Ep penya!
S'acosta el canvi de mes, i amb això el nostre proper dinar :-) Serà aquest mateix divendres, dia 4, a les 13.30h a La Fàbrica de Celrà. Recordeu que hi ha opcions càrniques i vegetarianes i que hi ha espai per la mainada!
Per si algú ve de lluny, dir que s'hi pot arribar en tren (just al costat de l'estació) i que també hi ha molt d'aparcament per a cotxe.
No cal reservar, però s'agraeix confirmació d'assistència per tal que ens tinguin una tauleta a punt con sus aceitunitas y sus cosicas.
Salut!
carles