4x1gb ddr2 667

euzebije

evo posto su cijene rama smijesne mislio sam uzet jos 2 gb
zanima me jel 4 keksa ruse performanse i smanjuju overklok potencijal
kao sto je bio slucaj kod soketa 939?

imam gigabajt ds3
c2d 4300
2x1gb kingmax mars 667

izbor 2 gb modula je skoro pa nikakav a i cijene u previsoke u odnosu na
1gb module
a ako je neko presao sa 2 na 4gb nek nabaci svoja zapazanja o
isplativosti i porastu performansi...

Matija Ferencek <Squizl!>

"euzebije" <lazni...@net.hr> wrote in message

Pridruzujem se upitima. Kod mene je P5B Deluxe i e6400 i 2x1Gb kingmax mars
800

F10EXX

32 bitni windowsi ti to neznaju iskoristit.

david

"Matija Ferencek <Squizl!>" <squ...@gmail.com> je napisao u poruci
interesnoj grupi:f3hkrs$quj$1...@ss408.t-com.hr...

ako nisi na 64 bitnim windozima, onda ti se ne isplati uzimat 4 gige, a uz
to ako ne radis nista zahtjevno ili se ne bavis programima poput : corel,
maya, catya, photoshop.... neces osjetit nikakve razlike izmedju 2 i 4 gb

Jopa

"euzebije" <lazni...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:f3hke4$a2i$1...@localhost.localdomain...

Neces moc koristit 32-bitne windoze. Ako ubacis 4 giga RAM-a, oni ce
prepoznavat 3,5. A mislim da onda i DualChannel puca. Moras imat 64-bitne
windoze. A ta 4 GB ti nisu potrebna ako ne radis neke zahtijevne poslove
(poput Photoshopa). Ako se time ne bavis, razliku neces ni osjetit.

Hrvoje Grgiæ

euzebije wrote:

> a ako je neko presao sa 2 na 4gb nek nabaci svoja zapazanja o
> isplativosti i porastu performansi...

Ostalo su drugi rekli pa da dodam samo ovo: Vista 64-bit. Slozi si dual
boot.

Inace i ja mislim da nije lose imati 4GB, buducnosti radi.

--
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white guy,
the best golfer is a black guy, the tallest guy in the NBA is Chinese,

euzebije

znam da moram imat 64 bitne win.....
a na kompu uglavnom igram te recimo 2-3 put dnevno koristim winrar

nego niko nekaze kak 4 modula utjecu na overklok!?

david

"euzebije" <lazni...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:f3htgs$alv$1...@localhost.localdomain...

> znam da moram imat 64 bitne win.....
> a na kompu uglavnom igram te recimo 2-3 put dnevno koristim winrar
>
> nego niko nekaze kak 4 modula utjecu na overklok!?

isto ka i dva

Grga

"david" <david...@zd.htnet.hr> wrote in message

To nije bas skroz tocno, utjecu na overclock ali ne u tolikoj mjeri kao kod
939. Naime 939 je imao sjeban memorijski kontroler koji sa 4 keksa nije
mogao radit sa command rate 1T nego se moralo ici na 2T...

F10EXX

On Tue, 29 May 2007 19:57:32 +0200, Hrvoje Grgić wrote:

> Ostalo su drugi rekli pa da dodam samo ovo: Vista 64-bit. Slozi si dual
> boot.
>
> Inace i ja mislim da nije lose imati 4GB, buducnosti radi.

Cemu taj poluproizvod? Moze staviti WinXP x64 i gotovo.

Hrvoje Grgiæ

F10EXX wrote:

> Cemu taj poluproizvod? Moze staviti WinXP x64 i gotovo.

Da, kasnije sam se sjetio. Driveri su vec ispeglani, za razliku od Viste.

Wrbhhh

F10EXX wrote:

> Cemu taj poluproizvod? Moze staviti WinXP x64 i gotovo.

Poluproizvod u ideji i realizaciji! xD

Keli

"euzebije" <lazni...@net.hr> wrote in message

Imam tu plocu i 4x512MB kingmax 667. Nema nikakve razlike za oc imedju dva i
cetiri keksa.

anonimni_surfer

Imam Core 2 Duo 6600, Intel DP965LT matičnu, i donedavno sam imao 2x 1 GB
800 Mhz Kingmax i kupio sam još 2x 1 GB 800 Mhz Kingmax jer je cijena
stvarno smješna, 270 kn/kom u Ve-milu (p.s. taj novi komp sam prošle godine
u 9. mjesecu kupio u Ve-milu i tada sam za svaku pločicu dao 930 kn, lijep
je taj napredak), a što se tiče OS-a koristim Windows Vistu Ultimate 32-bit
i oni kuže samo 3325 MB mada ploča detektira svih 4 GB u dual chanel modu.
Da bi sve mogao iskoristiti trebao bi preči na 64 bit OS, znači isto Vista,
XP 64bit ili neki Linux, ali to nek ostane za neku daleku budućnost. Razlika
između 2 i 4 GB nije nikakva, jedino što sam isljučio paging file pa više
nema toliko roštanja diska kad radim nešto intenzivno zahjevno. Ako ciljaš
na brzinu izvršavanja igara onda skupi novce i isprsi se u Ve-milu za
Leadtek Geforce 8800 GTS 640 MB (oko 2800 kn) ili bar onu verziju s 320 MB
(nekih 2200 kn), to bi ti bilo nešto najbolje za igre. Jače kartice ti ne bi
proporučivao jer im je cijena precijenjena a ionako ne bi pitao za njih da
imaš novac nego bi ih čovjek jedostavno kupio.

Matija Ferenček <Squizl!>

"david" <david...@zd.htnet.hr> wrote in message

Znam. JA planiram sad kupit taj ram i prodat ga ak cijena naraste...

euzebije

eto hvala svima na odgovorima
mislim da cu ipak kupiti jos 2x 1gb pa sam vidit kak ide -pa ak mi ne
bude previse pomoglo prodat oko nove godine (vjerovatno nest i zaradit)

Hrvoje Martincic - [sLiNa]

DA ti pomognem u odabiru :)

http://www.tweaktown.com/articles/1094/1/page_1_introduction/index.html

Najpametniji review 4GB rama koji sam procitao; ikad... :)

cal...@fly.srk.fer.hr.invalid

Hrvoje Martincic - [sLiNa] <jovan...@vip.hr> kenjka:

> DA ti pomognem u odabiru :)

> http://www.tweaktown.com/articles/1094/1/page_1_introduction/index.html

> Najpametniji review 4GB rama koji sam procitao; ikad... :)

Aaaaaaaaaaaaaaa!! Pa di si tiiiiii?!!!!!!!!!! Nema te stoljecima i onda se
pojavis ko neka buha!

--
U Banskim dvorima hakero zdere zbijen studentog njusija
popodne. By runf

Damir Lukic, calypso@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
a member of hr.comp.hardver FAQ-team

Hrvoje Martincic - [sLiNa]

On Tue, 5 Jun 2007 07:54:33 +0000 (UTC), cal...@fly.srk.fer.hr.invalid
wrote:

> Aaaaaaaaaaaaaaa!! Pa di si tiiiiii?!!!!!!!!!! Nema te stoljecima i onda se
> pojavis ko neka buha!

Poceo sam lurkati pred dva dana, i vec nemam volje za nastavkom :)

Mozda se pisemo, u najgorem slucaju; javi se za kafu :P