Sexy Oglasnik

Pozdrav svima.

Eto, ako imate viška vremena, volje i želje za upoznavanjem novih
partnera (a imate, čim ste na ovoj grupi), možete svoj oglas ostaviti na
http://www.sexyoglasnik.com

--
http://www.sexyoglasnik.com

Besplatni, mali, erotski, ljubavni, sex i porno oglasi

NeoN

"Sexy Oglasnik" <nesaljin...@sexyoglasnik.com> wrote in message
> Pozdrav svima.
>
> Eto, ako imate viąka vremena, volje i ľelje za upoznavanjem novih partnera
> (a imate, čim ste na ovoj grupi), moľete svoj oglas ostaviti na
> http://www.sexyoglasnik.com

Ovo je odlično! :)

"MLAD LEP ALATKA 22CM POPRAVLJAO BIH RASPOLOZENJE DAMAMA UZ MINIMALNU
NADOKNADU MOZE A I NE MORA! VAZNO SAMO DA CE POSLE MENE BITI DUGO NASMEJANE"

No nema puno maąte za sad... :)

Toil and trouble

srpski ladovic :)

--
prijevodi HR<->ENG, kvalitetno, brzo i povoljno; kontakt na
mail

Al

Dule Savić....

smithers

"Sexy Oglasnik" <nesaljin...@sexyoglasnik.com> wrote in message

samo dva oglasa od djevojaka a jedan od ta dva je oglas za telefonski seks
koji je skup. broj 060 xxxx

ne vrijedi ti to nista.