Kunveno de NWEF (Nord-Okcidenta Esperanto-Federacio (de Anglujo)) 2009-05-09

Peeter Aitai

to Estonio
Pasis jam monato sed mi nur nun sukcesas enretigi fotojn...

NWEF (Nord-Okcidenta Esperanto-Federacio) kiu pasintjare celebris
100-jarigxon, estas unu el regionaj esperanto-organizajxoj en Anglujo.
NWEF kunvenas 2-foje jare (autune en Chester kaj printempe en Preston).

Pli bone estas mem vidi
do mi metas fotojn:

NWEF 2009-05-09 komenco.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
> NWEF 2009-05-09
NWEF 2009-05-09 Gaynor kaj Jim.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF Hilary Chapman kun la edzino konatigas kongreson 2010.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF La atendita programero MANGHADO.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF kiam sataj - eblas komenci -.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF Prezidanto Stephen Thompson kaj Sekretario Ian Mac Dowall.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF Paul Gubbins brilas kiel chiam.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF Hilary rakontas pri estado en Afriko.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF 2009-05-09 chefprelegisto Clare Hunter.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF kaj denove manghado.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF Clare.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
NWEF chefmastrumintoj Gaynor kaj Jim.jpg

Peeter Aitai

to Estonio
videoklipoj pri la evento (20) estas nun enretigitaj kaj troveblaj en
http://www.youtube.com/profile?user=PeeterAitai&view=videos

Peeter Aitai

to Estonio
2009/6/20 Peeter Aitai <peeter...@googlemail.com>:

> videoklipoj pri la evento (20) estas nun enretigitaj kaj troveblaj en
> [...]

Estimataj britaj esperantistoj (se vi rigardas tiun chi temon pro la briteco)

Antau 6 tagoj mi enrtetigis videoklipojn pri NWEF-kunveno en Preston.
Estas 20 klipoij pro tio ke la poshtelefono per kio mi filmis ne
ebligas kunligi ilin chiujn al unu filmo kaj la komputilo mia ne
rekonas mp4 formaton.

Do 20 klipoj sed esence estu ili taksataj kiel unu.

Ili estas videodokumento de unu esperantista evento sen ajna redaktado
au komentoj miaflankaj. Mi ne penis iel ajn redakti la enhavon kaj la
celo de chio estas nur dokumenti la fakton de okazajho. Neniu persono
videbla en tiuj 20 videoklipoj estu takata kiel iu pri kiu la filmo
temas persone...

Hodiau mi ricevis en Youtube leteron de s-ro Rolf Fantom.
Li petas ke mi forprenu el la interreto la filmojn kiujn mi faris pri
li en Preston kaj estas enretiginta sen lia permeso.

tio estas surprizo! Sed konsiderenda.
Mi ankoraufoje trarigardis chion kaj forigis 2 erojn NWEF 04 kaj NWEF
08 kie Rolf Fanton esdtas en granda plano videbla.
Bedaurinde forigante la klipojn (kiuj ne estas specife pri la persono
au iel menciinta lin persone) forighis ankau tiu parto de
NWEF-videoarkivajho kie videblas aliaj partoprenantoj de la
organizajha kunveno.

lige kun tio mi petas, por evito de miskomprenoj. chiujn
partoprenintojn de NWEF-kunveno en Preston informi min se iu sentas
iel ajn kontrauvola ke ilia partopreno en NWEF-kunveno videblas en la
videodokumentaro...
(Eble mi lernos iom pli redakteblojn kaj eltranchos tiujn personojn el
la klipoj).

Chi kune mia pardonpeto al s-ro Rolf Fantom pro tio ke miaj
videoklipoj (kiujn mi forigis jam) ebligis al li miskomprenon kvazau
la klipoj temas pri li.

Peeter Aitai