RE: {Grup Excursionista} Resum abreujat de grupexcursionista@googlegroups.com - 4 missatges en 2 temes

7 views
Skip to first unread message

laura lorenzi

unread,
May 11, 2013, 6:24:50 AM5/11/13
to grupexcu...@googlegroups.com
Hola grupo!!

Siento no haber ido a la fiesta ayer...estaba de camino y se me complicaron las cosas :(
Espero que lo pasasteis super bien!!!!

Y si se hace la excursión en la vall Fosca cuenten conmigo!!

Un abrazo,
Laura


To: grupexcu...@googlegroups.com
From: grupexcu...@googlegroups.com
Subject: {Grup Excursionista} Resum abreujat de grupexcu...@googlegroups.com - 4 missatges en 2 temes
Date: Thu, 9 May 2013 22:19:19 +0000

Grup: http://groups.google.com/group/grupexcursionista/topics
    Antonio <anto...@yahoo.es> May 09 06:13AM +0100  

    Yo, si mi pierna me lo permite, me apunto encantado a la Vall Fosca!
     
    Nos vemos el viernes en la fiesta de Roig!
     
    Antonio
     
     
    ________________________________ ...més
    es...@kosfisioterapeutes.com May 09 01:24PM  

    Hola soy Esther cuando es la de la Vall Fosca.... Yo quiero ir!!!!
     
    Decidme porque no puedo leer toda la info de grupexcursionista
     
    Esta noche pasaré por el sofa roig avui Bienvenidos a ...més
    Antonio <anto...@yahoo.es> May 09 03:37PM +0100  

    La excursión a la Vall Fosca era para el 25 de mayo. Yo estoy pensando que iré seguro. Lo comentamos mañana en la fiesta!
     
    Besos,
     
    Antonio
     
     
    ________________________________ ...més
    es...@kosfisioterapeutes.com May 09 01:27PM  

    Hola jo vull anar a la Vall Fosca em fa molta ilu!!! Si puc aniré demà divendres a la festa a veure si ens veiem...
     
    a mi 25-26 maig ok, 8-9 juny
     
    ----- Original Message -----
     
    ...més
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al Grup de Google grupexcursionista.
Pots publicar per correu electrònic.
Per cancel·lar la subscripció d'aquest grup, envia un missatge buit.
Per obtenir més opcions, visiteu aquest grup.


--
http://www.roigcultura.cat/grupexcursionistabcn/
---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Grup Excursionista" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a grupexcursioni...@googlegroups.com.
 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages