درخواست

Hojjat Ghahramani

to friends-of-...@googlegroups.com
با درود به همه ی یاران رادیو گلها
دنبال آهنگ "بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی..." با صدای بانو سیما بینا می گردم، لطفا راهنمایی کنید
با سپاس فراوان
پاینده و پیروز باشید

taknavaz violon

to hjtg...@yahoo.com, friends-of-radio-golha, Ahmad...@gmail.com, amir...@yahoo.de, hamid...@yahoo.com, javad borairi, mazs...@yahoo.com, Mehrd...@gmail.com, mohse...@gmail.com, nahid Irannejad, noas...@gmail.com, Parviz Karandish, rad....@gmail.com, rahmat...@yahoo.com, reza_...@yahoo.com, Saeed Bahmanian, salehg...@gmail.com, seti...@gmail.com, taknavaz violon, zira...@gmail.com
دوستان گلها و دیگر دوستان
تصنیفی  تقدیم شما به نام رسوای زمانه با صدای الهه و ستار

http://www.4shared.com/audio/Q18ag6yC/rosvaye_zamaaneh.html

تقدیم شما

Hojjat Ghahramani

to mohsen saeedpour, friends-of-...@googlegroups.com
دوست عزیز و گرامی جناب آقای سعید پور
از لطف و سخاوت شما بسیار بسیار سپاسگزارم، امیدوارم در هر کجای این دیار مهرپرور و پهناور هستید سربلند و شاد و پیروز باشید، به پاس مهربانی شما، فایل تصویری همین اثر را به پیوست به شما و همه ی یاران همراه و زنده دل رادیو گلها تقدیم می کنم
پاینده و پیروز باشید

to friends-of-...@googlegroups.com
با درود به همه ی یاران رادیو گلها
من به دنبال ترانه ی آسه آسه با صدای بانو دلکش هستم، لطفا راهنمایی نمایید
با سپاس
پاینده و پیروز باشید

movie music

to hjtg...@yahoo.com, friends-of-...@googlegroups.com
سلام ممکنه منظورتون ترانه لرزون لرزون پرسون پرسون باشه
از اینجا می تونید دانلود کنید

http://www.4shared.com/audio/99P_9jhA/Delkash_Larzoon_Larzoon.html

mohsen soly

to taknavaz violon, Friends-of-...@googlegroups.com
يك بار ديگر از دوستان هموند گرامي تقاضا مي كنم كه از به اشتراك گذاشتن آثار هنرمندان زنده خود داري كنند. دوست من در ازاي يك ديزي آبگوشت 20 هزار توماني خريد يك سي دي حد اكثر 5000 توماني به نظر نمي رسد مبلغ زيادي باشد. بگذاريم با دلخوشي و تشويق به ادامه كارهاي بي نظيرشان ادامه دهند. البته مواردي را كه خود جايز ميدانند مستثني بدانيم
شاد زيويد تندرست و پرنوا

2010/8/15 taknavaz violon <takna...@gmail.com>

با درود به همه ی یاران رادیو گلها
بنده مدتی است درجستجوی آلبوم آذرستون استاد شجریان هستم  مر ا راهنمایی کنید
ارادتمندم

taknavaz violon

to Hojjat Ghahramani, Ahmad...@gmail.com, amir...@yahoo.de, friends-of-radio-golha, hamid...@yahoo.com, javad borairi, mazs...@yahoo.com, Mehrd...@gmail.com, mohse...@gmail.com, nahid Irannejad, noas...@gmail.com, Parviz Karandish, rad....@gmail.com, rahmat...@yahoo.com, reza_...@yahoo.com, Saeed Bahmanian, salehg...@gmail.com, seti...@gmail.com, taknavaz violon, zira...@gmail.com

با درود به همه ی یاران رادیو گلها