MaxTV na racunalu

mirod11

dali je netko ovo uspio sloľiti? Naravno, ne mislim na varijantu sa tv
tunerom, nego na direktni streaming preko etherneta. Imam d-link DSL-G684T
modem/router, kod kojeg su LAN portovi 3 i 4 rezervirani za maxtv. Moja
ideja je spojiti računalo preko utp-a na jedan od tih utora, te preko neke
alpikacije gledati tv na računalu. Kod svih providera iptv-a u svijetu je to
moguće, jedino mi na t-comu kaľu da nije (bullshit). Pa, ako netko zna...
Thanks!

kvaka

ako imas koga da ti pusti maxtv ili imas pretplatu skini vlc player i
igra provjereno
http://www.videolan.org/vlc/

zlatkos...@gmail.com

On Apr 10, 1:51 pm, "kvaka" <doork...@hi.htnet.hr> wrote:
> ako imas koga da ti pusti maxtv ili imas pretplatu skini vlc player i
> igra provjerenohttp://www.videolan.org/vlc/

Jel može malo opširnije?

Dakky

Komplicirano je........

Moras spojiti na switch kabel koji ide iz modema prema maxtv-u, i u taj isti
switch i sam stb, te u isti switch kabel za do kompa... i onda posnifat sa
etherealom podatke koji prolaze kroz switch ... zapisat destination address
i source address i portove i onda to pretipkat u VLC.......

Grga

> Komplicirano je........

jel postoji koja stranica di se to sve moľe procitati ili ima neko voje
objasnik sta, kako i di...

hvala

Shran

"mirod11" <aktiva...@net.hr> wrote in message
> [...]
> alpikacije gledati tv na računalu. Kod svih providera iptv-a u svijetu je
> to moguće, jedino mi na t-comu kažu da nije (bullshit). Pa, ako netko

Evo ovako:

- instaliraj VLC player
- racunalo mora imati IP adresu STB-a, maska 255.0.0.0
- racunalo se pikne na port 3 ili 4 (tj koji ti je slobodan) modema
- U VLC-u se postavi UDP/RTP Multicast

Address: 224.1.1.1 - Port 3001 za 1. program
Address: 224.1.1.2 - Port 3002 za 2. program
Address: 224.1.1.3 - Port 3003 za Nova TV
Address: 224.1.1.4 - Port 3004 za RTL
...itd.

I.G.

meni radi

"Shran" <nom...@at.all> wrote in message news:evgdqe$idf$1...@ss408.t-com.hr...

Mislav O.

Radi. A kako dobiti na ekran menije maxtv-a? jesu li oni na nekom zesebnom
"kanalu" ili kako?

Tsafemag

> [...]

> Address: 224.1.1.1 - Port 3001 za 1. program
> Address: 224.1.1.2 - Port 3002 za 2. program
> Address: 224.1.1.3 - Port 3003 za Nova TV

Di pogledam ip od stb-a? Imam dvije mrezne, na jednoj mi je net na drugu sam
spojio na IPTV svitch. Negdje grijeshim. Ak nije problem da malo potankije
objasnish. Unaprijed se zahvaljujem.

I.G.

Nakon šta sam unio navedene postavke i spojio kabel kliknio sam na repair
network i nakon toga se pojavio program, još da urede da se može gledati i
preko stb-a i na compu bilo bi strašno dobro.

"Tsafemag" <st...@email.t-com.hr> wrote in message

2Stupid2Die

> [...]

Kako unijeti ostale - kada idem na neki visi broj ne daje mi nista. U cemu
grijesim ???

Shran

"2Stupid2Die" <ma...@had.hr> wrote in message

Posnifaj podatke sa ethearalom, npr dalje ide:
Address: 224.1.1.6 - Port 3006 za NetTV

I.G.

meni normalno radu svi pogledaj jesi li tocno upisao sve brojke

2Stupid2Die

> Posnifaj podatke sa ethearalom, npr dalje ide:
> Address: 224.1.1.6 - Port 3006 za NetTV

Ma ok to ali npr. Discovery - ne mogu dobiti ???? lako do broja 9 ali vise
ne ide 224.1.1.14 3014 npr.