Mravi u stanu

diverse

Imam problem

Ima vec par dana pojavili su mi se mravi po stanu. Postaje neizdrzivo,
izviru iz svih kuteva i vec su se pojavili i na mjestima gdje drzim
hranu, pa se plasim zaraze.
Nisam angazirani aktivista prijatelja-zivotinja, ali bih htio izbjeci
ubijanje.

Sto prijatelji-zivotinja rade u slicnim situacijama?
Ima li neki nacin da svoje nove kucne ljubimce nekako uvjerim da mi
nije drago da su tu i da se u miru razidju :).. ili da mi barem ne
hodaju po hrani :) ?

Sutle

diverse wrote:
> [...]
> ubijanje.
>
> Sto prijatelji-zivotinja rade u slicnim situacijama?

uzmu Raid pa ozezi

mia

"diverse" <ve...@vidi.vici> wrote in message

ja nisam bila u takvoj situaciji iako sam promijenila oko 10 stanova u
zivotu. mravi bi dosli samo ako im se ostavi izvor hrane. pokusaj svu hranu
zatvoriti u kutije u kakve oni ne mogu uci. i cisti uvijek sve za sobom. ove
koji su vec tu mozes njezno (sirokim mekim kistom ili sl.) sakupiti u neku
posudu i odnjeti ih van. sigurno ces morati ponavljati tu radnju xy puta ako
se odlucis za to. i ostaviti im nesto hrane tamo.

Pero Djetlic

On Sat, 14 Apr 2007 14:36:59 +0200, diverse wrote:

> cut

Probaj s mentom, stavi je na mjesta s kojih dolaze.

Ankan

mia wrote:

> [...]
> posudu i odnjeti ih van. sigurno ces morati ponavljati tu radnju xy puta ako
> se odlucis za to. i ostaviti im nesto hrane tamo.

Prije svega ovoga što ti je Mia napisala, trebalo bi pogledati otkuda
dolaze, te zatvoriti rupe na prozorima (zidovima, vratima) nekom smjesom
(ne znam kako se zove, ali na hr.soc.grad.zagreb je bilo pisano o tome
svojevremeno.

--
Ankan

radoma...@opsus.hr

diverse wrote:
> [...]
> ubijanje.
>
> Sto prijatelji-zivotinja rade u slicnim situacijama?

Isele.

Gagi-9A

"diverse" <ve...@vidi.vici> wrote in message
> Imam problem
>
> Ima vec par dana pojavili su mi se mravi po stanu. Postaje neizdrzivo,

imas dvije solucije...

pozovi onog lika sa carobnom frulicom i svi ce za njim otici...
ili ubij jednoga i svi ce na sprovod otici...

:))

Den

"diverse" <ve...@vidi.vici> wrote in message

Ja znam dvije metode rjesavanja tog problema. Prvu sam otkrio dok sam jos
bio mali, kad mi je bilo zao poslusati roditelje i poprskati mrave otrovom.
Kako ih nije bilo kod kuce, potrazio sam otkuda mravi izlaze i kuda idu, a
nakon toga sam im "trasirao" novu stazu uz rubove zidova, gdje nisu smetali,
tako sto sam im svakih pola metra na zamisljenoj stazi postavio mrvicu meda,
a svu hranu sa prethodne staze sklonio sam na nedostupno mjesto. Najvise sam
meda stavio uz rupu u zidu iz koje su izlazili, tako da ga lako namirisu i
krenu za njim. Uskoro su ga pronasli i poceli se okupljati oko njega i
skupljati ga, a do kraja dana su potpuno promijenili put kretanja i otada
nadalje isli su mojom stazom sve dok nisu obavili sva putovanja i potpuno se
preselili.

Drugi sam nacin pronasao kad sam tjerao muhe, nekon cega sam ga uspjesno
primjenio na mrave, ali taj nacin nije za svakoga. Pronasao sam ga nakon sto
sam citao knjige Carlosa Castanede u kojima je pisalo kako su sva ziva bica
u duhu jednako vrijedna covjeku, samo sto imaju razlicite sposobnosti.
Inspiriran time, a uzasno iritiran trima ogromnim muhama zunzarama, pokusao
sam ih istjerati obrativsi im se u mislima, s nekakvim postovanjem
proizaslim iz spomenutih razmisljanja, zamolivsi ih da izadju iz sobe. Na
moje iznenadjenje, nakon par sekundi sve tri su izasle! Par mjeseci nakon
toga sam se pokusao obratiti mravima kad je opet nastala jedna velika
najezda, i bez da sam im postavljao med - za 24 sata otisli su iz kuce i
naselili se na drugom mjestu. Par godina kasnije susreo sam se s nekoliko
ljudi koji su uspjesno primjenjivali slicnu metodu, a jedan od njih mi je
rekao da se u njegovom kraju u Njemackoj od davnine tako postupalo s
mravima. Nikad ih se nije ubijalo i trovalo.

--
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(='.'=) your signature to help him gain world

diverse

On Mon, 30 Apr 2007 18:28:01 +0200, "Den" <d...@deep.blue> wrote:

zanimljivo :) bas cu probati..

Nego, deder vidi sta kaze castaneda jel ova druga metoda efektna i u
obrnutom slucaju kad zelis da ti netko dodje u stan? - npr ako zelim
povaliti zgodnu susjedu? :)

inace, hvala svima na korisnim savjetima. Najprije sam pokusao
metlicom (na dostupnim mjestima) i cini se da je to upalilo jer se na
tim mjestima pojave tek tu itamo. Jos mi je problem par mjesta iza
regala i sudopera koja su mi tesko dostupna - idealno za primjenu
Den-ove metode No 2 :)

Den

> [...]
>
> Nego, deder vidi sta kaze castaneda jel ova druga metoda efektna i u
> obrnutom slucaju kad zelis da ti netko dodje u stan? - npr ako zelim

Ne znam :) BTW opisana metoda nije castanedina, njegova je bila tek
inspiracija preludija u otkrivanje metode ;).