درخواست

mani tanha

to Friends-of-...@googlegroups.com
سلام  به  همه  عزيزان
اگه  دوستان  ميتونن  يه  اهنگ  از  شهريار  اواز  ايران  استاد  شجريان  ميخوام
تطاولي  كه  تو  كردي  به  دوستي  با  من

من  ان  به  دشمن  خونخوارخويش  نتوان  كرد

mohsen soly

to mani_...@yahoo.com, Friends-of-...@googlegroups.com
برنامه هدف شما گلهای تازه 147 است که با آوای استاد  شجریان در سه گاه  خوانده  شده است که با

 ترانه زیبا و  شاهکار : ناز لیلی با مطلع

غمت در نهانخانه دل نشیند به نازی که لیلی به محمل نشیند
با حجم کمتر در اینجا
پیشکش شما هموند گرامی
مطلع غزل:
شکست عهد مودت نگار دلبندم
برید رشته مهر و مودت  یار سست پیوندم
محسن سلیمانی

fateme razmi

to friends-of-...@googlegroups.com
با سلام خدمت دوستان محترم

به دنبال ترانه
این حیاط و اون حیاط می ریزن نقل و نبات
هستم خیلی ممنون کسی هستم  این ترانه رو در اختیارم قرار بده

متشکرم

Hojjat Ghahramani

to friends-of-...@googlegroups.com
با درود به همه یاران رادیو گلها
بنده مدتی است به دنبال آلبومی با نام "ماهور کبیر" به آهنگسازی آقای خسرو سلطانی و خوانندگی آقای علیرضا قربانی و خانم افسانه رثایی و اجرای گروه شیراز می گردم، این اثر در اتریش منتشر شده و متاسفانه در ایران هرچه جستم کمتر یافتم
اگر کسی از دوستان از چگونگی تهیه این اثر اطلاعی دارند لطفا بنده را در جریان بگذارند
با سپاس فراوان
پاینده و پیروز باشید

biuck barandeh

to friends-of-...@googlegroups.com
سلام،

از دوستان عزیز تقاضا می‌کنم در صورت امکان نغمهٔ ترک از استاد حسین دهلوی را برایم
ارسال دارند.

سیروس

saeid ahmadian

to friends-of-...@googlegroups.com
با درود خدمت كليه دوستان راديو گلها  .از اين همه محبت قدرداني مينمايم و  در خواست دارم چنانچه هركدام از سروران اطلاع دارند راهنمائي بفرمايند كه تصنيف آفرين هزار آفرين را خانم سيما بينا در كدام برنامه گلها اجرا كرده و در صورتي كه آنرا در اختيار دارند بذل محبت فرموده و بارگذاري نمايند .دوستدار شما وموسيقي ايران زمين : سعيد