Hola!
No he vingut mai a cap excursió i de fet no sé molt bé com és q estic a la llista... Em penso perquè fa molt vaig demanar info.
El cas és que tinc moltes ganes de fer una mica de muntanya i voldria saber de properes excursions... Les dates, nivell de dificultat i com funciona el tema.
Sóc entusiasta però zero esportista així que si li foteu molta molta canya no m'hi veig jej.
Apa, merci i ja direu.
Salut!