Esperanto kaj Naturo

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com
Mi komencis la temon pri EkN jam antau monato sed gxis nun la diskutado ne ekmovigxis. Cxiu partopreninto de iu EkN estas petata skribi cxi tie pri viaj rememoroj, opinioj, konkludoj, ideoj k.t.p. (Ne restiku tion por morgau, faru tion jam hodiau!

Cxi-foje mi aldonas 3 fotojn.
Sur la unua estas esperantistino Irina Aitai (violonistino de Parnua urba (simfonia) orkestro kaj instruistino de violondudado).
Sur la dua estas juna esperantistino Diana Aitai sur fono de marcxo (marcxo povas al iu urbano sxajni senutila loko sed gxi estas ricxajxo (precipe pro sia multa pura akvo)).
Sur la tria bildo estas iom da viva naturo. Tio sxajnas komence iom enigma kaj nerimarkebla same kiel ni en urbo malmulte atentas pri tio ke naturo kaj vivo estas cxie. Sur la bildo estas testudo (apud muro cxe elektrokabloj).

Peeter
IMAG0097.JPG
IMAG0093.JPG
IMAG0067.JPG