Scrollen in Google Chrome

Xander

to Google Help Groep - Het Google Forum
Het vreemde is dat ik wel omlaag kan scrollen maar daarna niet meer
terug omhoog kan scrollen. Ik gebruik een touchpad. Normaal kan ik wel
aalle kanten op scrollen.

Kevin

to Google Help Groep - Het Google Forum
Jah, klopt.. heb ik ook last van. Mooi programma, maar best wel
irritant dingetje... Als iemand een oplossing heeft, laat het ff
weten;)

videopalace

to Google Help Groep - Het Google Forum
Ik heb hetzelfde probleem. Zou graag zien dat hier snel een oplossing
voor komt.

Le Blanc

to Google Help Groep - Het Google Forum
Hier precies hetzelfde. Heel irritant, en voor mij een reden om weer
terug te stappen naar firefox...

On 3 sep, 17:42, Kevin <Tuindor...@gmail.com> wrote:
> Jah, klopt.. heb ik ook last van. Mooi programma, maar best wel
> irritant dingetje... Als iemand een oplossing heeft, laat het ff
> weten;)

Le Blanc

to Google Help Groep - Het Google Forum
Ik kom er net achter dat scrollen met een muis (m.b.v scrollwheel) wel
gaat naar boven en beneden, maar met mijn touchpad op m'n laptop
alleen naar beneden scrollen gaat....

Apart!

motordude.nl

to Google Help Groep - Het Google Forum
inderdaad erg irritant
heb chrome er net op gezet en nu zie ik dat het al een poosje duurt is
er al een oplossing voor bij google?
anders gaat het er gewoon weer af
groetjes

On 6 sep, 20:00, Le Blanc <s...@leblanc-music.com> wrote:
> Ik kom er net achter datscrollenmet een muis (m.b.v scrollwheel) wel

johny

to Google Help Groep - Het Google Forum

Ik scroll alle kanten uit met het touchpad, zonder problemen.
Vriendelijke groeten,
Johny

KSRichard

to Google Help Groep - Het Google Forum
Welek driver gebruik jij? Op de PC's werkt het scrollen wel maar op
laptops (Dell XPS-M1330) inderdaad niet.

Bij mij is het de driver van Synaptics versie 10.1.2.0

RHJ van Lieshoud

to Google Help Groep - Het Google Forum
Op de PC kan ik met het muiswiel normaal scrollen. Echter bij het
indrukken van het muiswiel wordt bij mij de autoscroll ingeschakeld.
Met deze functie kan ik andere webbrowsers verfijnd scrollen. In
Chrome werkt dit niet. De tekst schiet langs je heen. Dit geldt zowel
voor de laptop als andere PC's. De functie universalscroll geeft bij
mij hetzelfde resultaat.

Met vriendelijke groet, Roel.

On 6 sep, 20:00, Le Blanc <s...@leblanc-music.com> wrote:
> Ik kom er net achter dat scrollen met een muis (m.b.vscrollwheel) wel

Rinilog

to Google Help Groep - Het Google Forum
Ik stel voor: laten we er over ophouden.
Chrome mankeert nog van alles en het scrollprobleem is al één van de
aandachtspunten.
Heb nog een jaartje geduld - dan zijn de meeste kinderziektes er wel
uit - al zal er altijd iemand zijn die er nog een knopje bij wil.
En gebruik bij een laptop altijd een simpele externe muis als je er
toch de ruimte voor hebt - werkt 3x zo gemakkelijk en snel (in de
trein is dat lastig - dat geef ik toe).
rinilog

Erik Veurman

to Google Help Groep - Het Google Forum

jasper

to Google Help Groep - Google Forum (overige producten)
Werkt perfect... heerlijk op en neer scrollen!