kojoj bi se to svidjelo morala bi imati IQ jednak onome
kostici breskve (ili marelice, ne budimo iskljucivi).

Toni Alfirevic

hi hu ders vins!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))

matija

> evo procitaj riplajao sam gore... a bas i nije na skoro naglask! definitivno
> dobijes smjesak...

da, dok si ona misli "boze, jos jedan brdjanin" :)

> e sada... ko zna jel ima na tebi ista drugo osim smjesnog
> uleta sto bi joj se moglo svdjat!!! :)))

ulet nije smijesan nego je glup. mogao bi proci samo ako
joj se jaaaako svidjas i ako je jaaaako pohotna :)

> uffff.... teski hardveraski problemi.... mislim da bi ovo trebali u FAQ
> ubacit... pod "kako zabrit curu na vruci PLL :)))))"

ili "uporaba arctic silvera za lubrikaciju".

> p.s. ovaj put nije bilo "skoro" :))))))))

nego "nikako" :)

> al sam moram prizan istreso sve
> zivo sta znam.... (a nije da bas znam puno).... :)))

ne mozes pogrijesiti ako koristis NLP.

Toni Alfirevic

> zena kojoj bi se to svidjelo morala bi imati IQ jednak onome
> kostici breskve (ili marelice, ne budimo iskljucivi).

probaj na svojoj! :)))

ah da pa ti nemas, rajt, rajt, sorri! :)))))))))))))))))

Dssss

In article <ai4hbo$9lt$1...@bagan.srce.hr>, toni.al...@fer.hr says...

> hi hu ders vins!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))

Who dares wins, ah nostalgijo, jos iz doba komodora 64.

matija

Toni Alfirevic, completely geschtonkenflapped, wrote:
> hi hu ders vins!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))

hi hu ders - prosers :)

Toni Alfirevic

> Who dares wins, ah nostalgijo, jos iz doba komodora 64.

a znam da mi je jos od nekud bilo poznato! :)))))

uf C64... to je bilo pravo racunalo!! ;)))))

Kristijan Mirię

> uf C64... to je bilo pravo racunalo!! ;)))))

Kad se samo sjetim koliko sam ga platio (ne baą ja nego moj muąki roditelj)
prije xy godina...čini mi se da je bio oko 1300 DM ali nisan siguran.

Aries

> Inače, sumnjam da je ova konkretno, skuľila o čemu je on to
> "zabrijao". :o)

ne budi lud, picka je garant diplomirala na fizici termodinamiku i bavi se
dizajnom tih hladnjaka, samo za PLL-ove...

--
...the few, the proud, the remaining...
ifr...@grf.hr

Ivek

Sasa Cikes <sasa....@hi.hinet.hr> wrote in message:

Vidi se tko zna!

:)

Ivek

Korky

Toni Alfirevic wrote:

Joj, joj. Ljudi, lakše malo, rastjerat ćete i ovo malo žena što se tu
ponekad javlja.

Kosi

"Toni Alfirevic" <toni.al...@fer.hr> wrote in message

Zbljuv zbljuv!!!

I da sam čuo vjerojatno bih potisnuo u memoriji..))) I budio se u hladnom
znoju dok sanjam sebe kak' to provaljujem nekoj......

Toni Alfirevic

> Zbljuv zbljuv!!!
>
> I da sam čuo vjerojatno bih potisnuo u memoriji..))) I budio se u hladnom
> znoju dok sanjam sebe kak' to provaljujem nekoj......

sam ti zbljuv zbljuv...

Sasa Cikes

> Vidi se tko zna!
> :)

cesto se srecem sa zenama u informatickoj bransi, pa bi se to moglo nazvat
cak i profesionalnom deformacijom :)

--
Regards,
Sasa Cikes

Rajnus

Prije nego razmisli Sasa Cikes, rece.....

> zanimljiva pricica :)

> inace, ima sve vise zenki sta se kuze u kompjutere - sta ja smatram dobrom
> stvari :)

ah, ovisi kako uzmes. Moja se zena nista ne kuzi u racunala
tako da mogu na sred desktopa drzati brojeve drugih zena, a
kamoli neke eventualne mailove, no s druge strane bilo bi
ljepo reci kad ti windowsi odu ukurac "zeno ajd mi
formatiraj disk i stavi nove windowse dok se ja vratim iz
pivnice :)))

--

Live long & prosper

www.rajnus.cjb.net
ICQ 97665197
(iz e-mail adrese makni abc. prije reply-a)

Tecaj za trudnice
http://web.vip.hr/rajnus.vip/Tecaj_za_trudnice.htm

-=arM4g3ddOn@godisnji=-

[quoting "Toni Alfirevic"]:

>evo bio ja jucer navecer vani s jednim frendom koji si je gadno zabrijao na
>komjutere al ono fakat gadno...

Care....sto se mene tice ovakvi offtopici cu uvijek dobrodosli ;)

--
-= A r m 4 g 3 d d o n =-
"Adress is scrambled.The real adress is:

Toni Alfirevic

> Care....sto se mene tice ovakvi offtopici cu uvijek dobrodosli ;)

eto jedan od rijetkih... a posto se vecini ne svidjaju ovakvi "izleti"... od
sada cu se drzati vise topika! :(

ili....

Ivek

Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote in message:

> no s druge strane bilo bi
> ljepo reci kad ti windowsi odu ukurac "zeno ajd mi
> formatiraj disk i stavi nove windowse dok se ja vratim iz
> pivnice :)))

Zel mi rijec s tastature :)

Ivek

"-=arM4g3ddOn@godisnji=-"

[quoting "Toni Alfirevic"]:

>eto jedan od rijetkih... a posto se vecini ne svidjaju ovakvi "izleti"... od
>sada cu se drzati vise topika! :(
>
>ili....

Ili ces slat meni na mail ;)

--
-= A r m 4 g 3 d d o n =-

"Adress is scrambled.To reply remove NOSPAM
or use this: r4...@net4u.hr

Toni Alfirevic

> Ili ces slat meni na mail ;)

:)))))

cal...@adresa.je.u.sigu.com

> [...]

> i sad nek mi neko kaze da "kompjuter frikovi" sam mogu sanjat o trebama...

Ako ti frend bude malo previse brijao na kompove dok je sa trebom, nece bit
bas pretjerano dugo s njom... :))

A ak ju misli samo karat, a onda OK... :) Dobar ulet... :))

--
"Bijesans li vuku ugnjetavu ?" upita jabukao tuce pekarao cvrkuce.
"Nisam ja nikog bombardiro !" rece govnoa bombardira "Ja samo kruskao izbacuje bijesanm !"

Damir Lukic, cal...@fly.srk.fer.hr
a member of hr.comp.hardver FAQ-team

Toni Alfirevic

> Ako ti frend bude malo previse brijao na kompove dok je sa trebom, nece
bit
> bas pretjerano dugo s njom... :))

jel ti to nama meni iz iskustva, a? :))))

sta mala ti je čavo dala?? :))))

Toni Alfirevic

> A ak ju misli samo karat, a onda OK... :) Dobar ulet... :))

misli, misli... :))

ustvari ne misli nego radi :(((

matija

cal...@adresa.je.u.sigu.com, completely geschtonkenflapped, wrote:
> A ak ju misli samo karat, a onda OK... :) Dobar ulet... :))

a nakon seksa, "ovo je bila bolja jebada nego ona sa 4-in-1
drajverima" ...

Danny

> a nakon seksa, "ovo je bila bolja jebada nego ona sa 4-in-1
> drajverima" ...

ROTFLOL!

BOOster

matija <mSkPr...@jaIgSor.srEcVe.IhLr> wrote in message

> a nakon seksa, "ovo je bila bolja jebada nego ona sa 4-in-1
> drajverima" ...

Ovo je kao kajla nama kioji imamo VIA chipsete jel? :))

--
Trust is most important thing in life....
...unfortunetly you can trust only yourself...

...and BTW remove "MAKNI" to reply

matija

BOOster, completely geschtonkenflapped, wrote:

> Ovo je kao kajla nama kioji imamo VIA chipsete jel? :))

ma ne, siguran sam da je uzitak ogroman :)