Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Amiga toujours dans la course

0 views
Skip to first unread message

Vincent Alloy

unread,
Sep 24, 2009, 7:40:36 AM9/24/09
to
Bonjour,
Meme en 2009, l'Amiga est toujours dans la course. Pour preuve les
resultats de la derniere Function 2009:

combined 64k
1st "supahfunkers" by Software Failure Amiga AGA

combined demo
5th "step by step" by Elude Amiga AGA

Bon il y a une majorite de demo Windows mais ca fait toujours plaisir
de voir que des gens continuent a coder sur Amiga.

Source : AmigaImpact
http://bit.ly/wCj47

0 new messages