Zaterdag 17 & zondag 25 november

17 views
Skip to first unread message

Patrick De Wachter

unread,
Nov 14, 2012, 10:32:15 AM11/14/12
to hcc_r...@googlegroups.com
Hallo Roboteer,
 
Nu zaterdag 17 november is het onze maandelijkse bijeenkomst in De Nayer van 8u30 tot 12u30. We verwachten jullie massaal zoals altijd. De bijeenkomst gaat door in het studielandschap (gebouw achteraan de parking, zaaltje links van de hoofdingang)
 
Op zondag 25 november is er de vlaamse Wetenschapsdag die doorgaat bij De Nayer van 10u tot 17u en ze hebben ons gevraagd of we kunnen/willen aanwezig zijn om voor wat animo te zorgen. Vandaar mijn vraag : zijn er mensen die zich deze dag kunnen vrijmaken om daar met één of meer van hun creaties te zijn ? We gaan gewoon doen wat we op een normale clubdag doen en de rest zien we wel. Bij voldoende interesse zeg ik toe richting de Nayer. Graag uw reactie als je wil komen.
 
 
Tot zaterdag !
Patrick.

Joep Suijs

unread,
Nov 19, 2012, 4:31:44 AM11/19/12
to hcc_r...@googlegroups.com
Hoi Patrick,

Ik zal er zondag bij zijn, de hele dag.

Groeten,
Joep

Op 14 november 2012 16:32 heeft Patrick De Wachter
<patrick_d...@msn.com> het volgende geschreven:
> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep
> 'RobotMC & HCC!Robotica' van Google Discussiegroepen.
> Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar
> hcc_r...@googlegroups.com.
> Als je je wilt afmelden voor deze groep, stuur je een e-mail naar
> hcc_robotm...@googlegroups.com.
> Bezoek deze groep op http://groups.google.com/group/hcc_robotmc?hl=nl voor
> meer opties.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages