TG782 t-com admin pass i t-com fw

Locutus of Borg

korisnici koji postoje su:
user password=$_MODEM_ACCESS_CODE role=PowerUser
name=factupg password=rahmieD0 role=Fact_upgrade
tech password=!M1PhoIAD2 role=TechnicalSupport
name=administrator password=$ADMINPASS

a $ADMINPASS je:
var=ADMINPASS value=!tc0Mht${_MODEM_ACCESS_CODE}

znaci, $_MODEM_ACCESS_CODE je access code koji pise na naljepnici s donje
strane thomsona, a ako je access code 1234567890, admin pass ce bit:
!tc0Mht1234567890

na linku je fw izvucen iz thomsona, jtagom (izvukao nekoliko komada, nema
razlike medju datotekama)
http://www.megaupload.com/?d=V51516O2

trebala bi radit telefonija preko 12voip
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

a...@a.com

Locutus of Borg wrote:
> [...]
> razlike medju datotekama)
> http://www.megaupload.com/?d=V51516O2
>
> trebala bi radit telefonija preko 12voip

:) Puno hvala

Ivan Tisljar

Locutus of Borg pretended :

> [...]
> razlike medju datotekama)
> http://www.megaupload.com/?d=V51516O2
>
> trebala bi radit telefonija preko 12voip

I tebi smo dali dictionary za razbijanje WEp i WPA zaštite...

Ivan

:)

--
I'm a 32 year old IT-man who works in a basement.
Yes, I do the whole Lonely Hearts thing!

Locutus of Borg

Dana 03.04.2010. 19:23, Ivan Tisljar lupi chelom po tipkovnici i nastade
ovaj tekst:

> I tebi smo dali dictionary za razbijanje WEp i WPA zaštite...

:))
dictionary napad je prosao (na wpa), s tim da smo uzeli rijec koja je
sigurno u rjecniku
wep je poseban slucaj, pao je brze nego sto se pc u susjednoj sobi
bootao...

sto se tice zastite na konkretnom tg782, moguce je preko defaultnog ssid-a
izracunat moguci wep/wpa key

Kef

Locutus of Borg wrote:

> na linku je fw izvucen iz thomsona, jtagom (izvukao nekoliko komada, nema
> razlike medju datotekama)
> http://www.megaupload.com/?d=V51516O2

The file you are trying to access is temporarily unavailable.

--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno

Ivan Tisljar

Kef wrote :

> The file you are trying to access is temporarily unavailable.

Da koristiš normalan news server, radilo bi. Evo, meni radi.

Ivan

Kef

Ivan Tisljar wrote:

> Da koristiš normalan news server, radilo bi. Evo, meni radi.

evo, sad mi radi i s abnormalnim :)

Locutus of Borg

Dana 03.04.2010. 17:56, Locutus of Borg lupi chelom po tipkovnici i nastade
ovaj tekst:

> na linku je fw izvucen iz thomsona, jtagom (izvukao nekoliko komada, nema

> razlike medju datotekama)
> http://www.megaupload.com/?d=V51516O2

naravno, uploadao sam krivi, sorry :S
sutra uploadam pravi file...

Locutus of Borg

> [...]
ovaj tekst:

> na linku je fw izvucen iz thomsona, jtagom (izvukao nekoliko komada, nema

evo *ispravan* tcom fw
http://www.megaupload.com/?d=V71OZOR6

Kef

Locutus of Borg wrote:

> naravno, uploadao sam krivi, sorry :S

kaj sam onda skinul?

Locutus of Borg

Locutus of Borg

Dana 04.04.2010. 16:58, Kef lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

> kaj sam onda skinul?

ono sto sam prvo izvukao iz rutera, ima odstupanja od slijedeca 2 koja sam
izvukao...
a naravno, kod uploada ne upisem mail adresu pa ne mogu obrisat stari
file..

evo friski link
http://www.megaupload.com/?d=V71OZOR6

Locutus of Borg

Dana 04.04.2010. 17:11, Locutus of Borg lupi chelom po tipkovnici i nastade
ovaj tekst:

> na linku je fw izvucen iz thomsona, jtagom (izvukao nekoliko komada, nema

> razlike medju datotekama)
> http://www.megaupload.com/?d=V71OZOR6
>
> trebala bi radit telefonija preko 12voip

i ovaj fw koji sam ja izvukao, moze natrag jedino preko jtaga...