Godfather

غير مقروءة،
08‏/05‏/2009، 10:04:53 ص8‏/5‏/2009
إلى PHARO 'S -GAMRA
رد الغراب النوحى -موجود فى فى مناقشات نادى المطريه والشباب
وبرجاء مناقشات النادى فى الموقع المتفق عليه علشان القارى الغريب
بيجد صعوبه فى البحث عن الموضوع

On 8 مايو, 15:40, نور <blak.box2...@gmail.com> wrote:
> والله زمان  والف شكر للغراب  خلاك تكتب انا افتكرتك ممعاكش ابتدائيه
> والدكتور جزء من اسمك  ولا لجؤك السياسى للدوار  مانعك من الكتابه فى
> الحقيقه احسن تطرطش عليك  ولجنة الاجتثاث تكمل عليك وحمدالله على السلامه

alashwal

غير مقروءة،
08‏/05‏/2009، 11:00:36 ص8‏/5‏/2009
إلى PHARO 'S -GAMRA
اتشرف بوجود الدكتور بيننا ويكون اضافة كبيرة لنا حيث فكرة كبير وعلمة
كثير وهو من الناس الطيبين والمشرفين لاى واحد ومرحب بيك---------الاشول
وزير المطرية

> - عرض النص المقتبس -

نور

غير مقروءة،
08‏/05‏/2009، 4:27:09 م8‏/5‏/2009
إلى PHARO 'S -GAMRA
احنا بنرحب بعودة الدكتور الحميده لانه من اوائل المشاركين فى فكرة هذا
العمل ولم يكلف نفس سيادته بالرد الا مره واحده للشكوى وهذه الثانيه ---
هو لازم حد يستفزه ليخرج ابدا عا ته التى نعرفها ولم نراها على الموقع
حتى الان لعل المانع خير

shend...@yahoo.com

غير مقروءة،
09‏/05‏/2009، 2:46:24 ص9‏/5‏/2009
إلى PHARO 'S -GAMRA
ايه ياعم نور لسة برضه بتخبط فى الكلام ده اللى ممكن يخليتى أبطل مشاركه

ali almasry

غير مقروءة،
09‏/05‏/2009، 5:28:33 ص9‏/5‏/2009
إلى PHARO 'S -GAMRA
هو ده تخبيط يا دكتور كل قوى الشر تحركت من اجل عيون سيادتك وسابت
شغلها وعملت خير عشان عظمتك وارسلتلك مواضيع دينيه على اميلك الخاص
وبعد كل ده تقول تخبيط لأ عيب ولا تخلط المواضيع يا عم شوبير
احسن ابعث لك الفيروس الجديد يدمر الحاسوب

alashwal

غير مقروءة،
10‏/05‏/2009، 9:44:07 م10‏/5‏/2009
إلى PHARO 'S -GAMRA
لا يادكتور- انت قسيت على نور - نور دة واد عاقل - وبيحب الدكتور - وما
يقصدشى يتريق - دا يقصد الهزار- واللى عشمان فى واحد بيلبسوا كستور
--------الاشول الشتوى
الرد على الكل
رد على الكاتب
إعادة توجيه