Posljednja pomast ljubavnim nastojanjima "nice guy"-a

Outer limits of the Twilight zone

Hoce li ko nazociti i time uvecati svecanost?

Quazaar

--
Disclaimer:

Za zenama i tramvajima ne treba trcati ... sa iznimkom nocnih tramvaja.
Moj brat

kiri

On Thu, 15 Sep 2005 09:23:37 +0200
Outer limits of the Twilight zone <nigge...@fly.VELIKAsrk.fer.SLOVAhr>
wrote:

> Hoce li ko nazociti i time uvecati svecanost?

Who's the nice guy ?

kiri wrote:
> Who's the nice guy ?

You lame ass bitch!!!

Dunja Crnic

"Outer limits of the Twilight zone" <nigge...@fly.VELIKAsrk.fer.SLOVAhr>

> Hoce li ko nazociti i time uvecati svecanost?

Nadam se da nece, s obzirom da se radi o posljednjoj
pomasti. Ono sto je napisao Dating Master je IMHO
cista glupost, ali ja sam ionako pre stara.
Dobrice, papucari, nice guy-evi, sve su to samo ljudi koji
iz ovog ili onog razloga pokazuju svoje slabosti i sklonosti,
i to sto su dobrice, papucari i nice guy-evi im samo ide u prilog
za neke dugorocne veze, a ne na stetu.
Covjek ne mora biti luzer ako je nice guy. Ne mora biti ni papak
ako je papucar.

Eto, ja sam neka koja voli dobrice, papucare i nice guy-eve.
U stvari, jedna sam od onih koje vrlo slabo ili nikako ne podnose
ni alfa, ni beta, ni gama (pa sve do omege) muzjake. Fuckas muzjake,
potrebni su nam muskarci. Obicni ili neobicni.

Dunja

lara

"Dunja Crnic" <dunja...@makni-me-zg.htnet.hr> wrote in message

> U stvari, jedna sam od onih koje vrlo slabo ili nikako ne podnose
> ni alfa, ni beta, ni gama (pa sve do omege) muzjake. Fuckas muzjake,
> potrebni su nam muskarci. Obicni ili neobicni.

Bravo Dunja! Eto, ti si mi role model! Rajnus, jel to loše?

Opus

Primi pozdrav od dobrice, papucara i nice-guya.
Preporucam se. :)

P.S.
Znao sam ja odmah da si ti drugacija od ostalih. :-*

--
--------------
Od rada nitko nije umro.

Dunja Crnic wrote:

> ni alfa, ni beta, ni gama (pa sve do omege) muzjake. Fuckas muzjake,
> potrebni su nam muskarci. Obicni ili neobicni.

Ne vojis me??? QMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *smrch*
Al da. Puno lakse se pravit muzjak neg bit muskarac, otac, muz, itd. Iz
nekog razloga je bit "muzjak" postalo vrlina za mladez. Zalosno. Al sta ces.

Werther

> Primi pozdrav od dobrice, papucara i nice-guya.
> Preporucam se. :)
>
> P.S.
> Znao sam ja odmah da si ti drugacija od ostalih. :-*

ROTFL
--
now playing: The Cult - Painted On My Heart

lurker

On Thu, 15 Sep 2005 10:52:42 +0200, Dunja Crnic wrote:

> [...]
> za neke dugorocne veze, a ne na stetu.
> Covjek ne mora biti luzer ako je nice guy. Ne mora biti ni papak

Da pogodim, ti nemas izmedju 19 i 25 godina?
;)

Ovo ne bit nice guy ti je spika nas papaka i najcesce se ne moze objasnit
zeni. Pocnes prihvacat tu filozofiju nakon sto si godinama bio odbijan
svojim nice guy pristupom. Kad ti lagano dopizdi i jos jednom cuti izjave
poput "ostavljam te jer si predobar za mene", "bolje je da budemo
prijatelji", "ima milijon cura koje bile presretne imat decke kao ti, ali
eto ja nisam jedna od njih". Jedino sto ti preostaje je ili promijenit
pristup (istina, kadkad se to napravi i preradikalno) i postat nesto sto je
netom prije bilo totalno kontra tvojih principa, ili sjedit prekrstenih
ruku, cekati u kutu za mrvicu koja mozda padne sa stola i ostati u
uvjerenju da si ili ti promaseni slucaj, ili je svijet u kurcu.

Ja osobno ne vjerujem u sudbinu, i uvijek sam smatrao da sam ja odgovoran
za svoju buducnost, pa eto nisam vise nice.

> [...]
> ni alfa, ni beta, ni gama (pa sve do omege) muzjake. Fuckas muzjake,
> potrebni su nam muskarci. Obicni ili neobicni.

Lijepo je to. Doduse, ja znam puno zena koja bi isto to reklo kad bi ih se
pitalo (ma sta puno, skoro sve osim 1-2 koje znam bi rekle isto sto i ti),
a opet, u praksi odbijaju svakog lika koji nes pokusa a za kojeg bi ja
rekao da je ok momak.

A sve zenske koje znam, a zblja jesu ovakve kao sto ti kazes za sebe (ne
dajem im vise od 7-8% ukupne zenske populacije) su u dugim, dugim vezama
koje su pocele kad su imale 17-18god.

Sta da kazem, nije idealno, ali ne bit nice-guy je best guess za nas koji
nemamo tu urodjenu sposobnost da razumijemo sto je to tocno ono nesto sto
pojedina zena zeli.

Roadtrip

Dunja Crnic wrote:

> [...]
> za neke dugorocne veze, a ne na stetu.
> Covjek ne mora biti luzer ako je nice guy. Ne mora biti ni papak

Ono sto je Dating Master napisao, je dosta točno. Žene ne vole nice
guy-eve, ali to nikad neće priznati. Neće ni priznati da vole macho,
bezosjecajne likove. Ono sto je Dating Master napisao vrijedi za cure
dobi - od kada pocnu gledati decke, do cca 30-te godine ili kada već
počnu smatrati da im je vrijeme za udaju.
Starije žene, od navedene dobi, kao što si ti Dunja, više ne gledaju
macho tipove. Jer u tvojim godinama ti nije važno da se šepuriš okolo
držeći se za ruku sa svojim frajerom, pred prijateljicama. Želiš da bude
što više uz tebe, da ti bude dobar, jer dosta ti je raznoraznih
avantura, navlačenja (čovjek se umori od toga kad tad). Sada želiš
pažnju i nice-guy ili udvarač muškarca, za što je Dating Master i
napisao da ih žene žele za ozbiljniju vezu, udaju.
Ima dosta cura koje hodaju sa likom pod 3. pravim muškarcem, a kada to
krene zaozbiljno, nadaju se da će se on barem malo početi pretvarati u
osobu iz prve dvije kategorije. Neke i uspiju; to je ono kada kažu za
nekog divljeg tipa da ga je pička stavila na lančić, da se smirio. One
koje ne uspiju, te veze najčešće propadnu, a neke smatraju da će ga brak
smiriti. Ako se niti u braku ne smiri, obavezno dolazi do rastave.........

> [...]
> ni alfa, ni beta, ni gama (pa sve do omege) muzjake. Fuckas muzjake,
> potrebni su nam muskarci. Obicni ili neobicni.

Sada voliš, da, ali kladim se da nisi voljela ni malo dok si bila mlađa.
Ili si pokušala sa takvima, ali si ih brzo ostavljala jer su ti dosadili.

lara

"lurker" <lu...@necuspam.com> wrote in message

> Da pogodim, ti nemas izmedju 19 i 25 godina?
> ;)

Eto ja imam 23 i volim nice guyeve. Dosad su mi svi bili takvi i nadam se da
ce i odsad. Zasto nismo skupa? Nismo si odgovarali u milijun drugih vaznih
stvari. Prekid mi tesko pada, bas zato sto se bojim da necu drugi put moc
naci tako dobrog decka. Zato odugovlacim s tim, bojim se da ne grijesim, jer
tako dobrih deckiju ima 0,0001 promil...no ostale su stvari nepodnosljive i
zato sve ide u...hehe, zato ne ide. Mozda i vase cure misle isto, pa se
izvlace na to 'predobar si za mene', a u stvari im smeta nesto sasvim
deseto.

Werther

Na dan Thu, 15 Sep 2005 19:56:15 +0200, lara je natipkala:

hvala sto me razveseli!

Rajnus

On Thu, 15 Sep 2005 11:50:04 +0200, lara wrote:

> Bravo Dunja! Eto, ti si mi role model! Rajnus, jel to loše?

Nesto cesto mijenjas roll modele :)))
Zasto mene pitas ?
To je iskljuciva stvar Dunje i njenog nice guya ili nekih drugih dvoje. No
kad to Dunja kaze otprilike znam zasto tako kaze i sto tocno misli.
Kad mi neka cura od 20 godina (ne mislim sad na tebe) kaze da zeli dobricu
onda uzimam sa veeeeeeeeeeelikom rezervom jer vrlo je vjerovatno da ni sama
ne zna sto je za nju dobro i sto zeli.

--
Edusex.Org - Seksualna Edukacija Online

http://www.edusex.org

ICQ 97665197

(iz e-mail adrese makni "abc.")

Rajnus

On Thu, 15 Sep 2005 19:56:15 +0200, lara wrote:

> Eto ja imam 23 i volim nice guyeve. Dosad su mi svi bili takvi i nadam se da
> ce i odsad.

Svatko ima svoju definiciju najs gaja i najs cure.

> Zasto nismo skupa? Nismo si odgovarali u milijun drugih vaznih
> stvari

A da probas nesto drugo mozda ti se svidi ne bude tih milijun stvari ;)

Sanja

On Thu, 15 Sep 2005 10:52:42 +0200, "Dunja Crnic"
<dunja...@makni-me-zg.htnet.hr> napisa nam:

a sta radi alfa muzjak? Prdi, cese jaja i pije pivu? Ili strika na
daljinski? Sjedi po citav dan za kompom? Ide s deckima na nogos?
Ili seksa ko Hektor, vabi frajle i pola sata provodi pred ogledalom?

Ne kuzim?

--
Sto blesav covjek napravi, pametan ne moze ni zamisliti.

Sanja

On Thu, 15 Sep 2005 17:16:28 +0200, Roadtrip <ne...@recikoji.je> napisa
nam:

.....cut crap...

nemas ti pojma...

Rajnus

On Thu, 15 Sep 2005 20:26:43 +0200, Werther wrote:

> hvala sto me razveseli!

Svaka budala ima svoje veselje ;)

Ivan

Upadam iz nicega, al samo da velim, slican primjer.

Naime, bio sam kod prijatelja na nekoj veselici, i svi su se zivi napili,
alkohol do granice neizdrzivosti, gluposti i zajebancija kolko hoces.
Uglavnom tulum je bio bas OK. Ja sam malo zakasnio u pocetku s alkoholom,
tako da dalje nisam ni pio (osim cole i jamnicke), tako da sam uglavnom
cijelu noc stajao postrani i snimao decke i cure kako se ubijaju u alkoholu
na tulumu. A ja trijezan ko riba. I upoznao se ja lijepo sa svima,
predstavio, popricao, ponudio pijacom i tak, uglavnom ono sto je i bio red
(po bontonu), bla bla, uglavnom day after sam ispao najveca dobricina od
decka na tulumu, super kulturan, pristojan, fin i dobar. Al sam unatoc tome
svemu popusio kurcinu 6 kilometara dugu. A ostale cure su zbarili PIJANI,
STRGANI od alkohola, ZMAZANI jos od posla, necu rec bezobrazni, ali grubi,
divlji i MACHO frendovi koji uopce nit su pazili kaj pricaju, rade, jebalo
im se zivo za sve i pobrali su komade. A cure, kao sve fine, dobre,
neiskvarene, bozice sa aureolom iznad glave itd. A ja, dobricina, fin,
pristojan, kulturan, popusio kitu!

Tolko o nice guy-evima i nice curama i o tome da nice cure vole nice
guy-eve.

A - H - A , mos` mislit

bole

Ivan wrote:
/cut

ti si ionako pusio kurac na partyu
nekuzim zas zelis sa curama bit?

nisi valjda bi?

Hrkljush

On Thu, 15 Sep 2005 23:13:37 +0200, Ivan wrote:

> [...]
> im se zivo za sve i pobrali su komade. A cure, kao sve fine, dobre,
> neiskvarene, bozice sa aureolom iznad glave itd. A ja, dobricina, fin,

Da pogodim... prosjek godina 16-21? Ili? Mozda nisi primjetio, ali cesto
kad se takvi tulumi naprave cure koje se nadju tamo imaju jednu misao
vodilju: "hocu kurca", a po defaultu ce ga i traziti od takvih tipova.
Koliko su to bile nice cure, razmisli opet.

Vidi, ja i dalje vjerujem da se ljudi sa slicnim kvalitetama ipak mogu
spojiti (btw mozda otvorim novi thread, ona moja situacija se malo
zakomplicirala... kasnije) ali ne tako, posebno ne kada se te veceri mozda
nece ni sjecati ujutro. Jednostavno, bio si na krivom mjestu u krivo
vrijeme, i jos s krivim stavom.

--
nothing right in my left brain, nothing left in my right brain

kiri

On Thu, 15 Sep 2005 16:15:47 +0200
Werther <wer...@email.t-com.hr.spm> wrote:

> ROTFL

Zasto ROTFL ? Pa to je istina.

Dunja Crnic

"Roadtrip" <ne...@recikoji.je> wrote in message

> Sada ľelią paľnju i nice-guy ili udvarač muąkarca, za ąto je Dating
> Master i napisao da ih ľene ľele za ozbiljniju vezu, udaju.

Ne treba mi ni ozbiljnija veza, ni udaja. Treba mi samo nice guy
koji bi bio drago drustvo i dobra uzdanica. Sto sam starija, imam
manje zahtjeva. ;o))

> Ima dosta cura koje hodaju sa likom pod 3. pravim muąkarcem, a kada to

> krene zaozbiljno, nadaju se da će se on barem malo početi pretvarati u

> osobu iz prve dvije kategorije. Neke i uspiju; to je ono kada kaľu za

> nekog divljeg tipa da ga je pička stavila na lančić, da se smirio.

Aha, je, da. Da ne bi. Smirio se na par mjeseci ili godina. Brak bi trebao
biti maraton za desetljeca. Ako se stvarno "smirio" znaci da ni nije bio
alfa,
nego dobrica koji je neko vrijeme brijao u zivotu neki krivi film.

> One koje ne uspiju, te veze najčeąće propadnu, a neke smatraju da će ga

> brak smiriti. Ako se niti u braku ne smiri, obavezno dolazi d

> do rastave.........

Brak ni jednu vezu nije promijenio na bolje. To je zabluda
romanticnih dusa koje i dalje ne kuze da je brak interesna zajednica
(cime se ne misli samo na materijalne ili nekakve takve interese)
dvoje podudarnih ljudi koji svjesno i namjerno zele ostati zajedno.

> Sada volią, da, ali kladim se da nisi voljela ni malo dok si bila mlađa.
> Ili si pokuąala sa takvima, ali si ih brzo ostavljala jer su ti dosadili.

Nikad nisam bas voljela muzjake. A dojadili bi mi najprije oni
koji su se pretvarali da su nesto sto nisu, i nastavljali brijati taj film
uvjereni kako su super.

Dunja

Dunja Crnic

"Outer limits of the Twilight zone" <nigge...@fly.VELIKAsrk.fer.SLOVAhr>

> Ne vojis me???

Ako si muzjak, ne.

> Al da. Puno lakse se pravit muzjak neg bit muskarac, otac, muz, itd.

Lakse, manje zahtjevno, al' zato nenadjebivo glumacki sposobno
za sranja i tome ravnanja.

> Iz nekog razloga je bit "muzjak" postalo vrlina za mladez. Zalosno. Al
> sta ces.

Srecom pa vise ne spadam u mladez. Mogu samo sa strane promatrati
i klimati zalosno glavom kako se sve humane osobine
svode na vrijednosti iz pecine.

Dunja

Dunja Crnic

"Sanja" <shyone17...@yahoo.com>

> a sta radi alfa muzjak? Prdi, cese jaja i
> pije pivu? Ili strika na
> daljinski? Sjedi po citav dan za kompom?
> Ide s deckima na nogos?

Ako sjedi po citav dan za kompom, to mozda samo
znaci da ima posla ili uci. Ako ide s decima na
nogos (ili basket, ili vec nesto), to mozda samo
znaci da ima svoje drustvo i neku zanimanciju koja
je u krajnjoj liniji sasvim ok. Osobno bas i ne znam
puno pripadnika muskog roda koji ne prde, ne
cesu jaja i ne piju pivu. ;o)))

Muzjak bi bio (IMO) netko tko naredjuje, nikad ne
povladjuje, tko zahtjeva, a ne daje, tko trazi i
na silu i primjenjuje silu (ne nuzno samo fizicku),
tko, ako treba, ucjenjuje, a ponekad i podcjenjuje.
Cija se pravila moraju postivati i kad ih sam ne postuje.....

Drugim rijecima, netko tko se postavlja kao vodja
uvijek i u svemu, a niti je sposoban voditi
uvijek i u svemu, niti uvijek sve zna. A pri tome
zauzima nonsalantni stav kao da je njemu svejedno
na koju se stranu Zemlja okrece.

> Ili seksa ko Hektor,...

Ah, i ti mislis da je Hektor bio vrhunski ljubavnik?
Da, da, i meni se cini. :o)))))))

> Ne kuzim?

Skuzit ces. Ako ne sad, onda jednom kasnije.

Dunja

Dunja Crnic

"Opus" <op...@nesto.hr> wrote in message

> Primi pozdrav od dobrice, papucara i nice-guya.
> Preporucam se. :)

Pozdrav i tebi. Kasno si se sjetio preporuciti,
sva mjesta u autu su zauzeta. ;o))

> Znao sam ja odmah da si ti drugacija od ostalih. :-*

Cini ti se. :-*

Dunja

Dunja Crnic

"lurker" <lu...@necuspam.com> wrote in message >>

> Da pogodim, ti nemas izmedju 19 i 25 godina?
> ;)

Pogadjas. Imam 38.

>..... cekati u kutu za mrvicu koja mozda

> padne sa stola i ostati u
> uvjerenju da si ili ti promaseni slucaj,
> ili je svijet u kurcu.

Svijet je u kurcu. Ali, gle cuda, mi smo ti koji stvaramo
taj svijet. Mozes birati - ili traziti sebi ravne, ili
se zabiti u kucu i zivjeti zivot vuka samotnjaka.
Ili, kako si vec rekao, okrenuti plocu i krenuti linijom
manjeg otpora.

> Ja osobno ne vjerujem u sudbinu, i uvijek
> sam smatrao da sam ja odgovoran
> za svoju buducnost, pa eto nisam vise nice.

Steta. Kao nice mozda bi imao sanse naci i nice
curu. Ovako te lako uhvati cura koja tezi mediokritetu
na kojeg si se i sam spustio odrekavsi se vlastitih normi.

> a opet, u praksi odbijaju svakog lika koji nes

> pokusa a za kojeg bi ja
> rekao da je ok momak.

Ako je tebi momak ok, a njoj nije, onda je momak odbijen.
Ona je ta koja ce izabrati tko joj je ok, a tko ne. I zasto joj
je ok, a zasto nije.

> A sve zenske koje znam, a zblja jesu ovakve kao
> sto ti kazes za sebe (ne
> dajem im vise od 7-8% ukupne zenske populacije)
> su u dugim, dugim vezama
> koje su pocele kad su imale 17-18god.

No, eto. Vidis da ima i takvih.

> Sta da kazem, nije idealno, ali ne bit nice-guy
> je best guess za nas koji
> nemamo tu urodjenu sposobnost da razumijemo
> sto je to tocno ono nesto sto
> pojedina zena zeli.

To vjerojatno nikad neces ni znati. Ima muskaraca
koji bi ti mogli po godinama biti djedovi, a ni oni
ne znaju sto pojedina zena zeli. I ne radi se
o urodjenoj sposobnosti, nego o sposobnosti
promatranja i razumijevanja,
te donosenja zakljucaka na temelju promotrenog.
Pojedine zene ni same ne znaju sto zele, ali zato
znaju sto NE zele. :o))
Ne preostaje ti drugo nego uciniti popis svih stvari
koje podpadaju pod rubriku "zenske zelje", pa onda
krizati ono sto ne zele.

Mlad si, naucit ces. ;o))
A tvrditi da bolje prolazis kao alfa muzjak je prilicno
blesavo. Cim cura skuzi da nisi alfa muzjak, a
ona je trazila takvog, opet ces izvisiti. ;o))

Dunja

lurker

On Thu, 15 Sep 2005 23:15:36 +0200, Dunja Crnic wrote:

> Pogadjas. Imam 38.

Ma ne pogadjam, sam se pravim pametan, znao sam odprije da ziher imas 30+
;)

Ja imam 24, drago mi je da smo se upoznali.

> [...]
> curu. Ovako te lako uhvati cura koja tezi mediokritetu
> na kojeg si se i sam spustio odrekavsi se vlastitih normi.

Napisao sam da nisam nice, al ta rijec - "nice guy" nije bas najpogodnija
za opis problematike. Mislim da vise odgovara rijec papak.

Moj glavni problem bio je, kao i vecini nice guyeva, sto sam na zene gledao
kao na nesto uzviseno, delikatno, cemu treba poklanjati puno paznje i bez
nekog posebnog razloga. Ak se dobro sjecam, moj davni prvi post na ovoj
grupi je bilo pitanje gdje mogu kupiti prikladne male svijece da uprilicim
romanticnu veceru za svoju tadasnju dragu. Sve bi to bilo lijepo da sam ja
dobivao makar pola paznje koje je ona dobivala od mene, al eto nisam bio
trazio nista, pa sam to i dobio. A ona je u principu nice girl, jer sam
samo takve i trazio. Kad ti pokazes da si spreman napraviti sve za nekog,
onda, bez obzira, stari-mladi, muski-zenski, svi i uvijek to uzimaju zdravo
za gotovo. Ne samo da to ne cijene, nego pocnu ocekivati da uvijek mora
biti tako i bune se ako prestanes. U tom smislu ja vise nisam nice. Nije da
sam sad okrutan i zao. Ali mi je jako niska tolerancija za bilo kakvo
bullshitanje.

Seksualnost u vezi je takodjer ogromni problem za nice-guya. Nice guy
pristup, kad si ti jako dobar i fin prema potencijalnoj partnerici ima
skrivenu implikaciju "ja nisam kao drugi, ja te ne zelim posevit". I onda,
kad i pridobijes neku curku i budete u vezi, jako je tesko odjednom se
presaltat s fino i krasno na "aj mala, idemo se seksat". Narocito kad je
cura neka sva nice takodjer. A kad ti curi od pocetka dajes do znanja sta
ce bit i onda nema problema.

> Ako je tebi momak ok, a njoj nije, onda je momak odbijen.
> Ona je ta koja ce izabrati tko joj je ok, a tko ne. I zasto joj
> je ok, a zasto nije.

> No, eto. Vidis da ima i takvih.

Da, one koje svijeta nisu vidle pa uskocile u "love-wagon" s
17 i ostale u njemu, ili onih nekoliko koje su uspjele zivjet do dvadeset i
neke pod staklenim zvonom. Cim ima 2 bivsa obicno nije takva.

> [...]
> o urodjenoj sposobnosti, nego o sposobnosti
> promatranja i razumijevanja,
> te donosenja zakljucaka na temelju promotrenog.

To i radim, najbolje sto znam.

> [...]
> blesavo. Cim cura skuzi da nisi alfa muzjak, a
> ona je trazila takvog, opet ces izvisiti. ;o))

E da, to si dobro pogodila, dogadjalo se ;)
Al tek se navikavam na svoju novu ulogu,
a prije vecinu vremena nisam imao nikog pa mi je ovak ipak bolje, a i jako
brzo se mijanjem.

Al da pokucam po ekranu, moja trenutna draga je dobra curka (nije neka
divlja ostrokondza), vise se trudi oko mene nego sve bivse zajedno, a ja
cu nastojat da je ne razocaram. Pa sta bude. Sad je dobro.

kiri

On Thu, 15 Sep 2005 23:45:31 +0200
"Dunja Crnic" <dunja...@makni-me-zg.htnet.hr> wrote:

> Ako sjedi po citav dan za kompom, to mozda samo
> znaci da ima posla ili uci.

ili chata s ljubavnicom...

Werther

Na dan Thu, 15 Sep 2005 23:41:32 +0200, kiri je natipkao:

smjesno mi je da netko (opus) tako govori za sebe - tj smjesno mi je cijelo
to upucavanje s poljupcem na kraju.(mozda sam bio tako raspolozen),whatever

--
winamp svira: Gibonni - Zivot me umorio

Werther

Na dan Thu, 15 Sep 2005 21:09:21 +0200, Rajnus je natipkao:

> Svaka budala ima svoje veselje ;)

vidim sto je tvoje, (ovakvi postovi) ;)

Knight of the living dead VS Daemon knight

Dunja Crnic wrote:
> "Outer limits of the Twilight zone" <nigge...@fly.VELIKAsrk.fer.SLOVAhr>

> Ako si muzjak, ne.

Ja sam Omega male. Dijametralno suprotan Alfa male.

> Lakse, manje zahtjevno, al' zato nenadjebivo glumacki sposobno
> za sranja i tome ravnanja.

Gluma, laz ... tako su izazovni, lako navabe.

> Srecom pa vise ne spadam u mladez. Mogu samo sa strane promatrati
> i klimati zalosno glavom kako se sve humane osobine
> svode na vrijednosti iz pecine.

Shmrch!

Dunja Crnic

"lurker" <lu...@necuspam.com> wrote in message

> Ma ne pogadjam, sam se pravim pametan,

> znao sam odprije da ziher imas 30+
> ;)

Ma, gle! A zasto? ;o)))

> Napisao sam da nisam nice, al ta rijec - "nice
> guy" nije bas najpogodnija
> za opis problematike. Mislim da vise
> odgovara rijec papak.

:o)))) Pa kud bas papak?
Ne, rekla bih da podpadas pod kategoriju mladog
covjeka koji se ne zna postaviti prema svijetu, jednako
kao ni prema curama.

> Moj glavni problem bio je, kao i vecini nice
> guyeva, sto sam na zene gledao
> kao na nesto uzviseno, delikatno, cemu treba
> poklanjati puno paznje i bez
> nekog posebnog razloga.

Tu je vec prva greska. Cure nisu uzvisena bica, i ne
treba ih tretirati kao uzvisene, nego kao ravnopravne
partnerice. Malo interesa i razumijevanja za njene
probleme oko faksa, posla, stanja ormara...... i sama bude
vidjela da si ti netko koga interesira bas ona, i to ne
samo zato jer je zensko i ima picku medju nogama.

> Ak se dobro sjecam, moj davni prvi post na ovoj
> grupi je bilo pitanje gdje mogu kupiti prikladne
> male svijece da uprilicim
> romanticnu veceru za svoju tadasnju dragu.

Sjecam se toga. Znas, bilo mi je i lijepo i smijesno
da se opterecujes sa takvom sitnicom kao sto su
svjecice za romanticnu veceru. Ona lako moguce nije
ni zamijetila nekakve ni svjecice ni romantizam u tome.
Trosis energiju gdje ne treba za stvari koje nisu
ni toliko bitne ni vazne.

> Sve bi to bilo lijepo da sam ja
> dobivao makar pola paznje koje je ona
> dobivala od mene, al eto nisam bio
> trazio nista, pa sam to i dobio.

Postoji paznja i paznja. Ako se njoj tresao zeludac
jer je ocekivala rezultate ispita (blebecem, samo navodim
moguci primjer), nisu joj bile bitne ni svjecice
ni romantizam. Ti si lupao po romanticnoj veceri,
a ona je (mozda) umirala za malo trenutaka kad
ce moci istresti sva ispitna pitanja pred tebe i
pretresti svoj strah i tremu s tobom da joj se malo
nervoza smiri.
Naravno da se mozda uopce nije radilo o tome,
pa je mozda i romanticna vecera uz svjecice
bila sasvim ok i sa tvoje i sa njene strane.
Samo ti navodim
moguci primjer kako medju ljudima dolazi do
nerazumjevanja i krivog tumacenja nezainteresiranosti.

> [...]
> onda, bez obzira, stari-mladi, muski-zenski,
> svi i uvijek to uzimaju zdravo
> za gotovo. Ne samo da to ne cijene, nego

Ovisi i kako i zasto dajes. Davati od gusta, zato jer
to davanje prvenstveno tebe veseli, je ono sto
treba i kako treba davati. Ako dajes zato jer
ocekujes da ti se vrati, druga strana ce lako moguce
rado uzeti, ali nece znati nacin da ti vrati. I u tom
slucaju se ti s vremenom samo sve losije osjecas.

> U tom smislu ja vise nisam nice. Nije da
> sam sad okrutan i zao. Ali mi je jako
> niska tolerancija za bilo kakvo
> bullshitanje.

Ovo mi se cini u redu. Ja nemam nimalo tolerancije
za bullshitiranje. :o)

> [...]
> pristup, kad si ti jako dobar i fin prema
> potencijalnoj partnerici ima
> skrivenu implikaciju "ja nisam kao drugi,

Mlade cure najcesce ne znaju uzivati u sebi. A u
seksualnom odnosu rijetko kad uopce dozivljavaju
orgazme. Sto ne znaci da ne uzivaju i da im nije
lijepo, ali eto, iz neiskustva i neznanja o sebi nisu
u stanju doci do orgazma. Ako partner otvoreno ne
pokazuje da je samopouzdan i da ce ju znati
zadovoljiti, tesko da ce se uopce odluciti na
seksanje s njim.

> I onda,
> kad i pridobijes neku curku i budete
> u vezi, jako je tesko odjednom se
> presaltat s fino i krasno na "aj mala, idemo se seksat".

Pardoncek, mislim da se ovdje brkaju pojmovi. Nice
guy je ovdje opisan kao netko tko ni ne prilazi
curi u seksualnom smislu, ili ako prilazi sasvim je
nesamopouzdan i krece sa premisom da ce biti odbijen.
Sto uopce ne mora biti istina.
Malo samopouzdanja, malo vise dobrog odabira trenutka
i uvjeta, i poljubac vrlo brzo bude presao u gladjnje
i mazenje, skidanje i ostalo. I daj covjece, nosi taj
prezervativ stalno sa sobom!!! :o) Budes dobio NE samo
zato jer se cura boji odnosa bez zastite.

> Narocito kad je
> cura neka sva nice takodjer. A kad ti
> curi od pocetka dajes do znanja sta
> ce bit i onda nema problema.

Eto smo opet na odnosu samopouzdanja i povjerenja.
Ako ti odajes dojam da si nice guy koji zna sta radi i
uz kojeg ce njoj biti dobro, da neces biti ni tramplav
ni grub, ni neodgovoran tako da ako ne uzima oralnu kontracepciju bude
moguce ostala napumpana,
lakse ce ti se prepustiti sa povjerenjem. Ne
moras biti macho da bi se ona oslonila i pouzdala u tebe.

> To i radim, najbolje sto znam.

Onda pocni primjenjivati vise sluha. Sto ce ti
trcanje za svjecicama i nerviranje oko toga, ako
ona zudi da malo sjednes kraj nje pa da posteno
izogovara profesora koji je na ispitu bio
pre zahtjevan? (na primjer)

> E da, to si dobro pogodila, dogadjalo se ;)

Naravno da se dogadjalo. Mi zene skoro pa najvise
mrzimo kad se otkriva da frajer nije ono za sto se
izdavao, a i dalje nije u stanju smoci petlje pa
se iskreno opravdati i biti ono sto je, nego glumata
i dalje. Osobno cijeli zivot pazljivo bjezim od takvih.

> Al tek se navikavam na svoju novu ulogu,
> a prije vecinu vremena nisam imao nikog
> pa mi je ovak ipak bolje, a i jako
> brzo se mijanjem.

Ovo mi je jako zao.

> Al da pokucam po ekranu, moja trenutna
> draga je dobra curka (nije neka
> divlja ostrokondza), vise se trudi oko mene
> [...]

Sretno. Drzim ti fige.

Dunja

Dunja Crnic

"kiri" <kiri...@ark.cc.fer.hr> wrote in message

> ili chata s ljubavnicom...

Ne mora biti ljubavnica. Moze biti i samo
prijateljica.

Dunja

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 09:00:45 +0200, Werther wrote:

> vidim sto je tvoje, (ovakvi postovi) ;)

Pretty much :)

lara

"Rajnus" <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote in message

> Nesto cesto mijenjas roll modele :)))

Imam ih više, više ljudi ima osobine koje bih i sama htjela imati.

> [...]
> dobricu
> onda uzimam sa veeeeeeeeeeelikom rezervom jer vrlo je vjerovatno da ni

Šta ja znam, bolje da me mazi, nego da me pljuca:-)

lara

> Svatko ima svoju definiciju najs gaja i najs cure.

> A da probas nesto drugo mozda ti se svidi ne bude tih > milijun stvari ;)

Oni su mi u startu toliko odbojni, da ni ne pomislim izlazit s njima. Nisam
nikad pozalila zato sto nemam takvog tipa. Zasad, jasno, jos sam mlada, imam
vremena:-)

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 04:31:54 +0200, lurker wrote:

> [...]
> cura neka sva nice takodjer. A kad ti curi od pocetka dajes do znanja sta

Spanking and hair pulling :)))

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 09:08:06 +0200, Knight of the living dead VS Daemon
knight wrote:

> Ja sam Omega male. Dijametralno suprotan Alfa male.

Dijametralno suprotno bi bilo Omega female...ovako si samo suprotan ;)

Rajnus

On Thu, 15 Sep 2005 23:13:37 +0200, Ivan wrote:

> Tolko o nice guy-evima i nice curama i o tome da nice cure vole nice
> guy-eve.
>
> A - H - A , mos` mislit

Maaaaaaaa neeeeeeeee one bi sa najs gajevima "hodale" a sa macho frajerima
bi se trosile :)))))

Rajnus

On Thu, 15 Sep 2005 23:41:32 +0200, kiri wrote:

> Zasto ROTFL ? Pa to je istina.

ROTFL :)))))))))

Rajnus

On Thu, 15 Sep 2005 23:45:31 +0200, Dunja Crnic wrote:

> [...]
> tko, ako treba, ucjenjuje, a ponekad i podcjenjuje.
> Cija se pravila moraju postivati i kad ih sam ne postuje.....

Vidis za mene bi muzajk bio onaj koji ce biti brizan i paziti na svoju
curu/zenu. Nece naredjivati i sve ostalo sto ide uz to...ali za razliku od
najs gaja nece uvijek zeni biti uz dlaku samo da joj ugodi.

Svatko ima svoju definiciju najs gaja i muzjaka.
Meni kad netko kaze najs gaj i dobrica ne zvuci bas previse pozitivno nego
njonjavo i mrljavo :)

lara

> [...]
> Svatko ima svoju definiciju najs gaja i muzjaka.
> Meni kad netko kaze najs gaj i dobrica ne zvuci bas previse pozitivno nego

Heh, ja mislila da je nice guy tip koji je dobar sa svojom curom, njezan,
drag i pazljiv, a ne da ide uz dlaku samo da bi ugodio...takav je tip bez
samopozdanja u samog sebe, sretan sto je bilo sto uhvatio, pa se grcevito
drzi za tu jednu curu (bez obzira na njene osobine, bitno da je cura:-) ).
Pa takav i meni zvuci njonjavo, ne bih bila s takvim, pogotovo zato sto mu
ja kao ja nisam ni vazna, nego bilo koja - dok je zensko!

Dunja Crnic

> [...]

> curu/zenu. Nece naredjivati i sve ostalo sto
> ide uz to...ali za razliku od
> najs gaja nece uvijek zeni biti uz dlaku samo

To je muskarac, a ne muzjak. Ja razlikujem jedne
i druge. A tvoj navedeni i opisani je dobrica, sto je u mojim
ocima veliki plus.

> Svatko ima svoju definiciju najs gaja i muzjaka.
> Meni kad netko kaze najs gaj i dobrica ne zvuci
> bas previse pozitivno nego
> njonjavo i mrljavo :)

Ti si musko. Tebe se ne pita za dozivljaj razlike. ;o))
(osim ako nisi pesko)

Dunja

Ivan

> [...]
> zakomplicirala... kasnije) ali ne tako, posebno ne kada se te veceri mozda
> nece ni sjecati ujutro. Jednostavno, bio si na krivom mjestu u krivo

Prosjek godina od 23 do 26 (uz neke iznimke do 30). Al svi ako fini, aha, da
jesu...

kiri

Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

> ROTFL :)))))))))

Pa dobro, zar nije Dunja drugacija od ostalih ?

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 11:01:38 +0200, lara wrote:

> Šta ja znam, bolje da me mazi, nego da me pljuca:-)

Pljuca ?

Opus

kiri wrote:

> Zasto ROTFL ? Pa to je istina.

Kako znas? ;)

--
--------------
Od rada nitko nije umro.

kiri

Opus <op...@nesto.hr> wrote:

> Kako znas? ;)

Pazljivo citam sto pise.

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 11:27:26 +0200, Dunja Crnic wrote:

> To je muskarac, a ne muzjak. Ja razlikujem jedne
> i druge. A tvoj navedeni i opisani je dobrica, sto je u mojim
> ocima veliki plus.

"Joj kak si ti dobar...."
To kad cujem najezim se :))
Kao sto rekoh svatko ima svoje vidjenje dobrice...

> Ti si musko. Tebe se ne pita za dozivljaj razlike. ;o))
> (osim ako nisi pesko)

Svima na kola estrogen u krvi..sve su to hormoni..jel tako lara ? :P
E pa onda molit cu lijepo sutra kada i ako budemo pricali o sisama i
guzicama nemojte se mjesati :))

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 12:32:43 +0200, kiri wrote:

> Pa dobro, zar nije Dunja drugacija od ostalih ?

Pa nije u tome fora nego to kako joj lik podilazi, sto je i kasnije
objasnjeno, a tebi sam se nasmijao jer to nisi skuzio :))))
Dunja je razlicita po tome sto ima neka iskustva koja neki ovdje namaju.
Na koncu svi smo mi razliciti. Ne vidim zasto bi onda bila revolucionarno
drukcija od drugih.

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 11:04:11 +0200, lara wrote:

> Oni su mi u startu toliko odbojni, da ni ne pomislim izlazit s njima. Nisam
> nikad pozalila zato sto nemam takvog tipa. Zasad, jasno, jos sam mlada, imam
> vremena:-)

Tko kaze da moras izlaziti...one night stand sestro ;)
Nemoj robovati predrasuda me. Da mene vidis negdje na ulici i da ne znas
tko sam, vrlo vjerovatno bi me stavila u isti kos sa celavim nabildanim
istetoviranim frajerima. Pogotovo subotom uvecer. neku subotu smo se
prebili ko budale od narodnjaka do partijane. Nas cetvero >400kg muskog
mesa...a ja najmanji i najnizi medju njima :)))
Izgledali smo ko stereotipni kreteni. Ja i jos jedan ispit do kraja, Svinja
radi u Siemensu drugi magistar ekonomije radi u banci. Ne mislim pri tome
da je diploma referenca za nesto, ali ipak nesto i govori.
Pogodi zasto onog zovem Svinja? :)
109kg izbrijane glave, sa rukom vjerovatno veceg opsega od tvoje noge.
Zasto ti sad sve ovo pisem, zato da ne odbacujes ljude po njihovom izgledu.
Ako bi ti se mogao svidjeti neki mrsavko, zasto ne bi mogao i neki
nabildaniji tip. I jedan i drugi vjerovatno iskacu iz tvog pojma muskarca,
no pretpostavljam da ti je ipak bitniji kliker u glavi nego izgled.
Prilicno sam siguran da provedes sa nama pola sata da bi bila odusevljena i
da bi se ismijala do besvijesti.

Pitaj Sanju kak joj je bilo samnom i Svinjom na jednom tecaju PHPa...

Rajnus wrote:

> Dijametralno suprotno bi bilo Omega female...ovako si samo suprotan ;)

Budalo, musko i zensko nisu suprotnosti, osim u glavama debila (nadam
se da si to ti samo u shali XEXE)

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 13:05:36 +0200, kiri wrote:

> Pazljivo citam sto pise.

Ja citam i znam da ljudi uglavnom nisu onakvi kakvim se ovdje prikazuju i
da ne mozes nekome skinuti profil citajuci njegova piskaranja gdje on ili
ona pisu samo ono sto ti zele prezentirati.

Moonlight Fantasy

On Fri, 16 Sep 2005 13:16:06 +0200, Knight of the living dead VS Daemon
knight wrote:

> Budalo, musko i zensko nisu suprotnosti, osim u glavama debila

Da, nisu. Oni su u potpunosti isti. Ja ne vjerujem sta sve ovdje mozes
procitati...

Jel ti poznat koncept Yin-Yang? Noc je Yin, dan je Yang. Jedno bez drugog
ne moze, medusobno se nadopunjuju i medusobno su si suprotni. Ocito ne u
doslovnom smislu jer bi onda suprotnost muskarcu bila neko ne-bice
sacinjeno od antimaterije. Suprotnost postoji, ali kroz odredeni koncept.

lurker

On Fri, 16 Sep 2005 10:50:30 +0200, Rajnus wrote:

> Spanking and hair pulling :)))

Ti to iz iskustva il je to wishful thinking?
;)

Dunja Crnic

> "Joj kak si ti dobar...."
> To kad cujem najezim se :))
> Kao sto rekoh svatko ima svoje vidjenje dobrice...

I svoje vidjenje muzjaka i svoje vidjenje papka.....
A "joj, kak si ti dobar" iz mojih usta neces cuti. :o))
Taj kompliment cuvam za posebne od posebnih
i ne izgovaram ga na ovako banalan,
upravo naveden nacin.

> E pa onda molit cu lijepo sutra kada i ako
> budemo pricali o sisama i
> guzicama nemojte se mjesati :))

Zagorit cu vanil-kiflice namjerno. Ima da ih pojedes bez
prigovaranja budes li previse kudio moju guzu. ;o)))

Dunja

Dunja Crnic

"kiri" <kiri...@ark.cc.fer.hr> wrote in message

> Pa dobro, zar nije Dunja drugacija od ostalih ?

Nekome je, nekome nije. Ovisi tko gleda i
kakve je ljude upoznao i kakva je iskustva stekao
prije nego je upoznao Dunju. :o)

Dunja

lurker

On Thu, 15 Sep 2005 20:26:43 +0200, Werther wrote:

> Na dan Thu, 15 Sep 2005 19:56:15 +0200, lara je natipkala:

> hvala sto me razveseli!

Sam se ti veseli kad te cura ostavi radi "milijon drugih vaznih stvari", a
bio si dobar prema njoj kak nitko nece bit.

Bolje ti je ucit ove "druge vazne stvari" nego bit dobar i mislit da ce
neka cura zato bit s tobom, jer nece.

lurker

On Fri, 16 Sep 2005 09:15:08 +0200, Dunja Crnic wrote:

> [...]
> u stanju doci do orgazma. Ako partner otvoreno ne
> pokazuje da je samopouzdan i da ce ju znati
> zadovoljiti, tesko da ce se uopce odluciti na

I eto nas kod problematike o kojoj se tupi zadnjih par dana. Otvoreno
pokazivanje samopuzdanja i "da ce ju znat zadovoljiti" je ono sto nice
guy, kako ga definiraju momci s ove grupe, nema. Nikako nema. Ako ima, onda
nema problema i ne spada u nice guy kategoriju. Zato sam i rekao da je
glupo sto se to ovdje naziva "nice guy" i primjereniji naziv je papak.

Pokazivanje samopuzdanja i "da ce ju znat zadovoljiti" je kljucna
karakteristika, alfa muskaraca, muzjaka, muskaraca - nazovi ih kak oces.
Ono sto razocara vecinu neiskusnih mladaca jest da je ta karakteristika u
ocima zena daleko, daleko, daleko bitnija od toga da li je netko nice ili
nije.

Sebicni, teski muzjak-kreten ce beskonacno puta bolje proc od bilokakvog
dobrice koji nema gore spomenutu karakteristiku.

> Pardoncek, mislim da se ovdje brkaju pojmovi. Nice
> guy je ovdje opisan kao netko tko ni ne prilazi
> curi u seksualnom smislu, ili ako prilazi sasvim je
> nesamopouzdan i krece sa premisom da ce biti odbijen.

Tak je, brkaju se pojmovi. Ali vecina muskih (osim kirija valjda) misle na
ovo sto ja tu pisem kad kazu nice guy. Zato mi se nije dalo ukljucivat u
lara-rajnus rasprave koje su proizvele destke stranica teksta radi
razlicitog shvacanja osnovnih pojmova.

> [...]
> prezervativ stalno sa sobom!!! :o) Budes dobio NE samo
> zato jer se cura boji odnosa bez zastite.

Ok, drugi put na stol osim svijeca stavljam i kondom ;)

Opus

Ufff, vec sam mislio da se vidi. :)

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 15:09:02 +0200, Dunja Crnic wrote:

> Zagorit cu vanil-kiflice namjerno. Ima da ih pojedes bez
> prigovaranja budes li previse kudio moju guzu. ;o)))

Ja se drzim one narodne. Ne kudi konja kojeg nisi jahao.
:))))))))))))

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 15:56:49 +0200, lurker wrote:

> Ti to iz iskustva il je to wishful thinking?
> ;)

To je offtopic :)))

Werther

otvoren novi post "najs gaj se vraća na velika vrata" pa nek tamo idu
odgovori

> Sam se ti veseli kad te cura ostavi radi "milijon drugih vaznih stvari", a
> bio si dobar prema njoj kak nitko nece bit.

ovako, u onoj podjeli od "The Dating Mastera" nema nice guy-a koji uz:
muskarac koji je pazljiv, cini usluge, podrzava, uvijek je tu za nju to
ima samopouzdanje i odlučnost.

Što se mene tiče ja težim takvoj osobi. A ići protiv sebe (ne biti kakav
jesi već hard tip bez emocija) i pravit se neki macho bez imalo vezivanja
je mozda lakse ali nikad neće dovesti do ispunjenja i uzvisenja koje pruža
vezivanje i međusobna pažnja i podrška.

Ja taj (takav) macho pristup nikako ne mogu prihvatiti - iako razočaran
životom

Dakle, mislim da ima žena (ranih 20ih) koje ne žele samo kratkotrajnu
avanturu - isprobati još jednog dečka, već se žele vezati za osobu i neće
ju napustiti zbog "milion drugih razloga"

iako moram dodati da je takvih žena jako malo već i u ranim dvadesetim, jer
one uglavnom uđu u takvu dugotrajnu vezu jos prije osamnaeste. ali ih ima,
valjda.

> Bolje ti je ucit ove "druge vazne stvari"

bolje je i to - ako drugačije ne ide, pa malo skupit ponekih iskustava,
pogotovo dok si mlad, nego dugo ostati sam - pa se zaljubis i onda si
(skoro uvijek) u jos većim govnima i tek onda ce ti bit tesko furat na te
"druge važne stvari"...

> nego bit dobar i mislit da ce neka cura zato bit s tobom, jer nece.

ponavljam, ipak ima onih koje hoće (ako si dobar - sa samopouzdanjem i
odlučnošču, kaj ne?)

--
winamp svira: Kylie Minouge & Jason Donova.. - Especially for you (1989)

Werther

> [...]

> nego bit dobar i mislit da ce neka cura zato bit s tobom, jer nece.

ponavljam, ipak ima onih koje hoće (ako si dobar - sa samopouzdanjem i

winamp svira: Alaniss Morrisete - Ironic

lara

> Pljuca ?

Pa šta ja znam, ovdje svi opisujete neke alfa mužjake, opake ljude koji
ženama ne daju da odlučuju i s njima su grozni, a mi kao samo na njih
padamo, pa eto...izraz koji mi to objedinjuje:-)

lara

"Werther" <wer...@email.t-com.hr.spm> wrote in message

> [...]
> pogotovo dok si mlad, nego dugo ostati sam - pa se zaljubis i onda si
> (skoro uvijek) u jos većim govnima i tek onda ce ti bit tesko furat na te

Imam dojam da ne kuľite ovo ąto sam rekla milijun drugih vaľnih stvari. Ima
dobrih dečkiju, mali milijun, no neću biti sa svakim od njih, jel tako? Tu
treba prvo proradit i kemija (dobro, s tim kod nice guyeva nisam imala
problema), a onda tu su joą i stavovi, interesi, način ľivota,
razmiąljanja....ne mora se sve poklopit, no postoje neke od tih stvari s
kojima ne bi mogao ľivjet, pa sad da je tip samo utjelovljenje dobrote.

lara

> [...]
> bio si dobar prema njoj kak nitko nece bit.
>
> Bolje ti je ucit ove "druge vazne stvari" nego bit dobar i mislit da ce

Pa nece..mislim, i articoka ima dobro srce, pa ne bih s njom u vezu:-)
Traba tu bit puno vise od dobrote, iako je dobrota fina polazna tocka.

lara

> Tko kaze da moras izlaziti...one night stand sestro ;)

A jel zato ti nice guyevi placu, jer nemaju one night standova;-)

> [...]
> nabildaniji tip. I jedan i drugi vjerovatno iskacu iz tvog pojma muskarca,
> no pretpostavljam da ti je ipak bitniji kliker u glavi nego izgled.

Da, jasno, nisam ni mislila na izgled.

> Prilicno sam siguran da provedes sa nama pola sata da bi bila odusevljena
> da bi se ismijala do besvijesti.

Vjerujem, ako te kad sretnem, drzim te za rijec:-)

> Pitaj Sanju kak joj je bilo samnom i Svinjom na jednom >tecaju PHPa...

.
Ajmo Sanjo, jel laze on?:-)

lara

> [...]
> nema problema i ne spada u nice guy kategoriju. Zato sam i rekao da je
> glupo sto se to ovdje naziva "nice guy" i primjereniji naziv je papak.

Pa sto ne rece papak odmah:-)

Dunja Crnic

> Ok, drugi put na stol osim svijeca stavljam
> i kondom ;)

Sigurno bi ispala fora, ali sumnjam da bi cura pristala
na upotrebu navedenog kondoma odmah. Ali, bar
bi vas dovelo do pravog razgovora.

;o)

Dunja

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 19:35:07 +0200, lara wrote:

> Pa šta ja znam, ovdje svi opisujete neke alfa mužjake, opake ljude koji
> ženama ne daju da odlučuju i s njima su grozni, a mi kao samo na njih
> padamo, pa eto...izraz koji mi to objedinjuje:-)

Ajde dobro :)

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 19:42:32 +0200, lara wrote:

> A jel zato ti nice guyevi placu, jer nemaju one night standova;-)

Nemam pojma ja i tak nisam frajer za nabrzaka :Đ

> Vjerujem, ako te kad sretnem, drzim te za rijec:-)

Volim kad me cure drze :Đ

lara

> Volim kad me cure drze :Đ

8-D

Dunja Crnic

> Ja se drzim one narodne. Ne kudi konja kojeg
> nisi jahao.
> :))))))))))))

Pre rano si rekao. Uspjela sam upropastiti kiflice.
Ni ne znam sto sam im ucinila (ili ne ucinila), ali
su prhki, krti, lome se, oplosnatili su
i opcenito su za nista.
A, dobro. Budes jeo druge kolace. :o)

Dunja

kiri

> [...]

> onda nema problema i ne spada u nice guy kategoriju. Zato sam i rekao da
> je glupo sto se to ovdje naziva "nice guy" i primjereniji naziv je

Ali cekaj, papak onda vjerojatno mora biti covjek pun kompleksa i u drugim
sferama zivota, a ljubavni problemi su samo jedno polje gdje se njegovi
kompleksi manifestiraju, jel tako ili grijesim ?

To onda nije "ljubavni" problem , nego opce psihicko stanje...

> [...]
>
> Sebicni, teski muzjak-kreten ce beskonacno puta bolje proc od bilokakvog
> dobrice koji nema gore spomenutu karakteristiku.

Cek malo, mislim da si pretjerao. Ne moras biti muzjak-kreten da bi imao
samopouzdanja. Trebas bit samo normalan muskarac. Bar se meni tako cini.

> Tak je, brkaju se pojmovi. Ali vecina muskih (osim kirija valjda) misle
> na ovo sto ja tu pisem kad kazu nice guy.

Ne znam zasto mene spominjes, nisam bas nesto puno sudjelovao u ovom
threadu. I moram priznat da nemam pojma koja bi bila tocna definicija
"nice guya", i da li on nuzno mora bit papak, ili ne. Stvarno nemam pojma
, a i ne zelim se previse zamarati...

> Zato mi se nije dalo
> ukljucivat u lara-rajnus rasprave koje su proizvele destke stranica
> teksta radi razlicitog shvacanja osnovnih pojmova.

Gledajuci sada, vremenske distance, ni meni se ne bi sada vise dalo :)

> Ok, drugi put na stol osim svijeca stavljam i kondom ;)

Ne, svijecice rulaju ! (tu nisi uopce pogrijesio, i to nije dokaz da si
papak).

Rajnus

On Fri, 16 Sep 2005 22:45:37 +0200, Dunja Crnic wrote:

> Pre rano si rekao. Uspjela sam upropastiti kiflice.
> Ni ne znam sto sam im ucinila (ili ne ucinila), ali
> su prhki, krti, lome se, oplosnatili su
> i opcenito su za nista.

Ko da slusam zensko na drugu temu :)))

> A, dobro. Budes jeo druge kolace. :o)

Ma probat cu ja tvoje kiflice, sam ti njih donesi.
Druge kolace bas i ne jedem :))

lurker

On Fri, 16 Sep 2005 23:58:14 +0200, kiri wrote:

> [...]
> kompleksi manifestiraju, jel tako ili grijesim ?
>
> To onda nije "ljubavni" problem , nego opce psihicko stanje...

A dobro papak isto nije dobra rijec. Kajjaznam, ja sam se smatrao
pusionicarskim niceguyem, i da - lagano sam vec bio iskompleksiran kad je
ljubavni zivot bio u pitanju - ali u drugim sferama zivota mi je islo (i
ide mi jos uvijek) jako dobro i zadovoljan sam sa sobom.

A patio sam od niceguy sindroma - "ajmo bit prijatelji", "ja sam predobra
za tebe"

> Cek malo, mislim da si pretjerao. Ne moras biti muzjak-kreten da bi imao
> samopouzdanja. Trebas bit samo normalan muskarac. Bar se meni tako cini.

Pa tak je. Al nemres rec da nikad nisi primjetio da se zenske pale na
tipove za koje bi rekao da su kreteni. I to ono, ne da im se zalomi, nego
ih bas traze.

> Ne znam zasto mene spominjes, nisam bas nesto puno sudjelovao u ovom
> threadu.

Malo gledam stare threadova, i vidis ne znam ni ja ;) pomijesalo mi se nes.

kiri

On Sat, 17 Sep 2005 02:14:50 +0200
> [...]

> (i ide mi jos uvijek) jako dobro i zadovoljan sam sa sobom.
>
> A patio sam od niceguy sindroma - "ajmo bit prijatelji", "ja sam

A dobro, to onda nije psihicki uzrokovano, nego samo pogresan pristup :)

> Pa tak je. Al nemres rec da nikad nisi primjetio da se zenske pale na
> tipove za koje bi rekao da su kreteni. I to ono, ne da im se zalomi,
> nego ih bas traze.

Apsolutno ! Cak zanimljivo, pricam s frendicom o tome, i ona mi sama kaze
da cijeli zivot nalazi pogresne tipove i da sada kad pogleda na sve
bivse, da su svi gori od gorega. Tu i tamo se ona zazeli nekog nice-guya,
ali samo na misaonoj razini, dok u krevet ce otici 10* prije sa kretenom.

Ali, sto je najzanimljivije, iako je svjesna toga, ona i dalje to radi !
Cak se ponekad i vraca nekome od tih koje vec je proglasila kretenima. No
opet ta zena moze biti, pored takve "mane" totalno ok i dobra osoba i kad
vidim da je cura takva, onda je meni lakse s njom imati normalan
prijateljski odnos, jer znam da niti ona nije moj tip, niti ja njezin
(u musko-zenskom smislu), pa nema nikakve napetosti. Stovise, moze ti dati
puno dobrih savjeta kako cure gledaju na stvari koje ti gledas drugacije.

Ali kad gledamo opsirnije, mozda to cak i nije seksualno-specifican
problem. Neki ljudi opcenito vole uzbudljive i zabranjene stvari, iako
svjesno znaju da su potencijalno opasne ili lose za njih, ali bas zato su
uzbudljive. Jednostavno ponese te trenutak u kojem je to uzbudljivo i
nemas racionalnu kontrolu sto je za tebe dobro . A kad se vec nadjes u
tome i dobro se osjecas, onda je gotovo, onda si vec pomalo ovisan . I
tako to ide u krug... I zato sva ova nasa filozofiranja cesto padaju u
vodu... jer ljudi nisu racionalna bica :)

Rajnus

On Sat, 17 Sep 2005 02:54:04 +0200, kiri wrote:

> [...]
> ali samo na misaonoj razini, dok u krevet ce otici 10* prije sa kretenom.

E o cemu mi onda pricamo :))))

kiri

On Sat, 17 Sep 2005 07:26:26 +0200
Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

> E o cemu mi onda pricamo :))))

Pa da, takvih osoba koje to rade ima posvuda oko nas, i to je cinjenica.

Drugi je par rukava to da meni takve osobe uopce nisu zanimljive kao
potencijalne partnerice, pa ih ne gledam na taj nacin. Niti se imam
potrebu jadati nad cinjenicum sto postoje, jer meni osobno ne smetaju.

Ustalom, prosirimo malo problematiku - a reci zar nema frajera koji
redovito padaju na "zene-kucke", i idu od jedne do druge takve, i ne mogu
si pomoci ... i nikada ih ne zanima neka "nice-girl" :)

Werther

Na dan Fri, 16 Sep 2005 19:39:46 +0200, lara je natipkao:

> "Werther" <wer...@email.t-com.hr.spm> wrote in message

> Imam dojam da ne kužite ovo što sam rekla milijun drugih važnih stvari. Ima

> dobrih dečkiju, mali milijun, no neću biti sa svakim od njih, jel tako? Tu
> treba prvo proradit i kemija (dobro, s tim kod nice guyeva nisam imala

> problema), a onda tu su još i stavovi, interesi, način života,
> razmišljanja....ne mora se sve poklopit, no postoje neke od tih stvari s
> kojima ne bi mogao živjet, pa sad da je tip samo utjelovljenje dobrote.

lurker je spominjao "milion drugih vaznih stvari" u smislu kako oni zapravo
ne postoje - recimo to tako.
ja sam prihvatio to njegovo razmišljanje iako naravno znam da stvarno
postoje te druge važne stvari ali opet one imaju malo utjecaja.

u drugom "odlomku" lurker opet spominje uciti "druge vazne stvari" koje sam
ja sebi shvatio kao ucenje da treba biti "grubijan" jer jedino tako ces
seksualno privući žensku osobu (čast iznimkama).

A opet gledam, ne mora se svaki put kad cura napusti dečka "jer je predobar
za nju" to protumačiti kao *prekid zbog NiceGuy osobina* vec jednostavno to
su takve cure koje žele - ne znam naći riječi pa cu reći - to su takve cure
- kurve, a s druge strane mozda im se neka osobina ne sviđa pa izraz "ti si
predobar za mene" koriste samo kao izliku kojom neće povrijediti momka.

slažem se sa svime što si napisala

--
A ti Katule, samo odlučno, stvrdni se, okameni

Rajnus

On Sat, 17 Sep 2005 07:51:58 +0200, kiri wrote:

> Drugi je par rukava to da meni takve osobe uopce nisu zanimljive kao
> potencijalne partnerice, pa ih ne gledam na taj nacin. Niti se imam
> potrebu jadati nad cinjenicum sto postoje, jer meni osobno ne smetaju.

E sad da je ta cura sjebana u glavu generalno, onda bi to bilo lako
prihvatljivo. No kad je cura sasvim normalna u svim ostalim segmentima, a
lozi se na kretne onda ti dodje da se zapitas. Zasto ?

> Ustalom, prosirimo malo problematiku - a reci zar nema frajera koji
> redovito padaju na "zene-kucke", i idu od jedne do druge takve, i ne mogu
> si pomoci ... i nikada ih ne zanima neka "nice-girl" :)

Definiraj "padaju"....
Vecina frajera pada na sisu i guzicu ili na neku smontiranu ribu do jaja
koje se kao svi groze, no isto tako vecina frajera bi samo nategnulo takvu
ribu i niti ne pomislja na vezu. Zene se tu drugacije ponasaje. One imaju
iskonski nagon da od kretena naprave covjeka, i sa njim bi hodale.

Evo sad se bas vratih sa subotnje spice. Svi se uglavnom slazemo da bi neku
fancy ribu nategnuli, no to je samo to :)
Simple as that...

Svi moji prijatelji imaju normalne obicne cure koje se po nicemu ne isticu,
al da bi nategnutli neku konkretnu bi...

kiri

On Sat, 17 Sep 2005 12:17:34 +0200
> [...]

> prihvatljivo. No kad je cura sasvim normalna u svim ostalim segmentima,
> a lozi se na kretne onda ti dodje da se zapitas. Zasto ?

Nemam potrebu da se pitam zasto, ljudi su takvi kakvi jesu, mozak nije
computer. Tu potrebu za analizom najcesce ima samo onaj koji bi nesto
htio s tom curom (svjesno ili podsvjesno) ...

> Definiraj "padaju"....

Nekim zenama je flert nacin privlacenja paznje, a likovi svojom greskom
to shvacaju ozbiljno. Neki zele imati jedan takav primjerak pored sebe, a
neki ih zele cak i za brak, iako je svima drugima ocito kako ta zena *ebe
covjeka u zdrav mozak.

> Vecina frajera pada na sisu i guzicu ili na neku smontiranu ribu do jaja
> koje se kao svi groze,

Sta znaci "smontiranu", nije mi bas izraz poznat ?

Nisam mislio na zene dotjeranog izgleda, nego na zene prevrtljivog
karaktera, neiskrene, sklone muljanju, manipulaciji, iskoristavanju i sl.

> [...]
> takvu ribu i niti ne pomislja na vezu. Zene se tu drugacije ponasaje.
> One imaju iskonski nagon da od kretena naprave covjeka, i sa njim bi

O ne, ove koje ja znam ne namjeravaju od kretena radit covjeka, nego im je
kreten jednostavno neodoljiv, takav kakav jest . Simple as that.

> [...]
>
> Svi moji prijatelji imaju normalne obicne cure koje se po nicemu ne
> isticu, al da bi nategnutli neku konkretnu bi...

Ja bas i ne razmisljam tako. Ne znam sta mislis tocno pod to "fancy" ribu,
ako mislis na "appearance" (kako se to 'rvatski kaze ?), ali zenska koja
pretjerano pazi na ostavljanje dojma, na izgled i pretjerano love/truda
trosi na odjecu mi najcesce nije simpaticna. Nisam tip koji voli
bljestavilo, priznajem ljepota mi jest vazna, ali nekako prirodna ljepota
nema premca... a postoji i ono, kada ti netko postane drag onda u tvojim
ocima postaje i puno ljepsi nego sto mozda objektivno je...

Moonlight Fantasy

> [...]

> tako dobrih deckiju ima 0,0001 promil...no ostale su stvari nepodnosljive i

Znam da su to osobne stvari, ali u kojim si to stvarima niste odgovarali?
Da li je tu bilo glume, posesivnosti, manipulacije, cega? Pitam jer mislim
da bi tvoje misljenje puno pomoglo meni, a nadam se i drugima. Kod veza je
prilicno uobicajeno da zena inicira prekid jer su muskarci zaokupljeni
gledanjem svijeta kroz ruzicaste naocale i nama je uvijek sve u redu :-)

Ako ti se da, napisi stogod. Zenski su mi stavovi kod ovakvih stvari
izuzetno bitni.

Werther

> ali zenska koja
> pretjerano pazi na ostavljanje dojma, na izgled i pretjerano love/truda
> trosi na odjecu mi najcesce nije simpaticna.

agreed

> Nisam tip koji voli
> bljestavilo, priznajem ljepota mi jest vazna, ali nekako prirodna ljepota
> nema premca...

agreed

> a postoji i ono, kada ti netko postane drag onda u tvojim
> ocima postaje i puno ljepsi nego sto mozda objektivno je...

agreed

--
winamp svira: Dire straits - Sultans of swing

lara

"Moonlight Fantasy" <moon...@fantasy.org> wrote in message

> Znam da su to osobne stvari, ali u kojim si to stvarima niste odgovarali?

Pa npr. u stavovima (od AB pa naprijed). Pa tu su jos i interesi
(fotografija, plivanje, ples, tehnologija, automobili), gdje se rijetko
podudaramo. Tu je jos i nacin zivota (outdoor, indoor). Ne mora se sve
poklapati (osobno su mi najvazniji stavovi, drugo moze kompromis), no ako ja
hocu van, a on cijeli dan provest gledajuci BB, od kojeg se meni riga...ili
ako bih ja bas isla u setnju, a njemu se od toga riga...ili ja volim
klasike, a njemu to dosadno i samo bi gledao komedije ili SF...pa onda uz
sve to jos i razliciti stavovi...a gdje smo onda kad kemija ode? Posebice
zato sto meni cesto "ode" zbog toga...

> Da li je tu bilo glume, posesivnosti, manipulacije, cega?

Nikad nema glume. Ovaj me zadnji poprilicno gusio, prije nego me upoznao
imao je ljubavne izjave...staaaalno me zvao i zahtjevao da smo skupa po 3
puta dnevno, kao da ja nemam zivot i osim njega - imajte na umu, radi se o
doslovce pocetku veze, s nekim koga znam desetak dana. Bilo je bolje da je
prikrio toliku zainteresiranost, bilo bi bolje da je tu malo glumio, da mi
dopusti da ga se sjetim, da mislim na njega, da vidim bi li mi uopce falio.
Uostalom, tolika naprasnost za tako malo vremena mi je bila neprirodna,
imala sam dojam da mu nisam ja vazna, jer me ne pozna, kao, on bi sad bio s
nekom i to je to. Kako mu mogu bit tako vazna u tako malo vremena? Nije me
bas puno pitao ni sto volim ili ne volim, koji su mi interesi itd...kao da
mu je za to svejedno.

> [...]
> prilicno uobicajeno da zena inicira prekid jer su muskarci zaokupljeni
> gledanjem svijeta kroz ruzicaste naocale i nama je uvijek sve u redu :-)

Da, to je istina, rijetko 'kuzite' u cemu je problem....no ja sam mislila da
je to zato jer nisam pronasla nekog..necu rec soul mate-a, ali fali mi
rijeci...

> Ako ti se da, napisi stogod. Zenski su mi stavovi kod ovakvih stvari
> izuzetno bitni.

Eto, procitajte, mozda skuzite u cemu je problem.

lara

> Ustalom, prosirimo malo problematiku - a reci zar nema frajera koji
> redovito padaju na "zene-kucke", i idu od jedne do druge takve, i ne mogu
> si pomoci ... i nikada ih ne zanima neka "nice-girl" :)

jos kako. To nikad nisam mogla shvatit. Varaju ih, to im otvoreno kazu,
vrijedaju u drustvu, oni su cesto od njih pametniji, senzibilniji, a one ih
gaze. Kao da im je lovina to draza, sto je teze uhvatljiva..ili su
mazohisti. Jednog sam pitala, pa mi je rekao...to je zato jer bi mi u
obicnoj vezi bilo dosadno. Cura koja mu to radi rekla mi je da su oni njoj
zabavni samo dok ih ne uhvati, onda joj postaju dosadni..ubija ju rutina
veze, mora bit slobodna, brak joj ne pada na pamet (dijete i karijera da),
misli se kako se mozes vezat uz jednog cijeli zivot....a ova ima doma super
situaciju, dvoje zaljubljenih roditelji koji su par jos od srednjoskolskih
dana.

lara

> E sad da je ta cura sjebana u glavu generalno, onda bi to bilo lako
> prihvatljivo. No kad je cura sasvim normalna u svim ostalim segmentima, a
> lozi se na kretne onda ti dodje da se zapitas. Zasto ?

Dosadno joj je.

> [...]
> ribu i niti ne pomislja na vezu. Zene se tu drugacije ponasaje. One imaju
> iskonski nagon da od kretena naprave covjeka, i sa njim bi hodale.

Hm, ne bas....zapravo zanimljivi su im oni za koje su cule da su dobri u
krevetu...da su im centimetri jelte...na zavidnoj razini..:-)..i da, koji
djeluju robusno...ali ne bi bas s njima u vezu..ili ako bi, kad ga
'pripitome', dosadan im je.
I nisu sve takve, samo njih par...znam ih milijun koje razmisljaju samo o
braku, djeci i koje bi nekog finog decka koji ih nece varat (I'm around
there).
A ima i onih koje ne zele nikog 'pripitomiti', nego jednostavno im postane
dosadan na intelektualnoj razini, pa ga puste kad napetost prode.
Ima nas svakakvih:-)

> Evo sad se bas vratih sa subotnje spice. Svi se uglavnom slazemo da bi
> neku
> fancy ribu nategnuli, no to je samo to :)
> Simple as that...

He, i ja s kavice..."uh, kako je dobar, sta bi mu ja radila":-), rece
jedna..
"ali vidi ga, mora bit glup kao top"..rece druga:-)
"nema veze, sto se mene tice, ne cujem sto govori..u biti bolje da ne
govori, sretna ja, sretan on" - rece ona prva:-)

> Svi moji prijatelji imaju normalne obicne cure koje se po nicemu ne
> isticu,
> al da bi nategnutli neku konkretnu bi...

Mnoge te cure imaju nice decke koje ne varaju (a neke ih i varaju) i bez
problema gledaju zgodne decke....(neke su i single, jasno)

lurker

On Sat, 17 Sep 2005 09:27:36 +0200, Werther wrote:

> [...]
>
> A opet gledam, ne mora se svaki put kad cura napusti dečka "jer je predobar
> za nju" to protumačiti kao *prekid zbog NiceGuy osobina*

Ma gle, ak se tebi to o cemu ja pisem ne desava, onda se to sto ja pisem ne
odnosi na tebe. Nikad nisam rekao da se mora bit grubijan, al moras imat
"ono nesto". Promatrajuc ljude za koje se pouzdano zna da imaju "ono
nesto", izvuci ces zakljucke koje su slicni mojima.

Al velim, ak se tebi to ne dogadja onda blago tebi. Ne moras se zamarat s
ovim sto ja pisem, onda tebi funkcionira ona "budi svoj". Al to ne
funkcionira svima, vec jako ovisi, kak je tapir jednom rekao, kakav si kad
si svoj.

Ne znam koliko ovo sto ti pises govoris iz iskustva, a koliko pises jer
mislis da tak treba biti.

Ja pisem sto sam naucio u 6 godina nice guy ljubavnih nastojanja.

Takodjer, opcenito u zivotu pametan je savjet da i stvari koje cujes a ne
slazes s njima ipak pohranis negdje da ti stoje kao buba u uhu, ako se
jednom pokazu da su mozda ipak djelomicno ispravne.

Ja osobno bih volio da je meni neko ovakve stvari govorio prije 6 godina.
Suprotno tome, modelirao sam svoje ponasanje prema zenama prema onome sto
su mi prijateljiece govorile kakvog bi decka htjele.

To nemoj napravit. Pitaj frendove, pitaj starijeg brata, pitaj starog cak.
Od zene, ak je mladja od 30, ces cut stvari koje eventulno mogu doci kao
bonus kad imas "ono nesto", ak nemas "ono nesto", nis od tog te nece
spasiti.

> [...]
> predobar za mene" koriste samo kao izliku kojom neće povrijediti momka.

Cure koje su to meni govorile, definitivno se ne mogu okarakterizirat kao
kurve. Iz danasnje perspektive govoreci, to su sve bile drage cure, bez
previse iskustva, koje nisu tocno znale sto zele. Kad su bile sa mnom,
vidle su da to nije to. Al i dalje nisu znale sto je to sto im fali, a ja
sam tako dobar s njima. Pa otud takve reakcije. Danas tocno znam sto im je
falilo, i sto bi ucinio drukcije.

Moonlight Fantasy

On Sat, 17 Sep 2005 16:09:41 +0200, lara wrote:

> [...]
> sve to jos i razliciti stavovi...a gdje smo onda kad kemija ode? Posebice

Razumijem te.

> [...]
> bas puno pitao ni sto volim ili ne volim, koji su mi interesi itd...kao da

Tipican primjer posesivnog manijaka. Bolje ti je da si se sto prije maknula
od takvog. I imas pravo, nisi mu ti bila vazna. Poznajem takve i znam kako
reagiraju nakon prekida cak i visegodisnje veze - kao da im djevojka nije
znacila nista. Spremni su je potpuno prekriziti makar joj pricali godinama
kako im znaci vise od zivota! Licemjerni egomanijaci, nemas pojma kako mi
se gadi ta sorta ljudi... Njima veza sluzi kao potvrda vlastite vrijednosti
i ne mare previse za drugu stranu. Za takve gadove okolina obicno ima
komentar na temu "joj, kak je on dooooobar".
Mozda se varam, mozda je ovaj samo bio nezreo.

> Da, to je istina, rijetko 'kuzite' u cemu je problem....no ja sam mislila da
> je to zato jer nisam pronasla nekog..necu rec soul mate-a, ali fali mi
> rijeci...

Vjerojatno i nisi. A ni mi muski ne kuzimo puno toga, pa imaj to na umu kad
budes nasla nekoga tko ti odgovara. Treba nam se sve crtati, i to po vise
puta :-)

> Eto, procitajte, mozda skuzite u cemu je problem.

Hvala ti.

Werther

lara je napisao/la:

> Nije me
> bas puno pitao ni sto volim ili ne volim, koji su mi interesi itd...kao da
> mu je za to svejedno.

znaci da te pitao to, to bi opravdalo njegovo gušenje...? ipak mislim da
ne.

da je bio takav kad ste se vec donekle upoznali vjerojatno bi ti opet
smetalo to inzistiranje da se stalno vidite...

>Bilo je bolje da je
>prikrio toliku zainteresiranost, bilo bi bolje da je tu malo glumio, da mi
>dopusti da ga se sjetim, da mislim na njega, da vidim bi li mi uopce falio.

i ja mislim

inace po cijelom ovom postu cinis mi se skroz ok cura.
a i po ostalim postovima. ;)

--
winamp svira: Close Your Eyes

Werther

lurker je napisao/la:

> Ma gle, ak se tebi to o cemu ja pisem ne desava, onda se to sto ja pisem ne
> odnosi na tebe. Nikad nisam rekao da se mora bit grubijan,

pa napisao sam da sam ja to sebi tako shvatio - i tu se ne misli doslovno -
vec vise neki hard tip koji ne pokazuje emocije, nema razumjevanja...

> al moras imat
> "ono nesto". Promatrajuc ljude za koje se pouzdano zna da imaju "ono

> nesto", izvuci ces zakljucke koji su slicni mojima.

izvuci cu k**ac! šala šala.
ma ne pa ja ovo govorim uglavnom teoretski i logički

i mislim da je mozda najbolji nacin čuti mišljenja ljudi koji imaju
iskustva ali koji su shvatili zašto i kako se što događalo.
A čini se da si ti takav - pa bi bilo dobro da onda napišeš svoje
zaključke.

malo je preNedefinirano to: moras imat ono nesto.

> Ja osobno bih volio da je meni neko ovakve stvari govorio prije 6 godina.

i ja isto. ali cak mislim da mi je stari jednom reko nesto tipa "ona mora
znat tko je glavni" - nesto u tom stilu
ali tog sam se tek sad sjetio, to je bilo davno a nisam ga bas ozbiljno ni
uzimao..

> Suprotno tome, modelirao sam svoje ponasanje prema zenama prema onome sto
> su mi prijateljiece govorile kakvog bi decka htjele.

malo je to cudno, il mi se cini?
sto su ti govorile? - pa da znam da treba suprotno ;)

> To nemoj napravit. Pitaj frendove, pitaj starijeg brata, pitaj starog cak.

ja sam stariji brat :) i mogao bih cak pitati mlađeg jer cini mi se da on
puno bolje stoji u tim stvarima. ali ne pricamo mi o tome.

> Od zene, ak je mladja od 30, ces cut stvari koje eventulno mogu doci kao
> bonus kad imas "ono nesto", ak nemas "ono nesto", nis od tog te nece
> spasiti.

ovo mi nist nije jasno! mislis savjete od zena?

> Cure koje su to meni govorile, definitivno se ne mogu okarakterizirat kao
> kurve.

Tu sam vise mislio na psihicku manifestaciju a ne fizicku...ali svejedno
izgleda da sam promasio...

> [...]
> sam tako dobar s njima. Pa otud takve reakcije. Danas tocno znam sto im je

što? što? :)

lara

> [...]
> znat tko je glavni" - nesto u tom stilu
> ali tog sam se tek sad sjetio, to je bilo davno a nisam ga bas ozbiljno ni

Molim vas, recite vi meni ąto onda dečki traľe kod cura. Traľite li vi samo
normalnu, običnu curu s kojom biste proveli ľivot, ili bar određene trenutke
u njemu, ili i vama zaista treba bitch element? Volite li nice girls? Kad
stalno govorite o njemu, kao 'onom koji treba bit glavni', jel vam smetaju
jake ľene? Ne fizički:-)
Ili curka mora bit neka slatkica kojoj ćete vi govorit ąto i kako da misli,
joą bolje, da ni ne misli:-)
Ili su sve ovo Oprah-dr.Phil gluposti?

lara

> Tipican primjer posesivnog manijaka. Bolje ti je da si se sto prije
> maknula
> od takvog.

Da, to i ja mislim..ili je samo nezreo?

> [...]
> komentar na temu "joj, kak je on dooooobar".
> Mozda se varam, mozda je ovaj samo bio nezreo.

Mislim da je ipak bio samo nezreo...i ja mislim da je jako dobar, samo
eto...tako sa mnom ne ide:-)
A i nije bilo samo gusenje u pitanju (i dalje me zivka:-( ), vec i ono drugo
sto sam nabrojila...

> Vjerojatno i nisi. A ni mi muski ne kuzimo puno toga, pa imaj to na umu
> kad
> budes nasla nekoga tko ti odgovara. Treba nam se sve crtati, i to po vise
> puta :-)

Kupujem flomaster i mapu iz ovih stopa:-)

lara

> znaci da te pitao to, to bi opravdalo njegovo gušenje...? ipak mislim da
> ne.

Ne, opravdalo bi njegovu zainteresiranost. Onakvo gušenje mi sliči na nekog
16 godišnjaka koji izgara, a ne na muškarca koji je već imao vezu i koji
'ide polako', da vidi tko sam, a i koji zna da me ne smije gušit, posebice
ne u početku...ne ni kasnije, ali bi mi bilo logičnije, ne logičnije, tko
šiša logiku u ljubavi:-) (ajd ne skroz tko je šiša..znate na što mislim),
nego recimo prirodnije da me želi češće viđat kad me bolje upoznao, zavolio,
naviknuo se provodit vrijeme sa mnom...itd.

> da je bio takav kad ste se vec donekle upoznali vjerojatno bi ti opet
> smetalo to inzistiranje da se stalno vidite...

3-4 puta dnevno? Itekako! pa odrasli smo ljudi, imam ja i obaveze, a i da
nemam treba mi malo samo 'svog' vremena...

> inace po cijelom ovom postu cinis mi se skroz ok cura.
> a i po ostalim postovima. ;)

Hvala!!

Rajnus

On Sat, 17 Sep 2005 13:10:37 +0200, kiri wrote:

> [...]
> nema premca... a postoji i ono, kada ti netko postane drag onda u tvojim
> ocima postaje i puno ljepsi nego sto mozda objektivno je...

Mislim na sminkericu...Niti itko od mojih takve cure ne smatram necim, al
dobra guza je dobra guza i tako ju i gledaju...

Rajnus

On Sat, 17 Sep 2005 16:23:47 +0200, lara wrote:

> Dosadno joj je.

Pametnoj osobi nije nikada dosadno.

> [...]
> "nema veze, sto se mene tice, ne cujem sto govori..u biti bolje da ne
> govori, sretna ja, sretan on" - rece ona prva:-)

Vjerujem da ona druga zraci inteligencijom :)))

Rajnus

On Sat, 17 Sep 2005 16:09:41 +0200, lara wrote:

> Pa tu su jos i interesi
> (fotografija, plivanje, ples, tehnologija, automobili), gdje se rijetko
> podudaramo.

U interesima se uopce ne morate poklapati.

Rajnus

On Sat, 17 Sep 2005 18:04:40 +0200, Moonlight Fantasy wrote:

> [...]
> komentar na temu "joj, kak je on dooooobar".
> Mozda se varam, mozda je ovaj samo bio nezreo.

Rajnus

On Sat, 17 Sep 2005 19:21:47 +0200, lara wrote:

> Hvala!!

Mozda na newsima nadjes soul mate :)
Jel ti vise u real lifeu dijele komplimente ili ovdje ?
:)

It is loading more messages.