GÜNAYDIN TÜM DEĞERLİ DOSTLARIMA.....AHMET İDİZ....ÖNCE SPOR SONRA SABAH KAHVALTISI) SİZLERE SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİMMM

22 views
Skip to first unread message

Ahmetrobin

unread,
Jun 17, 2009, 12:37:57 AM6/17/09
to
Dost bazen minik bir kuş bazen var olmayan sevgili,kimi zaman saksıda bir çiçektir, ama asıl dost seni senden çok sevendir

 


 
 
 

--
 
 

http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

Mutluluk bize değil,biz mutluluğa uzağız.
Ahmet İdiz.

Başarılı olmak için kendinle yarış
Ahmet İdiz

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages