Povecanje brzine DialUp 56k?

1 view

jol...@yahoo.com

Svi govorite o Povecanju brzine !
Kada ce meni povecat brzinu DialUp s 56k na 1M ADSL?
Nažalost jos ništa od od ADSLa!

Poštovani,
usluga na navedenom telefonskom prikljucku trenutno nije dostupna jer
doticna telefonska centrala nije nadogradena na tehnologiju potrebnu
za ADSL, odnosno na centrali nije instaliran DSLAM !

Vece MAXadsl brzine - po istim cijenama! Postanite korisnik - dobivate
prikljucak za 1 kunu!
Više na http://maxadsl.t-com.hr ili 0800 9000

Eto ja bi vrlo rado ali oni me dobacuju!

H1 SLUZBA ZA KORISNIKE

Jko nam je žao što želite raskinuti ugovor sa H1 mrežom. Sam
pocetak rada ADSL 2+ u ovom trenutku
vam ne možemo precizirati.Naime, pocetak rada ADSL 2+ povezan je i
samim pristupom lokalnoj petlji gdje ce pristupni operator,
T-com, omoguciti svim novim fiksnim operatorima da ponude ne samo
uslugu brzog interneta nego i one usluge što vam sada nudi T-com.
Svaki korisnik u svakom trenutku nakon isteka minimalnog roka trajanja,
3 mjeseca od datuma potpisivanja ugovora, može raskinuti ugovor
s H1 o korištenju sluge predodabira operatora.
Ukoliko raskid nastupa prije isteka minimalnog trajanja ugovora
korisnik treba platiti 91.50 kn (PDV ukljucen).
Za sve dodatne informacije slobodno nazovite Službu za korisnike, na
besplatni telefon 0800 0505.

Srdacan pozdrav,
SLUŽBA ZA KORISNIKE
H1
Portus d.o.o.

Zbora narodne garde 2, HR-21000 Split
tel: 0800 0505

fax: +385 21 558 070

e-mail: in...@h-1.hr

web: www.h-1.hr

Sve je to jedna najobicnija LAKRDIJA i lopovluk pa normalno da ce bit
za 10 godina svega a tko ce bit ziv taj puta i to koristit to je
pitanje ?????

Pozdrav!

Tr3x

<jol...@yahoo.com> wrote in message

Svi govorite o Povecanju brzine !
Kada ce meni povecat brzinu DialUp s 56k na 1M ADSL?
Nazalost jos nista od od ADSLa!

Postovani,

Vise na http://maxadsl.t-com.hr ili 0800 9000

Eto ja bi vrlo rado ali oni me dobacuju!

H1 SLUZBA ZA KORISNIKE

Jko nam je zao sto zelite raskinuti ugovor sa H1 mrezom. Sam

pocetak rada ADSL 2+ u ovom trenutku

vam ne mozemo precizirati.Naime, pocetak rada ADSL 2+ povezan je i

samim pristupom lokalnoj petlji gdje ce pristupni operator,
T-com, omoguciti svim novim fiksnim operatorima da ponude ne samo

uslugu brzog interneta nego i one usluge sto vam sada nudi T-com.

Svaki korisnik u svakom trenutku nakon isteka minimalnog roka trajanja,

3 mjeseca od datuma potpisivanja ugovora, moze raskinuti ugovor
s H1 o koristenju sluge predodabira operatora.

Ukoliko raskid nastupa prije isteka minimalnog trajanja ugovora
korisnik treba platiti 91.50 kn (PDV ukljucen).

Za sve dodatne informacije slobodno nazovite Sluzbu za korisnike, na
besplatni telefon 0800 0505.

Srdacan pozdrav,
SLUZBA ZA KORISNIKE
[...]

uh ...pa ti bi sa 56 na 1024.. ne moze

prvo upgrade na 112 k ..ali moras jos jednu liniju
onda ces uzeti isdn 64k full digital
onda kad vec imas 2 linije spajaj se na 128 k ..fino je
e onda mozes 1 mbit..

Damir R.

TAKOJE!

mrki

Tr3x wrote:
> [...]

> T-com, omoguciti svim novim fiksnim operatorima da ponude ne samo
> uslugu brzog interneta nego i one usluge sto vam sada nudi T-com.....

Nazalost, H-1 a i drugi operateri nece nuditi DSL bar jos godinu dana
jer nemaju jos ni napravljen prostor za postavljanje petlje...

Pricao mi je susjed koji radi za t-com... nazalost al eto, sta se moze

ehrvatska

gluposti, H1 krece s adslom skoro...
prvo split pa onda rijeka, na kraju zagreb

provjerena informacija

mrki

ehrvatska wrote:
> gluposti, H1 krece s adslom skoro...
> prvo split pa onda rijeka, na kraju zagreb
>
> provjerena informacija

Tocno, krecu sa netom u zgradama (i to nekim)..
Bilo bi super da krenu masovno ali prema trenutnom stanju, tesko...

Fug

"ehrvatska" <nesalj...@fer.hr> wrote in message

> gluposti, H1 krece s adslom skoro...
> prvo split pa onda rijeka, na kraju zagreb
>
> provjerena informacija

jos prije godinu dana su to bile provjerene informacije

jol...@yahoo.com

Tr3x wrote:

> uh ...pa ti bi sa 56 na 1024.. ne moze
>
> prvo upgrade na 112 k ..ali moras jos jednu liniju
> onda ces uzeti isdn 64k full digital
> onda kad vec imas 2 linije spajaj se na 128 k ..fino je
> e onda mozes 1 mbit..

Da meni je sporan 1 DSLAM a nekome a to je samo 1 slucaj nije sporno mi
milijoni kuna!
http://www.index.hr/clanak.aspx?id=322961
To mene jebe u zivotu netko lako opljacka zaradi? za par dana
milijone KUNA a neni nedaju 1 DSLAM ma kakva smo mi to Drzava koji je
to K!!!!

Pozdrav!

Tr3x

<jol...@yahoo.com> wrote in message

jebiga kolega..nikome u ovoj drzavi nije lako..ma kurac..ima kojima je lako

al gle, uzmi wireless nekako pa da imas makar nesto a ne ovako se hebes pa
placas tcomu a onda na dslu si u relativno boljem polozaju al opet te
jebu..sve tcom kontolira..

pozdrav. wish you a lot of luck

jol...@yahoo.com

Tr3x wrote:
> [...]
>
> al gle, uzmi wireless nekako pa da imas makar nesto a ne ovako se hebes pa
> placas tcomu a onda na dslu si u relativno boljem polozaju al opet te

Znam da nikeme nije lako ali dali taj wireless puca na 3 KM rta je to
uopce?

Pozdrav!

gffff

<jol...@yahoo.com> wrote in message

> Znam da nikeme nije lako ali dali taj wireless puca na 3 KM rta je to
> uopce?

puca i na dalje, ovisi o opremi..........
a sta je, mreza....vjerovatno i u toj tvojoj zabiti ima neki lokalni
wireless.......
a onda ako netko ima DSL tko je spojen dogovoris se s njim da dijelite flat
i eto srece :))

Damir R.

On Mon, 24 Jul 2006 18:13:06 +0200, "ehrvatska" <nesalj...@fer.hr>
wrote:

>gluposti, H1 krece s adslom skoro...
>prvo split pa onda rijeka, na kraju zagreb
>
>provjerena informacija

Not true. Krenit ce sa Wimaxom, adsl ce tek bit iza toga. Oni ce
primarno ic na wimax.

Gordon Gekko

<jol...@yahoo.com> wrote in message

Sto ga i ti seres to je strasno.Kad je Čović potpisao ugovor dobio je
opciju kupovine dionica po unaprijed zajamcenoj cijeni.
Tu opciju imaju i puno manje ribe od njega u ugovorima.I kako je on to
opljačkao molim te ?

gffff

"Gordon Gekko" <ttr...@arg.ue> wrote in message

> [...]
> opciju kupovine dionica po unaprijed zajamcenoj cijeni.
> Tu opciju imaju i puno manje ribe od njega u ugovorima.I kako je on to

tako sto je sutio ko kurv* kad su ga novinari prije koji mjesec pitali jel
ima ponuda za plivu a on je prodavao maglu kako pliva nije na prodaju bla
bla......
za to vrijeme je aktivirao prava iz ugovora i kupio dionice na vrijeme sto
manje ribe vjerovatno nisu stigle.....tko to napravi nakon sto su vec
ponudjaci javno izasli s preuzimanjem obicno naknadno naj*** od agencije, on
je to izbjegao

i to je kradja, kulturnije izvedena od upada s ak-47 u finu i vjerovatno s
100% sansom da ce mu proci nekaznjeno ali i dalje je kradja

Gordon Gekko

"gffff" <gf...@dd.ff> wrote in message

> tako sto je sutio ko kurv* kad su ga novinari prije koji mjesec pitali
> jel ima ponuda za plivu a on je prodavao maglu kako pliva nije na
> prodaju bla bla......

Meni ili tebi nitko ne smeta da ja sutra ponudim Plivi da cu je
kupiti,ali tada kad se radio intervju nije bilo OBVEZUJUCIH ponuda.

ALG

gffff wrote:
> [...]
>
> i to je kradja, kulturnije izvedena od upada s ak-47 u finu i vjerovatno s
> 100% sansom da ce mu proci nekaznjeno ali i dalje je kradja

gfff, kad se preuzima neka firma to se ne stavlja na sva zvona nego su u
stvar upućeni uglavnom samo oni koji upravljaju firmom(većinski
vlasnik), osim ako se radi o neprijateljskom preuzimanju di ni većinski
vlasnik u početku ne zna što se događa.

Prema tome ovaj lik nije lagao nego je iznosio službeni stav uprave,
eventualno je jedan dio stvari prešutio ali to nije nezakonito.

gffff

"Gordon Gekko" <ttr...@arg.ue> wrote in message
> Meni ili tebi nitko ne smeta da ja sutra ponudim Plivi da cu je kupiti,ali
> tada kad se radio intervju nije bilo OBVEZUJUCIH ponuda.

zato i je kradja u skladu s zakonom i kao sto rekoh nece mu nitko
nista......
inaca pogledaj malo kako se takve stvari rijesavaju vani, koristenje
internih informacija za muljaze s dionicama srusilo je i puno vece ribe od
ovog krelca.....samo, to se nije desilo kod nas

ALG - nitko ne kaze da uprava mora sve reci, bilo bi glupo. ali ne bi smjela
ni podatke koje ima koristiti za vlastiti profit, to je vec
protuzakonito.......
ali kao sto rekog ne i u ovoj banana drzavi

i EOD, uopce me ne zanimaju novi ni stari tajkuni niti imaju veze s
ADSLom.....

Gordon Gekko

"gffff" <gf...@dd.ff> wrote in message

Moze,EOD