docs, spreadsheets, formulier, aantal rijen

1 view

Bunnie

to Google Help Groep - Het Google Forum
ik heb dus een spreadsheet met een formulier als invoer.
http://spreadsheets.google.com/pub?key=pydGbBU4wWn9XiGpNP6Jtbw&gridlines=false

Als ik het bewerk kan ik alleen maar zo'n 100 rijen zien.

Is dat een limiet?
Wordt dat vanzelf meer?
Kan ik er nu al meer aanmaken?

vrgrt Bunnie

Grunn

to Google Help Groep - Het Google Forum
Volgens mij is er geen limiet. Onderaan een spreadsheet staat een +-je
(links onder in de hoek) als je hier op klikt zie je een pop-upje
waarmee je een aantal rijen kunt invullen dat je erbij wil hebben, dat
werkt volgens mij prima. Werkt ook als je het hele spreadsheet
selecteert en dan via Insert de rijen toevoegt. Als je een formulier
in laat vullen moet het trouwens ook automatisch meer worden.

gr. Koos

Bunnie

to Google Help Groep - Het Google Forum
Bedankt Koos voor je snelle antwoord