zene

dipl.ing. Stipe Maric

Citajuci postove u ovoj grupi ne mogu, a da se ne osvrnem i iskazem svoje
misljenje glede zena ili djevojaka. Vec duze vrijeme pratim romanse i
stvarno imam potrebu da iskazem svoj sud.
Vidim da diskutirate o mnogim temama ali iza nijednog zenskog posta nisam
prepoznao pravu zenu.
Citam kricanje izmedju Mirele i Margot, svadju izmedju Srebre i Zrinke (za
koju sam uvjeren da ne zna posten rucak skuhat), Xenu i Seku koje se
otvoreno nude, te jos neke koje su toliko bezlicne da im niti imena ne
pamtim.
Zatim, citam o sminkanju, o sexu, o ljubavnicima...
Prava je zena skromna, samozatajna, s pravilno rasporedjenim prioritetima u
zivotu; muz je prvi. Prava zena, ako je obrazovana, nece trositi vrijeme i
energiju u dokazivanju svoga znanja nego prepusta muskarcu vodstvo.
Sminkanje? Prava je zena prirodna, neopterecena time da se dopadne bilo kome
izuzev svom covjeku. Ako je pravi muskarac pored nje, ne pada joj na pamet
da razmislja o ljubavnicima. Naturalna je uloga zene majcinstvo i skrb o
svom domu i muskarcu. Zena koja sjedi kuci i brine se za djecu i svog
muskarca, vise vrijedi nego moja kolegica inzinjerka. Trebamo se vratiti
svojim korjenima i osnovnim celijama drustva. Da li biste vi zeljeli da su
vase kceri poput ovih s kojima se dopisujete???

Zrinka

dipl.ing. Stipe Maric wrote:

Dajte neka netko napravi follow-up na hr.rec.humor, MOLIM VAS! :-))))
Čovjek je oličenje duhovitosti, hihihihihihihihi.

Zrinka

Pimpinella

"Zrinka" <Zri...@post.hinet.hr> wrote in message

> čovjek je oličenje uľasno prosječnog,i naľalost isuviąe zatucanog(stvora)
čak i za pleme spiljskog medvjeda
ne daj mi boľe danas sutra ovakvoga zeta

Pinpinella

Divus ZoxX

"dipl.ing. Stipe Maric" <stip...@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> svom domu i muskarcu. Zena koja sjedi kuci i brine se za djecu i svog
> muskarca, vise vrijedi nego moja kolegica inzinjerka.

Lipi moj Stipe, sve si ti to tako lijepo složio. Svaka ti dala. Tko bi to
očekivao od jednog običnog inženjera, koji čak ne zna ni kako mu se
zanimanje piše.
Jedino malo su te zatrovale militantne feministkinje. Žene ne bi trebale
uopće ići u škole, kuhati, pospremati i rađati može ih mati naučiti. U
školama žene samo truju glupostima. Žene trebaju biti pokrivene od tjemena
do pete, samo prorezi za oči, iako i to je nepotrebno, može ju muškarac
voditi po kuhinji.

Margot

"Divus ZoxX" <gono...@hotmail.com> wrote in

> Lipi moj Stipe, sve si ti to tako lijepo sloľio. Svaka ti dala. Tko bi to
> očekivao od jednog običnog inľenjera, koji čak ne zna ni kako mu se
> zanimanje piąe.
> Jedino malo su te zatrovale militantne feministkinje. ®ene ne bi trebale
> uopće ići u ąkole, kuhati, pospremati i rađati moľe ih mati naučiti. U
> ąkolama ľene samo truju glupostima. ®ene trebaju biti pokrivene od tjemena
> do pete, samo prorezi za oči, iako i to je nepotrebno, moľe ju muąkarac
> voditi po kuhinji.

Zaista sam ugodno iznenađena tvojim odgovorom! :)
Evo, opet si me zadivio ;)

Tomas

"dipl.ing. Stipe Maric" <stip...@yahoo.com> wrote in message
Zaboravio si najvaznije:

"KAD DODJES KUCI, PREBIJ ZENU. AKO TI NE ZNAS ZASTO, ONA CE SIGURNO ZNATI!"
Stara kineska....

BTW, ne razumijem razliku izmedju "zene koja sjedi kuci", "muskarca koji
sjedi kuci"
Ispravi me ako sam negdje pogrijesio:

> [...]

> energiju u dokazivanju svoga znanja nego prepusta zeni vodstvo.
> Sminkanje? Pravi je muskarac prirodan, neopterecen time da se dopadne bilo
kome
> izuzev svojoj zeni. Ako je prava zena pored njega, ne pada mu na pamet
> da razmislja o ljubavnicama. Naturalna je uloga muskarca ocinstvo i skrb o
> svom domu i zeni. Muskarac koji sjedi kuci i brine se za djecu i svoju
> zenu, vise vrijedi nego moj kolega inzinjer. Trebamo se vratiti

> svojim korjenima i osnovnim celijama drustva. Da li biste vi zeljeli da su

> vasi sinovi poput ovih s kojima se dopisujete???

Evo male zamjene teza, pa vi prosudite ;))
toma...@yahoo.com
by Coco Leo

xena

"Pimpinella" <pimpi...@post.hr> wrote in message

> "Zrinka" <Zri...@post.hinet.hr> wrote in message

> svoje

Samo ti sudi. Sijevne munja, sledi se more, prolomi se glas proroka...

> nisam
> (za

Jel ti zeni crnu maramu na lice stavis prije sexa?
Tu diplomu ti treba u dupe nabit, pa kroz tuljac upaljenu petardu propustit.
Jumbo size.
(isprike citateljstvu, ali nisma mogla odolit) :)))

> prioritetima u

Ma kamo ti nekog mozes odvest. Imas time-machine, pa u doba Jure?
Vjerojatno si tamo glavna faca i imas najvecu toljagu koju upotrebljavas kao
supstitut.

> kome
> pamet

Aha, ti si od onih koji vole dlakave noge, obrasle pice i cupava pazuha :)))

Naturalna je uloga zene majcinstvo i skrb o

Tvoja je naturalna uloga da gazis kupus.

Zena koja sjedi kuci i brine se za djecu i svog
> su

Neeeeee, nikako, ja zelim da mi takve budu nevjeste.

Ja predlazem grupu paranormal :)))
On je predstavnik poltergreista (jel se tako pise) i to odavno izumrle
vrste.

zatucanog(stvora)
> čak i za pleme spiljskog medvjeda
> ne daj mi boľe danas sutra ovakvoga zeta
>
> Pinpinella

Ja sam u soku, (od marelice) ,ako je taj tip ozbiljan.
Ali kako smo mi "demokratska" grupa, dajem mu za pravo da iznese svoje
misljenje o meni. Ja svoje o njemu necu, zavrsila bi na abjuzima.

Srebra

"dipl.ing. Stipe Maric" <stip...@yahoo.com> wrote

Citajuci tvoj post, mislila sam da sam pogrijesila grupu i da je ovo nesto
kao hr.alt.cinizam, no nazalost...:-(
Nekako ne mogu povjerovati da je to tvoje vidjenje zene, valjda se salis
(?!)
...Korjeni...osnovne celije drustva, briga o "svom" muskarcu...Dragi Boze!
Sad ste malo poodrasli pa vise prepucavanja s vrsnjacima nisu u stilu - "moj
tata ima veceg od tvog";-), vec - Ja imam najveceg, Ja sam najjaci,
najpametniji (eto cak si i titulu stavio kao nick, LOL!)
Jos uvijek nekako mislim da se salis, no ako ne, onda ti predlazem "stovani
diplomirani..." da se pridruzis Bin Ladenu, on takvih zena ima u izobilju.
S.

Srebra

"xena" <xe...@boxfrog.com> wrote

<cut>

> Jel ti zeni crnu maramu na lice stavis prije sexa?

Ako do tad prezivi...mislim da se on "nepodobnih zena" rjesava u stilu onog
crnogorskog filma - pogacu na glavu, pa udri sjekirom! (naravno, pogacu:-))

> Naturalna je uloga zene majcinstvo i skrb o

> Tvoja je naturalna uloga da gazis kupus.

Njegova je naturalna uloga kao egzemplara da ga se slika te uz kratak opis
stavi u citanke za 1.razred osnovne (eto djeco, to kad vidite, nemojte se
preplasiti, jednostavno ignorirajte).
S.

Divus ZoxX

"xena" <xe...@boxfrog.com> wrote in message

> Aha, ti si od onih koji vole dlakave noge, obrasle pice i cupava pazuha
:)))

Čega? To je sve nevidljivo. Ženu se zašija u vreću i probije se rupica gdje
treba.

> Ja predlazem grupu paranormal :)))
> On je predstavnik poltergreista (jel se tako pise)

Naravno da ne! Zinica, Zinica. Poltergeist, imaš 'R' viška.

xena

"Srebra" <sre...@vip.hr> wrote in message

Znas sto Srebra?
Ja mislim da jednostavno covjeka treba educirati.
Jednom je meni Moja Visost napisao nesto kao nisam naisla na pravog
(muskarca). Jel ovaj pravi???

xena

"Divus ZoxX" <gono...@hotmail.com> wrote in message

Bolje "R" nego kilograma :)))

dipl.ing. Stipe Maric

"xena" <xe...@boxfrog.com> wrote in message

O cemu ja ovdje pricam? Upravo o ovome. Umjesto da svoje vrijeme sada
provodite upravljajuci domom, razgovorom sa muzem ili zarucnikom, vi mlatite
praznu slamu na internetu - kugom modenog doba. Znate li vi kolike je
brakove internet upropastio? Ja sam ovdje samo zato da vas skrenem pozornost
na taj problem i da vas educiram. Shvacam da ste vecina vas ovdje mladi
ljudi pa vam stoga nudim svoje iskustvo i odredjeno znanje. Xena, ti me
pitas jesam li ja pravi. I jesam, za svoju zenu, svoju majku, svoje rodno
selo, svoju grudu. Moram sad stat da ne zabrazdim u patriotizam. Dakle Xeno,
ti vrtirepko jedna. Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na
nedjeljnoj misi npr. Probudi se!

Divus ZoxX

> Bolje "R" nego kilograma :)))

Čuj, ima muškaraca koji se više vole ljuljat nego žuljat. Ja nisam od
takvih, ali ja i nisam neko muško.

Divus ZoxX

"Margot" <margot...@hotmail.com> wrote in message

> Zaista sam ugodno iznenađena tvojim odgovorom! :)
> Evo, opet si me zadivio ;)

Ma i ja tebe volim.

Pimpinella

> Stigo Kikaš (stipan) na romanse
A Nuša tri koraka......ma jel ono bilo ispred ili iza....zaboravna sam.???
A kako da upitamo ženu šta ona kaže??????

P.

dipl.ing. Stipe Maric

"Pimpinella" <pimpi...@post.hr> wrote in message
zatucanog(stvora)
> čak i za pleme spiljskog medvjeda
> ne daj mi boľe danas sutra ovakvoga zeta

Kako ne daj Boze. Svaka bi ga majka htjela...pored kceri.
Draga gospodjo cindarella. Vi niste shvatili ovdje sustinu problema. Kad je
zena uhodana u kucanskim poslovima onda ih u prosjeku obavi za 4 do 5 sati.
Nakon kraceg odmora spremna je dvoriti svoga muza kad se vrati s posla.
Takvu zenu nikad ne boli glava kada muskarac zatrazi svoje pravo u bracnoj
postelji.

Divus ZoxX

> [...]
> na taj problem i da vas educiram. Shvacam da ste vecina vas ovdje mladi
> ljudi pa vam stoga nudim svoje iskustvo i odredjeno znanje.

A što ti to znaš Stipe, osim da je tvoje rodno selo, eto, dobilo struju i
Intrenet? Jesi li ti siguran da si stariji od Xene pa joj na temelju toga
dijeliš očinske savjete?

> [...]
Xeno,
> ti vrtirepko jedna. Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na

Bludne li mise u tvom rodnom selu. Jako bih volio da malo zabrazdiš u
patriotizam, zapravo, procjenjujući tvoj duhovni obol izražen kroz
civilizacijsku i kulturnu razinu, kao i tvoje pljuvanje po tekovinama svega
što je Hrvatima sveto, pitam se prema kojoj to otadžbini gajiš patriotizam?

Pimpinella

Gospon Kikaą onaj gore post je pisala moja malenkost Pinpinella.Ja sam
uvijek mislila da kad je ľena uhodana onda i za kraće vrijeme obavi kućenske
poslove.
Nego ono dvoriti jel podrazumijeva i pranje i ljubjenje nogu i ąiąanje dlaka
sa da ne kaľem kojeg mjesta.??
Vjerujem da je ne boli glava "viąe" otupila je al moľe bit da je ľestoko
zaboli ľeludac pa kasnije mora malo rigat,dakako, kada Kikaą zaspe.!!!

geKKo

In article <a463e6$2dil$1...@as201.hinet.hr>, Pimpinella wrote:

> čak i za pleme spiljskog medvjeda
> ne daj mi boľe danas sutra ovakvoga zeta

Covjek se samo dobro sprda i gleda vas kako se nervirate. :)

--
geKKo

"If I show you my croissant, will you let me kiss you?"

xena

> "xena" <xe...@boxfrog.com> wrote in message

> Čuj, ima muąkaraca koji se viąe vole ljuljat nego ľuljat. Ja nisam od
> takvih, ali ja i nisam neko muąko.

Ma znala sam ja da ti imas ukusa :)))
Ti nisi i neko musko? Ne znam. Nikad nisam jela svjezu papaju :))

Srebra

"geKKo" <po...@fly.srk.fer.hr> wrote in message

> Covjek se samo dobro sprda i gleda vas kako se nervirate. :)

To je ono kaj se i meni cini...no, dobro, bar je zabavno;-)

Srebra

> [...]
> praznu slamu na internetu - kugom modenog doba. Znate li vi kolike je
> brakove internet upropastio? Ja sam ovdje samo zato da vas skrenem

E moj Kikasu! Nije internet upropastio veze (brakove), vec su oni bili
upropasteni i prije. Kuzis onu - uzrok-posljedica?

> [...]
> ljudi pa vam stoga nudim svoje iskustvo i odredjeno znanje. Xena, ti me
> pitas jesam li ja pravi. I jesam, za svoju zenu, svoju majku, svoje rodno

Blago tvojoj zeni, majci, i tvojoj rodnoj grudi! Pere li ti zenica noge,
zahvaljujuci ujedno svaki dan Bogu sto te dobila (vjerojatno su to jos
starci dogovorili) ,tetosi te i kuha li ti, (drugog poziva valjda ne smije
imati...), toci li ti uredno bevandu kad ispraznis casu, i cisti li uredno
za tobom mrvice, a kad se podrignes nakon dobre hrane, nitko sretniji od nje
(i majke naravno)....pa veli "Uzdravlje ti bilo Kikasu, janje moje!"...Njen
zivot sigurno je bezvrijedan bez tvog postojanja!
Ako nije indiskretno, jesi li se ikad pitao - glumi li ti zena orgazam dok
obavlja uredno bracne duznosti svoga poslanja kao tvoje zene?
S.

Iskra

dipl.ing. Stipe Maric <stip...@yahoo.com>

> Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na nedjeljnoj misi npr.
Probudi se!

Potpisujem. Kako dobrih svećenika ima.... Ufff.... :-)

P.

Iskra

> [...]

> Takvu zenu nikad ne boli glava kada muskarac zatrazi svoje pravo u bracnoj

Hihihihi.... Ludilo!
I onda se ljudi čude što današnjim ženama muževi ne trebaju! Zar da me i u
postelji netko pravno zajebava?! :-))

P.

Mr_LoverBoy

In article <a46fdl$th6$1...@garrison.globalnet.hr>, stip...@yahoo.com
says...
Ej, Mr dipl. ing. (by the way, bas si faca kad ovak lijepo naglasis da
si ing. - to ja na usnetu jako bitna informacija), sad si ga stvarno
pretjero!! Ja sam u godinama kad "recimo" mogu reci da "trazim" buducu
zenu, ali sigurno ne ovakvu kakvu ti opisujes da bi trebala biti.
E, jos jedna stvar, koji k.... radis na net-u, "kugi modernog doba", na
desnoj strani taskbara imas klikni na ona dva lijepa monitorcica, klikni
disconect i ostavi ljude da zive.
--
Arivederchi,
Mr_LoverBoy

Zeljko Drascic

> [...]
> tata ima veceg od tvog";-), vec - Ja imam najveceg, Ja sam najjaci,
> najpametniji (eto cak si i titulu stavio kao nick, LOL!)

I tom titulom si moze dupe obrisati. Nekako mi se cini da se netko segaci na
vash racun koji mu otpisujete (a ovim postom i na moj). Zasto? Pa za pocetak
netko tko je dipl. ing. mogao bi si izvaditi normalnu adresu za mail
stipe...@globalnet.hr a ne stip...@yahoo.com.

Zeljko Drascic

> [...]
Xeno,
> ti vrtirepko jedna. Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na

Na misi sigurno nece. Zasto? Pa pune su crkve "dusebriznika" poput tebe.
Mogao bih zaliti zenu koja ce jednom zavrsiti pored tebe, mada josh uvijek
nisam siguran da li je to zbog tebe ili zbog nje same koja nije bila u
stanju prepoznati idiota ili zato sto je odgojena da misli da je to sve u
redu (necu uopce ulaziti u raspravu koliko veliku ulogu u svemu ima crkva)

xena

> [...]

Xeno,
> ti vrtirepko jedna. Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na

Ja sam goodness of premature ejaculation, ne spominji moje ime uzalud.

Tebi treba "brain specialist" iz M. Paytona :)))

Nego reci ti meni jel si ti od onih koji stoje po gradu s onim listom Kula
Straza ili tak nekako i imaju kraljevsku dvoranu u Savskoj?

Divus ZoxX

"Iskra" <vjev...@hotmail.com> wrote in message

Udaj se za jednog od tih. Taj se sigurno gol ni ne tušira.

Divus ZoxX

> Ma znala sam ja da ti imas ukusa :)))
> Ti nisi i neko musko? Ne znam. Nikad nisam jela svjezu papaju :))

I što se sad tu čeka?

Divus ZoxX

"Iskra" <vjev...@hotmail.com> wrote in message

Ne boj se, takvi poput Stipice, svoje pravo traže tri puta godišnje.

Divus ZoxX

> Ako nije indiskretno, jesi li se ikad pitao - glumi li ti zena orgazam dok
> obavlja uredno bracne duznosti svoga poslanja kao tvoje zene?

Ženski orgazam je mit koji su izmislile militantne feministice. Pametna žena
se kloni misli o takvoj blasfemiji. Snošaj ima samo pet funkcija:

1) Da muškarcu bude lijepo
2) Prokreacija
3) Da muškarcu bude lijepo
4) Da žena dobije lekciju kako joj je mjesto ispod muškarca
5) Da muškarcu bude lijepo

Divus ZoxX

> Ja sam goodness of premature ejaculation, ne spominji moje ime uzalud.

Fakat ne kužim. Ti si dobrota preuranjene ejakulacije? Ili je trebalo biti
'goddess'?

> Nego reci ti meni jel si ti od onih koji stoje po gradu s onim listom Kula
> Straza ili tak nekako i imaju kraljevsku dvoranu u Savskoj?

Oni su simpa. Kad sam im gol otvorio vrata nisu se smeli nego su mi pokazali
svoj časopis, na naslovnici se grle crnac, žutac i bijelac. Pitali su me,
što mislim tko bi to mogao omugućiti. Ja sam ko iz topa rekao "Luciano
Benetton". Podrapali su se od smijeha. Curica i dečec, klinčadija. Možda je
muški bio baš Stipe.

xena

> I ąto se sad tu čeka?

Bus?

Divus ZoxX

> Bus?

Mislio sam da ćeš poraditi na spoznaji.

xena

> "xena" <xe...@boxfrog.com> wrote in message

> Fakat ne kuľim. Ti si dobrota preuranjene ejakulacije? Ili je trebalo biti
> 'goddess'?

Ja sam dobrostivost preuranjene ejakulacije (u kontekstu, ne mucis se dugo
:))))
A kako se slicno izgovara, slijedio je nastavak kao da se govori o boginji.

Sto tebe toliko muce ta slova?

Kula

> Oni su simpa. Kad sam im gol otvorio vrata nisu se smeli nego su mi
pokazali

> svoj časopis, na naslovnici se grle crnac, ľutac i bijelac. Pitali su me,
> ąto mislim tko bi to mogao omugućiti. Ja sam ko iz topa rekao "Luciano
> Benetton". Podrapali su se od smijeha. Curica i dečec, klinčadija. Moľda
je
> muąki bio baą Stipe.

Nije, on ima PC.
On je napredni oblik......hu....stao mozak....blokada :)))

Zrinka

dipl.ing. Stipe Maric wrote:

> [...]
> ti vrtirepko jedna. Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na

Je, volim te koji se upucavaju po crkvama i vjerskim zajednicama.
Pick-up lajna im je: "Hello, you must be Grace...because...YOU'RE
AMAZING!" :-)))))

A inače potpisujem sve što si napisao. Treba sve to podjarmit i držat u
kuhinji, bosonogo i trudno. U međuvremenu, mogu li posuditi taj tvoj
surogatni penis pa da te njime mlatnem po glavi? :-))))

Zrinka

Goran

> [...]
Xeno,
> ti vrtirepko jedna. Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na

Trol :-)
Ali porazavajuce je koliko reakcija izaziva ovakav post, kao sto rece
Srebra, djecije prepucavanje uglavnom.

Goran

"Srebra" <sre...@vip.hr> wrote in message
> Blago tvojoj zeni, majci, i tvojoj rodnoj grudi! Pere li ti zenica noge,

Ako pere, reci gdje je to tvoje selo, moja nece. Pa jos i zavrsava
fakultet........ strasno.

> [...]
moje!"...Njen
> zivot sigurno je bezvrijedan bez tvog postojanja!

Kao i u svakoj pravoj i velikoj ljubavi.

> Ako nije indiskretno, jesi li se ikad pitao - glumi li ti zena orgazam dok
> obavlja uredno bracne duznosti svoga poslanja kao tvoje zene?
> S.

Ajd sad, nemojte biti neprijatni i licni, ovo vec nije u redu.

Goran

> Udaj se za jednog od tih. Taj se sigurno gol ni ne tuąira.

Preporucujem film "The Priest" :-)

Goran

"Iskra" <vjev...@hotmail.com> wrote in message news:a46mh2
> I onda se ljudi čude što današnjim ženama muževi ne trebaju!

:-) Pliz, ne lazes nas, lazes sebe :-P ;-)

Goran

> [...]

onog
> crnogorskog filma - pogacu na glavu, pa udri sjekirom! (naravno,

"Lepota poroka".
Pa molim te lijepo, ta zena je radila u nudistickom kampu i igrala se sa
nekim Nijemcem i Njemicom dvije mame i tate! Sta je drugo ocekivala? ;-)
Mira Furlan, kako se ona samo skidala :-)

Goran

"dipl.ing. Stipe Maric" <stip...@yahoo.com> wrote in message
> Takvu zenu nikad ne boli glava kada muskarac zatrazi svoje pravo u bracnoj
> postelji.

Suti, kakve su ove danasnje, ja moram da govorim da me boli glava........

Divus ZoxX

> Je, volim te koji se upucavaju po crkvama i vjerskim zajednicama.
> Pick-up lajna im je: "Hello, you must be Grace...because...YOU'RE
> AMAZING!" :-)))))

Viš, viš, nisam znao da ti mudžahedini imaju toliko duha.

Divus ZoxX

"Goran" <miste...@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> nekim Nijemcem i Njemicom dvije mame i tate! Sta je drugo ocekivala? ;-)
> Mira Furlan, kako se ona samo skidala :-)

Nije li se film zvao 'Gola istina'? Dopuštam da sam u krivu.

Inače to je stari srpski folklorni običaj. Nevjernoj ženi ili starcu koji
nije od koristi stavi se kruh na glavu i onda se uz tekst "Ne ubijam te ja,
nego ovaj lebac šta ga jedeš" sjekirom raskoli i kruh i glava. Poanta je da
starac i nevjerna žena moraju umrijeti od kruha jer beskorisni troše kruh.
Ako me sjećanje ne vara u filmu nije bila sjekira nego macola.

Margot

"Divus ZoxX" <gono...@hotmail.com> wrote in > "Margot"
<margot...@hotmail.com> wrote in

> Ma i ja tebe volim.

Ma i meni je drago.

Seraphim

Dana Sun, 10 Feb 2002 21:46:53 +0100, "Iskra" <vjev...@hotmail.com>
reče:

>Probudi se!
>
>Potpisujem. Kako dobrih svećenika ima.... Ufff.... :-)

Ccccc... raspuštenice jedna. Pretpostavljam da je ovdje ipak mislio na
one velike vjernike. ;-)

--
In the darkness of future past,
the magician longs to see.

Seraphim

Dana Sun, 10 Feb 2002 19:42:35 +0100, "dipl.ing. Stipe Maric"
<stip...@yahoo.com> reče:

>... Umjesto da svoje vrijeme sada

>provodite upravljajuci domom, razgovorom sa muzem ili zarucnikom, vi mlatite

>praznu slamu na internetu - kugom modenog doba...

Neš' ti kuge. Pa, što se onda ne makneš lijepo od te kuge i ostaviš
zaraženima malo više prostora?

>Znate li vi kolike je
>brakove internet upropastio?

Ne. Kolike?

>Ja sam ovdje samo zato da vas skrenem pozornost
>na taj problem i da vas educiram.

Lijepo od tebe što si se javio, a sada otplovi otkud si i doplovio.

>Shvacam da ste vecina vas ovdje mladi
>ljudi pa vam stoga nudim svoje iskustvo i odredjeno znanje.

Ako ničim drugim, ovom si rečenicom dokazao da ne shvaćaš ništa.

>Xena, ti me
>pitas jesam li ja pravi. I jesam, za svoju zenu, svoju majku, svoje rodno
>selo, svoju grudu.

Imam i ja grudu. Kakve to ima veze s internetom kao MEDIJEM?

>Moram sad stat da ne zabrazdim u patriotizam.

Hvala Bogu!

>Dakle Xeno,
>ti vrtirepko jedna. Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na

>nedjeljnoj misi npr. Probudi se!

Ako buđenje donosi ljude poput tebe, drage ću volje spavati do kraja
života, a za to što se nedjeljom u crkvi može naći dovoljno je otići
do obližnje birtije i proći bolje.

Seraphim

Dana Sun, 10 Feb 2002 22:51:35 +0100, "xena" <xe...@boxfrog.com> reče:

>Tebi treba "brain specialist" iz M. Paytona :)))

Ma, ne nego španjolska inkvizicija. :-)))

Seraphim

Dana Sun, 10 Feb 2002 19:57:42 +0100, "dipl.ing. Stipe Maric"
<stip...@yahoo.com> reče:

>Kako ne daj Boze. Svaka bi ga majka htjela...pored kceri.

Možda u tvom selu. Probaj malo pogledati van njegovih granica.

>Draga gospodjo cindarella. Vi niste shvatili ovdje sustinu problema. Kad je
>zena uhodana u kucanskim poslovima onda ih u prosjeku obavi za 4 do 5 sati.

Da, i?

>Nakon kraceg odmora spremna je dvoriti svoga muza kad se vrati s posla.

Muž kojem je potrebno dodvoravanje ne zaslužuje ga.

>Takvu zenu nikad ne boli glava kada muskarac zatrazi svoje pravo u bracnoj
>postelji.

LOL.

Ne vidim razloga zašto gubiti vrijeme ovakvim trolom, pa ću se ubuduće
truditi ignorirati ovakve gluposti.

Red Leader

> [...]

> ti vrtirepko jedna. Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na

Jebote.. Zajebavas nas. Ajde reci da nas zajebavas. Molim te. Inace spol
mijenjam.

--
Red Leader [Ruber Dux L.]
'Specialization is for insects.' Robert A. Heinlein

Red Leader

In article <a46r9t$3l4n$1...@as201.hinet.hr>, gono...@hotmail.com says...

> [...]

> svoj časopis, na naslovnici se grle crnac, ľutac i bijelac. Pitali su me,
> ąto mislim tko bi to mogao omugućiti. Ja sam ko iz topa rekao "Luciano

One word only.. Care.

Red Leader

In article <a46m43$3bq8$1...@as201.hinet.hr>, vjev...@hotmail.com says...

> dipl.ing. Stipe Maric <stip...@yahoo.com>

> Probudi se!
>
> Potpisujem. Kako dobrih svećenika ima.... Ufff.... :-)

A tek diplomiranih sveceika..

Red Leader

In article <a46q6n$3k7a$1...@as201.hinet.hr>, gono...@hotmail.com says...

Oprosti kaj te ispravljam.. zaboravio si 6 i 7.

6. Da muskarcu bude lijepo
7. Da muskarcu bude lijepo

E sad jel ima Josko kaj za dodat?

Mirela

> [...]
> svojim korjenima i osnovnim celijama drustva. Da li biste vi zeljeli da su
> vase kceri poput ovih s kojima se dopisujete???

Ja nemrem vjerovati!
Evo, bas sam ovaj vikenAd odlucila "e, necu vise pratiti njuze, idem dvoriti
dragog, titrat mu percem i slijepo mu se prepustiti, da mi bude zvijezda
vodilja i ovan predvodnik cijeloga zivota, jer ionako ne znam zbrojiti 2 i
2, diplomu sam dobila na lijepe oci koje ne bi ni bile tako lijepe da
svakodnevno ne rabim tone sminke, a sve i da nesto i jesam naucila na
fakultetu, sta mi to vrijedi kad dragi sve zna najbolje..." - i na sta
naletim u ponedjeljak?!
Na mog istomisljenika, koji ZNA prepoznati pravu vrijednost zene i
musko-zenskog odnosa...

Ma svaka cast, Stipe, drz' se ti svoje zene, majke i rodne grude, jerbo bi
zapravo svaki dan trebao palit barem jednu svijecu na obliznjem raspelu i
zahvaljivati Bogu i svim svecima sto si uopce u zivotu i dogurao tako
daleko.

M.

Iskra

"Red Leader" <redl...@post.hinet.hr>

> A tek diplomiranih sveceika..

Nemate pojma kako su svećenici zanimljivi ljudi ispod habeta! :-))

P.

Iskra

"Goran" <miste...@yahoo.com>

> :-) Pliz, ne lazes nas, lazes sebe :-P ;-)

Ovakve muškarce ja volim. Misteriozne i uvjek spremne za zajebanciju. I ti
uzimaš samo pola Viagre na dan? :-))

P.

xena

> "Goran" <miste...@yahoo.com> wrote in message

> Nije li se film zvao 'Gola istina'? Dopuątam da sam u krivu.

Jao...cek da sad gustam malo...mmmmm......da, da jesi u krivu...ipak je
"Lepota poroka" :)))
(Isuse kako je ovo dobro :)))))

> Inače to je stari srpski folklorni običaj. Nevjernoj ľeni ili starcu koji

> nije od koristi stavi se kruh na glavu i onda se uz tekst "Ne ubijam te
ja,

> nego ovaj lebac ąta ga jedeą" sjekirom raskoli i kruh i glava. Poanta je
da
> starac i nevjerna ľena moraju umrijeti od kruha jer beskorisni troąe kruh.

> Ako me sjećanje ne vara u filmu nije bila sjekira nego macola.

(bum....pesnicom po stolu)
Mora on, barem mu nesto mora biti tocno. Uvijek mi necim pokvari veselje
:))))

Divus ZoxX

> "Divus ZoxX" <gono...@hotmail.com>

> Ti si opsjednut kupanjem? Moj kometar prije godinu-dvije na tu temu nisi
> shvatio. A vidim da je stanje isto i danas. Još me nazovi mudžahedinka i
> namah ću te osunetit! :-)

Oprosti, ali ne mogu te nazvati mudžahedinkom, vidiš sa sam Stipu tako
nazvao. Znaš da si ti meni draga iako imamo različito mišljenje o higijeni.
Tu se bar ne moramo šnjofati.

Iskra

"Divus ZoxX" <gono...@hotmail.com>

> Udaj se za jednog od tih. Taj se sigurno gol ni ne tuąira.

Ti si opsjednut kupanjem? Moj kometar prije godinu-dvije na tu temu nisi

shvatio. A vidim da je stanje isto i danas. Joą me nazovi mudľahedinka i

namah ću te osunetit! :-)

P.

Divus ZoxX

> Ja sam dobrostivost preuranjene ejakulacije (u kontekstu, ne mucis se dugo
> :))))
> A kako se slicno izgovara, slijedio je nastavak kao da se govori o
boginji.

Vidiš da i ja mogu biti glup.

> Sto tebe toliko muce ta slova?

Smisao me muči.

> Nije, on ima PC.
> On je napredni oblik......hu....stao mozak....blokada :)))

Ne bih rekao. Prije će oni moji biti napredni.

Goran

"Seraphim" <seraph...@yahoo.com> wrote in message

> Imam i ja grudu. Kakve to ima veze s internetom kao MEDIJEM?

Jel medij onaj kroz koga duhovi mogu da govore?

Goran

"Divus ZoxX" <gono...@hotmail.com> wrote in message news:a470oh$4024
> Nije li se film zvao 'Gola istina'? Dopuątam da sam u krivu.

Ovaj o kome mi govorimo ne :-) Mira Furlan, Petar Bozovic, Milutin
Karadzic.....

> [...]

da
> starac i nevjerna ľena moraju umrijeti od kruha jer beskorisni troąe kruh.

Sto se tice staraca, postoji obicaj u istocnoj Srbiji, zvani lapot, koji ti
opisujes.
Sto se zena tice, to je valjda nekad bilo zastupljeno u Crnoj Gori.

> Ako me sjećanje ne vara u filmu nije bila sjekira nego macola.

I meni se cini.

Ann

> [...]
> Takvu zenu nikad ne boli glava kada muskarac zatrazi svoje pravo u bracnoj

ROTFL......krepat cu.....

Divus ZoxX

> [...]
> (Isuse kako je ovo dobro :)))))
>

> (bum....pesnicom po stolu)
> Mora on, barem mu nesto mora biti tocno. Uvijek mi necim pokvari veselje

Znaš ti mene, malo niz dlaku, malo uz dlaku, ali uvijek mazim.

dipl.ing. Stipe Maric

Pronasao sam malo vremena i procitao sve vase odgovore. Nazalost, ne mogu a
da ne izrazim svoje razocaranje nekolicinom ljudi na ovoj grupi koji ocito
ne razumiju bit moje poruke, ili ako bas zelite, mog poslanja.
Niste me razumjeli, meni zena ne pere noge, ja ju stujem. Oduvijek postoji
red i svi imamo svoje mjesto u njemu. Ja nisam izmislio da muskarac vise
vrijedi. S druge strane, zena kao majka je nezamjenjiva. Ogledajmo se na
trenutak na prirodu; muzjak je uvijek dominantan.
Kao i u prirodi, muskarac je temelj koji nosi egzistenciju i garantira
opstanak zene i obitelji. U slucaju da se pokaze kao neucinkovit, zena i
djeca osudjeni su na puko prezivljavanje, bez kvalitete zivota. Samim time,
zena treba iskazivati svome muskarcu zahvalnost i postovanje. Time ne mislim
reci da zenu treba ponizavati ali duzna je da se ne suprotstavlja mojoj
volji.
Vjerujem da ovdje ima dovoljno muskaraca i zena koji se slazu samnom, a ne
usude se izraziti svoje misljenje.
Danasnje je drustvo iskvareno, sa izgubljenim moralnim smjernicama i lako je
podleci porocima. Vasa vas mladost djelomicno opravdava ali nece sprijeciti
da dozivite katarzu i vratite se na pravi put ka pravim vrednotama ljudskog
bivanja.

xena

"Divus ZoxX" <gono...@hotmail.com> wrote in message

Zasto ovo meni zvuci ko pretnja? :))))

Goran

> Ovakve muškarce ja volim. Misteriozne i uvjek spremne za zajebanciju.

Pocastvovan sam ali i zauzet. ;-)

> I ti uzimaš samo pola Viagre na dan? :-))

:-))))
Ne, ja sam rodjen s tim.

Pimpinella

> [...]
> vrijedi. S druge strane, zena kao majka je nezamjenjiva. Ogledajmo se na
> trenutak na prirodu; muzjak je uvijek dominantan.

Ako se ne varam a ne varam se, ąkorpijonka jede muľjaka,dakle nije
dominantan jer je pojeden.Moglo bi se reći dragi inľenjeru da biste se
trebali preseliti u ąpilju i svoje "teąko" stečeno diplomsko znanje
primjenjivati da oslikavate pećinske zidove.

> Kao i u prirodi, muskarac je temelj koji nosi egzistenciju i garantira
> opstanak zene i obitelji.

A ąte je sa slučajevima mnogobrojnim gdje ľena garantira egzistenciju i
garantira opstanak ,,,nemoj mi reći da ih nema!

> [...]
mislim
> reci da zenu treba ponizavati ali duzna je da se ne suprotstavlja mojoj

Volji ma zamisli ti koncepcije:To ovako izgleda --ľena klima glavom i
slaľe se a onda radi po svoju.

> [...]
sprijeciti
> da dozivite katarzu i vratite se na pravi put ka pravim vrednotama

Prave vrednote bi bile one o kojima se već raspravljalo,omotaj me od glave
do pete i vodaj ko slijepca kroz ľivot.Bin Laden logikom,,al čovjek je
popuąio.....................................

Pimpinella

Iskra

"Goran" <miste...@yahoo.com>

> Pocastvovan sam ali i zauzet. ;-)

I sad reci da muškarci nisu ko veceji.... :-))

P.

Iskra

"dipl.ing. Stipe Maric" <stip...@yahoo.com>

> Ogledajmo se na trenutak na prirodu; muzjak je uvijek dominantan.

Je, kad ľenke u prirodi nisu računalno osvijeątene!

> Kao i u prirodi, muskarac je temelj koji nosi egzistenciju i garantira
> opstanak zene i obitelji. U slucaju da se pokaze kao neucinkovit, zena i
> djeca osudjeni su na puko prezivljavanje, bez kvalitete zivota.

Ja sam odrasla bez muąkarca u kući i dobro znam da nisi u pravu. Slobodna
sam izjaviti da već dugo nisam srela muąkarca koji je u ľivotu snalaľljiviji
od mene, jer da jesam vjerujem da bih se udala za njega. Naravno, ako bi me
htio... A tko me ne bi ovako finu i skromnu?! :-))

> [...]
sprijeciti
> da dozivite katarzu i vratite se na pravi put ka pravim vrednotama

Naąa je mladost na pravom putu da se pretvori u samoľivog starca :-)

P.

Divus ZoxX

"dipl.ing. Stipe Maric" <stip...@yahoo.com> wrote in message

> S druge strane, zena kao majka je nezamjenjiva. Ogledajmo se na
> trenutak na prirodu; muzjak je uvijek dominantan.

Bogomoljka mi prva pade na pamet iz prirode.

> Vjerujem da ovdje ima dovoljno muskaraca i zena koji se slazu samnom, a ne
> usude se izraziti svoje misljenje.

Stipe ja sam uz tebe, samo si mi malo preradikalan. Bit će da ti je žena
feministica pa te doji njihovom propagandom.

> [...]
sprijeciti
> da dozivite katarzu i vratite se na pravi put ka pravim vrednotama

Znamo svi da žena nema dušu. Iako su lezbijke u kršćanskoj sekti uvele dušu
prije nekih 300 godina, ne može stvorenje bez duše pa čak ni čovjek
mijenjati što je Bog postavio. Adam je dobio dušu, Eva nije i to je to.

Ženu si možemo predstaviti kao neku domaću životinju sa zadaćom. Na primjer,
mačka, nema dušu, ali lovi miševe i voli se maziti. Pas, nema dušu, čuva
kuću, igra se s djecom. Dok je žena na lancu, svi sretni i zadovoljni.

Divus ZoxX

> Zasto ovo meni zvuci ko pretnja? :))))

Danas si ustala na lijevu nogu. :-)

Ana

> [...]

time,
> zena treba iskazivati svome muskarcu zahvalnost i postovanje.

Kad si se sam okrenuo prirodi, pa ajmo pogledati sto u prirodi ima: zenke
koje jedu svoje muzjake, muzjaci koji jedu mladuncad svoje zenke, muzjaci
koji nakon oplodnje napuste zenku i nikad ju vise ne pogledaju pa onda ona
sama odgaja mladuncad... po tvome oni su osudjeni na puko prezivljavanje jer
nema muskarca koji bi im uljepsavao zivot.

Toliko o svijetu zivotinja, vratimo se ljudima, kod njih se red i raspored
zna, musko uvijek dva koraka ispred!

Ana

xena

"Divus ZoxX" <gono...@hotmail.com> wrote in message

Takav mi je raspored, a i docekam se uvijek na jacu :))

xena

"dipl.ing. Stipe Maric" <stip...@yahoo.com> wrote in message

Dragi dip. fr.br.mr.blja. Stipe Maricu

Evo da ti se nakon napornog dana javim s pauze za rucak. Koliko si god sirov
i priprost ipak si me naveo na razmisljanje.
Mozda kasnis koje stoljece za nama (ili si ti onaj s time machine, pa
doletio amo?) ali kad se malo zamislim nad tvojim redovima, mozda ipak imas
pravo.
E, da ne bi sad netko mislio da ja tebe jadnog...no...da objasnim.
Mislim da u svakom tipu cuci jedan mali Stipe, samo ne zele priznati. Mozda
ne zele zivjeti ko Stipe cijeli zivot,.... ali jedan dan u mjesecu ili
godini? Zvuci primamljivo, a?

Vjerujem da vecina ozenjenih zele jedan dan, samo jedan dan da im zena ne
zvoca nesto. Koliko je puta zena izblamirala/izdala vlastitog covjeka kad
nije stala uz njega? (odnosi se na slucajeve kad on nesto bubne, a ona ne
daje back up u drustvu, jer ima drugaciji stav od njega). Koliko je puta
prosjecni muskarac pozelio zenu, u njenom doslovnom smislu (njeznosti,
topline, ljubavi...) Koliko su puta muskarci pozeljeli zenu ljubavnicu koju
ne boli glava, koja nije umorna?

Ja ne tvrdim da je Stipe u pravu, ali tvrdim da ima nesto u njegovim
rjecima, dalo bi se razmislit o takvom JAKO MODIFICIRANOM modelu zivljenja.

A ti Stipe dugujes ispriku za ono "vrtirepka" kaki jesi da jesi!

Mirela

"dipl.ing. Stipe Maric" <stip...@yahoo.com> wrote in message

> Pronasao sam malo vremena i procitao sve vase odgovore. Nazalost, ne mogu

Cijenim i pozdravljam, al kud reply bas na moj post... :))

> da ne izrazim svoje razocaranje nekolicinom ljudi na ovoj grupi koji ocito
> ne razumiju bit moje poruke, ili ako bas zelite, mog poslanja.

Au, majku mu , prosvijetlitelj! A ja ga nisam promptno prepoznala!! Sta sad
da radim, kako da se iskupim... leleeeeeeee......... :))

> Niste me razumjeli, meni zena ne pere noge, ja ju stujem. Oduvijek postoji

Pa zasto te ne bi stovala dok ti pere noge? Evo npr. ja svom dragom svaku
vecer poraspam nokte, podsisam dlake iz nosa i uha, pa ga ususkam u krevet i
pjevusim mu dok ne zaspi. A onda se na prstima odsuljam u predsoblje i
zalegnem na svoj krevetac na tepihu ispred vrata, i dok hvatam prvi san
uopce mi ne smeta sto vrata ne dihtaju dobro, pa je u mojim sferama
temperatura za 8°C niza nego u drugim dijelovima stana, nego usnim sva
sretna jer je moj dragi zadovoljan, sto i mene ispunjava jer znam da on
vrijedi vise od mene.

> red i svi imamo svoje mjesto u njemu. Ja nisam izmislio da muskarac vise
> vrijedi. S druge strane, zena kao majka je nezamjenjiva. Ogledajmo se na
> trenutak na prirodu; muzjak je uvijek dominantan.

:))))))))))))))

> [...]
mislim
> reci da zenu treba ponizavati ali duzna je da se ne suprotstavlja mojoj

Kanta za gospodju?

> Vjerujem da ovdje ima dovoljno muskaraca i zena koji se slazu samnom, a ne
> usude se izraziti svoje misljenje.

Jes, vala, zena pogotovo :)

> [...]
sprijeciti
> da dozivite katarzu i vratite se na pravi put ka pravim vrednotama

Mam mi je lakse kad znam da sam jos mlada i da cu s vremenom shvatiti prave
vrijednosti zivota. I muskar(a)ca, naravno.

Elem, dragi Stipe, kao sto si i sam uocio, navikla sam tu citati sve i
svasta, ali si ti jedinstven.
S druge sam strane, pak, cvrsto uvjerena da nas sve skupa dobro debelo
zezas, jer stvor s takvim razmisljanjima ne moze egzistirati na kugli
zemaljskoj i biti toliko abnormalno osvijesten da u slobodno vrijeme rabi
Inter/Use/i ini-net.

M.

pikt

> [...]

propustit.
> Jumbo size.
> (isprike citateljstvu, ali nisma mogla odolit) :)))

Kakve isprike???? Zamisao je i vise nego famozna!!!

--
Megi aka pikt

Stipe

"xena" <xe...@boxfrog.com> wrote in message

<s>

<s>

> [...]
ne
> daje back up u drustvu, jer ima drugaciji stav od njega).

Hehe, pa nije to izdaja :-)

> [...]
> prosjecni muskarac pozelio zenu, u njenom doslovnom smislu (njeznosti,
> topline, ljubavi...) Koliko su puta muskarci pozeljeli zenu ljubavnicu

Koliko puta muškarac dnevno udahne?

Koja je, sve skupa, tvoja poanta?

- Stipe -

Stipe

> "dipl.ing. Stipe Maric" <stip...@yahoo.com> wrote in message
>
> Ako se ne varam a ne varam se, škorpijonka jede mužjaka,dakle nije
> dominantan jer je pojeden.Moglo bi se reći dragi inženjeru da biste se
> trebali preseliti u špilju i svoje "teško" stečeno diplomsko znanje

> primjenjivati da oslikavate pećinske zidove.

Pomela si ga kvantitetom primjera :*)

<s>

- Stipe -

Red Leader

In article <a4828r$56p9$1...@as201.hinet.hr>, vjev...@hotmail.com says...

Istina. Nisam se nalukaval. :)

Goran

"Ana" <az...@student.math.hr> wrote in message

> Toliko o svijetu zivotinja, vratimo se ljudima, kod njih se red i raspored
> zna, musko uvijek dva koraka ispred!

Zna li neko vic kad Mujo sretne Hasu za vrijeme bosanskog rata, i vidi kako
zena ide tri koraka ispred njega?
-Bolan Mujo, pa zar ne znas da u Kuranu pise da zena treba da ide tri koraka
iza muza?
A Mujo ce:

Goran

"Iskra" <ne...@adrese.hinet.hr> wrote in message

> I sad reci da muškarci nisu ko veceji.... :-))

Full of shit? ;-)

Goran

> [...]
me
> htio... A tko me ne bi ovako finu i skromnu?! :-))

Zar je uslov za tvog muza da te pobijedi u nekom takmicenju?

xena

"Stipe" <arar...@hotmail.com> wrote in message

> "xena" <xe...@boxfrog.com> wrote in message

> ne
> kad
> ne
>

> Hehe, pa nije to izdaja :-)

Pa iz ugla nekih muskaraca je. Naravno da zena brakom ne gubi svoje
misljenje, ali neki muskarci ocekuju ipak da ih zena podrzi.
Hoces primjer? Razgovaraju dva para. A i B par. Zena iz A para konstatira
kako je velicina vazna. Muz A se samo znacajno smjeska. Zena iz B para ima
ima suprotno misljenje i to iznosi. Muza B, lagano hvata panika..."kako to
mislis, nije vazna?...Zena B ponavlja svoju tvrdnju kako su i mali
dobri.....muz B pocinje inzistitari na znacajnosti velicine (drasticno mu
rejting opada)....par A se grohotom smije :))
Primjer dva: Kako su muzevi gore spomenutih parova, recimo kompanjoni u
biznisu. Muz A slaze da je danas nazivao partnere, ali nikoga nije ulovio na
telefon, svi izbivaju ili su zauzeti. Trazi od svoje zene podrsku i potvrdu
da je to bilo tako, a ona kaze NE, bili smo cijelo jutro u Mercatoneu,
kupovali klupe za vrt.
U ocima tih tipova to je izdaja :)))

> koju
>

> Koliko puta muškarac dnevno udahne?
>
> Koja je, sve skupa, tvoja poanta?

Poanta je da su Stipe i njegova zena sretni. On ima zenu kakvu zeli, a ona
muza kakvog zeli. Oni si odgovaraju.
Koliko god bilo tesko tebi i meni shvatiti da netko moze zivjeti tako, ipak
toga ima. (valjda)
Poanta I: da nema zena kao sto je njegova, ne bi ni bilo tipova kao Stipe, i
obratno.
Poanta II : vidis da si i ti jedan mali Stipe, htio bi zenu koja se tu i
tamo totalno posveti tebi izuzimajuci sebe :))))

Goran

"Mirela" <mir...@post.hinet.hr> wrote in message

> [...]

Stipe, sad si me razocarao, i kao covjek i kao komunista :-(

Goran

> ne
> kad
> ne

Jeste.

Tryphe Moria

In article <a46fdl$th6$1...@garrison.globalnet.hr>, stip...@yahoo.com
says...

> Neces ti naci pravog muskarca na internetu nego na
> nedjeljnoj misi npr. Probudi se!

Isus je Magdalenu Ljubio k'o nikog! Ovi su krscanski neljudi -
"Duhovi" - blato, necist i najdublji prezir, bacili na Sveti Izvor Zivota
- Tjelesnu Ljubav. Eto, takav im je instinkt. Sto vise reci. Tko ima usi
- ne magarece - neka cuje.

--
To Kallisti

Tryphe Moria

In article <a489lc$ddn$1...@garrison.globalnet.hr>, stip...@yahoo.com
says...

> [...]
> vrijedi. S druge strane, zena kao majka je nezamjenjiva. Ogledajmo se na
> trenutak na prirodu; muzjak je uvijek dominantan.

Reci to hijeni, najokrutnijem - dakle najprirodnijem - slucaju!
matrijarhata. I patrijarhat je slucaj!

> Kao i u prirodi, muskarac je temelj koji nosi egzistenciju i garantira
> opstanak zene i obitelji.

Budalice mala, zena te je takvim UCINILA. Mislim, tko tu koga RADJA?!
Musko JEST PLOD, i kao plodu, svrha mu je jednostavna - plodi dalje,
vise, vjecno.

> [...]
> reci da zenu treba ponizavati ali duzna je da se ne suprotstavlja mojoj

Ako je duzna!? Osjeca li se tako? Zasto? Opozicija ti slabi volju,
strah od sloma?...strepnja...zraceci ekstravertno, dominantno, kako
dolikuje muskarcu - umetnuto, podmetnuto, potureno, utureno, gdje?!; ali,
odgovor se vec odavno zna.

> Vjerujem da ovdje ima dovoljno muskaraca i zena koji se slazu samnom, a ne
> usude se izraziti svoje misljenje.

Tvoja Hrabrost me uzbudjuje. Onako kao muskarac muskarca, vojnik
vojnika, brat brata, - muski!

> Danasnje je drustvo iskvareno, sa izgubljenim moralnim smjernicama i lako je
> podleci porocima.

Da. Evropa se vec 150 godina valja u nihilizmu. Dotadasnje najvise
vrijednosti - Bog i sl. - prepoznate su kao nihilisticke, koje vode
nigdje drugdje nego u jedno ogromno, sveobuhvatno, cjelovito, jedinstveno
bez ostatka - Nista! sa velikim N!...postavlja se pitanje: sto sad?...svi
smo mi svjedoci - i zivuci pripadnici - sveprisutne svjetske dekadencije.
Osim tebe. Ti si seksikul.

> Vasa vas mladost djelomicno opravdava ali nece sprijeciti
> da dozivite katarzu i vratite se na pravi put ka pravim vrednotama ljudskog
> bivanja.

To Kallisti! grcki: Najljeps\oj\mu\em

--
To Kallisti

Tryphe Moria

In article <a4828r$56p9$1...@as201.hinet.hr>, vjev...@hotmail.com says...

> Nemate pojma kako su svećenici zanimljivi ljudi ispod habeta! :-))

Jasno. Nejasni su. Zavodnici. Najopasniji.

--
To Kallisti

Tryphe Moria

In article <a4937l$gis$1...@baldrick.blic.net>, miste...@yahoo.com says...

Pa sta! I treba - tako je pravedno.

--
To Kallisti

Goran

> Poanta I: da nema zena kao sto je njegova, ne bi ni bilo tipova kao Stipe,
> obratno.

Bilo bi ih, samo ne bi nalazili zene :-)))

Pimpinella

"Goran" <miste...@yahoo.com> wrote in message

:-))))))))))))))

Alisa Kichl

Tryphe Moria wrote:

> To Kallisti! grcki: Najljeps\oj\mu\em

Si ziher?

--
Alisa

Aut vincere aut emori.

Nevena

> [...]

> red i svi imamo svoje mjesto u njemu. Ja nisam izmislio da muskarac vise

Ukoliko usavrse ove metode spajanja dva jajasca, pa pocnu stvarati djecu i
bez 'muzjaka' .. hm, *thonking mode* ... vise vrijedi? Doci ce do toga da
zene govore 'well, ja bez tebe mogu imati dijete, ti bez mene ne mozes,
stoga mali - setaj' :)

> S druge strane, zena kao majka je nezamjenjiva. Ogledajmo se na
> trenutak na prirodu; muzjak je uvijek dominantan.

Meni je kao i ZoxXu prvo pala na pamet bogomoljka ... Netko je spomenuo
skorpionke i hijene .. vjerujem da bismo na jos nekoliko mjesta nasli
dominaciju zenke, zar ne? No, nisam ja ta koja je usporedjivala s
zivotinjskim svijetom :)

> [...]

sprijeciti
> da dozivite katarzu i vratite se na pravi put ka pravim vrednotama

Ja, eto priznajem, nikad necu biti 'prava zena'. Moj grijeh, moj grijeh, moj
preveliki grijeh. Ne, u biti nije moj, davno sam zakljucila da me nisu
smjeli pustiti na studij, vec s 18 (ma s 16 :)) sretno udati, i di bi mi
kraja bilo :))) Al jeziga, zeznuli su se, pa me pustili na studij, odgojili
da se znam snaci, da imam svoje misljenje, da se ne slomim u 'zivotnoj
krizi' vec da budem potpora, te da nikad ne budem osudjena na 'puko
prezivljavanje, bez kvalitete zivota'. A sta sad, nema plakanja nad
prolivenim mlijekom, kriz je to kojeg nosim do kraja zivota :)

Nevena

Nevena

"Goran" <miste...@yahoo.com> wrote...
> "Iskra" <ne...@adrese.hinet.hr> wrote...

> Zar je uslov za tvog muza da te pobijedi u nekom takmicenju?

Ne, samo da bude jaci :)

Nevena

Tryphe Moria

In article <3C683AC8...@post.hinet.hr>, al...@post.hinet.hr says...

> Si ziher?

Koliko mogu biti, barbie.:)

--
To Kallisti

Alisa Kichl

Tryphe Moria wrote:

> Koliko mogu biti, barbie.:)

:)))))))) Je l' moze jedna mejl identifikacija? :))))))

Srebra

"Seraphim" <seraph...@yahoo.com> wrote

> "xena" <xe...@boxfrog.com> reče:

> Ma, ne nego ąpanjolska inkvizicija. :-)))

"Nitko ne ocekuje spanjolsku inkviziciju".
;-)
S.

It is loading more messages.