hossein abdolvand

to دوستان رادیو گلها
با درود بر یاران گرامی
سپاسگزار خواهم  بود از دوستان که گلهای رنگارنگ 182 را برایم بار گذاری نمایند
  ارادتمند
عبدالوند

hossein abdolvand

to دوستان رادیو گلها
با درود بر دوستان
برنامه های گلهای رنگارنگ شماره 177 و 180  و همچنین
برنامه های شماره  178 و 155 یکسان میباشند
و اینکه برخی برنامه ها ابتدا با تصنیف شروع میشوند و سپس غزل و در انتها  دو باره تصنیف
برخی دیگر با غزل شروع میگردند   و سپس تصنیف
آیا توضیحی در این باره وجود دارد    از پیشکسوتان و اهل فن  در خواست  دارم و خواهش میکنم  توضیحی جهت آشنائی ما بدهند
ارادتمند شما
عبدالوند

Masoud Shariati

to friends-of-...@googlegroups.com
سلام ودرود بر تمامی دوستداران فرهنگ وادب پارسی. یه ایمیل باعنوان گلایه ارسال نمودم باور بفرمایید توی این دنیای ...  روزنه که چه عرض کنم دریچه ای بس امیدوار کننده به رویم باز شد وشاید به جرات بتوان گفت نظرم راجع به ایران وایرانی کاملا متفاوت شد. بدین معنی که ایرانی براش نیاز هم نوع مهمه وبسیار خوشحالم که این جمع بهانه زیبایی برای با هم بودن و انشاا.. ماندن یافته اند.از صمیم قلب  همگیتان را  دوست دارم وبر دلهای روشن وپاکتان سر تعظیم فرود می اورم . ارادتمند شریعتی

shohreh shirazi

to masoudn...@yahoo.com, friends-of-...@googlegroups.com
درود جناب شریعتی و تعظیم می کنم به ادب خالصانه ی شما
دوست گرانقدر و هموطن ارجمندم در نهایت همه ما با وجود مشکلات .....به همنوع خود احترام می کنیم و به وقت حمایت و خدای ناخواسته مشکل و ....یاری می رسانیم این سرزمین دوست داشتنی گلهای رادیو به پهنای یک کشور عظیم برای مهرورزی جا دارد و یادمان باشد روزنه نیست دریایی از مهر و بخشش است
ضمنا روز زن گذشت اما برای تبریک دیر نیست به گلهای زن این سرزمین سلامی گرم عرض می کنم

2011/3/7 Masoud Shariati <masoudn...@yahoo.com>
--static--liam_heartbubbles_bottomleft.jpg