Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
Grup Excursionista
Conversations
About
Send feedback
Help
RE: {Grup Excursionista} Resum abreujat de grupexcursionista@googlegroups.com - 4 missatges en 2 temes
7 views
Skip to first unread message
laura lorenzi
unread,
May 11, 2013, 6:24:50 AM
5/11/13
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to grupexcu...@googlegroups.com
Hola grupo!!
Siento no haber ido a la fiesta ayer...estaba de camino y se me complicaron las cosas :(
Espero que lo pasasteis super bien!!!!
Y si se hace la excursión en la vall Fosca cuenten conmigo!!
Un abrazo,
Laura
To:
grupexcu...@googlegroups.com
From:
grupexcu...@googlegroups.com
Subject: {Grup Excursionista} Resum abreujat de
grupexcu...@googlegroups.com
- 4 missatges en 2 temes
Date: Thu, 9 May 2013 22:19:19 +0000
Resum del tema d'avui
Grup:
http://groups.google.com/group/grupexcursionista/topics
Resum abreujat de grupexcu...@googlegroups.com - 1 missatge en 1 tema
[3 actualitzacions]
Excursions!!!
[1 actualització]
Resum abreujat de grupexcu...@googlegroups.com - 1 missatge en 1 tema
Antonio <
anto...@yahoo.es
>
May 09 06:13AM +0100
Yo, si mi pierna me lo permite, me apunto encantado a la Vall Fosca!
Nos vemos el viernes en la fiesta de Roig!
Antonio
________________________________
...més
es...@kosfisioterapeutes.com
May 09 01:24PM
Hola soy Esther cuando es la de la Vall Fosca.... Yo quiero ir!!!!
Decidme porque no puedo leer toda la info de grupexcursionista
Esta noche pasaré por el sofa roig avui Bienvenidos a
...més
Antonio <
anto...@yahoo.es
>
May 09 03:37PM +0100
La excursión a la Vall Fosca era para el 25 de mayo. Yo estoy pensando que iré seguro. Lo comentamos mañana en la fiesta!
Besos,
Antonio
________________________________
...més
Excursions!!!
es...@kosfisioterapeutes.com
May 09 01:27PM
Hola jo vull anar a la Vall Fosca em fa molta ilu!!! Si puc aniré demà divendres a la festa a veure si ens veiem...
a mi 25-26 maig ok, 8-9 juny
----- Original Message -----
...més
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al Grup de Google grupexcursionista.
Pots
publicar per correu electrònic
.
Per cancel·lar la subscripció d'aquest grup,
envia
un missatge buit.
Per obtenir més opcions,
visiteu
aquest grup.
--
http://www.roigcultura.cat/grupexcursionistabcn/
---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Grup Excursionista" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a
grupexcursioni...@googlegroups.com
.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages