DOWNLOAD MP3 ica????

ANTON!

Sorry na croospostingu, ali mislim da ce vas tu najvise znat.
Na kojim web stranicama (isprobano) mogu downloadati mp3 muziku ili
cijele albume. Pozeljno je da je to free (bez placanja).
Na trazilici utipkam free mp3 i izbaci mi miljun stranica i kao oni
imaju punu muzike. Kliknem na dowmload i ............big shit...nista.

SAMO MI RECITE NEKU ISPROBANU STRANICU (ILI VISE NJIH) DA SAMO KLIKNEM
I PJESMA ILI ALBUM MI SE DOWNLOADA

HVALA!!

BoBo

Instaliraj KaaZa Lite i skidaj sta te volja.

ZOX

On Wed, 12 Mar 2003 23:55:01 +0100, ANTON! <ajadr...@yahoo.com>
wrote:

www.mp3search.com

ima ih još al se sad nemogu sjetit

eh da.

www.maxalbums.com ili tako nešto

People use a Mac because they want to,
Windows because they have to. Anonymus
ZOX
ICQ : *177452198*

Super Operater

SHAREAZA je program (isti kao Kaaza, Napster i ostali), ali nema nikakav
SpyWare i ostala sranja...
Odlican Gnutella client.....

Ima stvarno svega sto ti padne na pamet...

Instaliraj si taj program i cijeli svijet je tvoj!!!!

(Imas ga na posljednjem BUG CD-u i naravno, sriom interneta....

Uzivaj!

Nicky

"ANTON!" <ajadr...@yahoo.com> wrote :

> SAMO MI RECITE NEKU ISPROBANU STRANICU (ILI VISE NJIH) DA SAMO KLIKNEM
> I PJESMA ILI ALBUM MI SE DOWNLOADA

Ne urlaj !

www.mp3medaiworld.com isprobano radi. Skinuo sam vec nekoliko novih albuma.
Samo slijedi upute koje ti navedu.

i btw vele da pjesme koje si skinuo moras obrisat nakon 24h :-)
Albumi su u 192kbps kvaliteti

SeZaM--PiCiKa

"Super Operater" <superop...@MOemail.VEhinet.hr> je napisao u poruci
interesnoj grupi:b4q41g$70fe$1...@as201.hinet.hr...

> SHAREAZA je program (isti kao Kaaza, Napster i ostali), ali nema nikakav
> SpyWare i ostala sranja...
> Odlican Gnutella client.....

pa ni KaZaA lite nema spyware!!!!

ZOX

>www.mp3medaiworld.com isprobano radi. Skinuo sam vec nekoliko novih albuma.
>Samo slijedi upute koje ti navedu.

da nije slučajno
www.mp3mediaworld.com ?

LOL

vatrostalna zdjela

> pa ni KaZaA lite nema spyware!!!!

tako je. osim toga gnutella totalno u banani naspram fasttrack mreze.

Nicky

"ZOX" <ankica....@vip.hr> wrote :

> da nije slučajno
> www.mp3mediaworld.com ?

Malo mi prsti brzaju :)

nemoj tako bobane

> Instaliraj KaaZa Lite i skidaj sta te volja.

ne mogu ja to vjerovat covjece.
otkad je stari napster krenuo, i da ljudi jos nisu culi za sharing cliente
nego mp3ce traze na webu... i to svakih par dana novi lik postavlja pitanje
na njuzima...