Aligxilo al Baltaj Esperanto tagoj-45

Tõnu Hirsik

to est...@googlegroups.com
ALIGXILO AL BET-45 PAIKUSE.pdf

Ahto Siimson

to espe...@hot.ee, est...@googlegroups.com
Tänan,
2,5€ eest hotelli koht Pärnus on mulle uudis!
Informeeri mind sellest täpsemalt!
Hetkel pean istuma autosse,kuid pisut hiljem võiksime rääkida telf. teel.

Ahto
to est...@googlegroups.com
BET
-------------------------

2008/11/21, Tõnu Hirsik tonu....@vet.agri.ee:

ALIGXILO AL BET-45 PAIKUSE

Dankon por la aliĝilo!
Estus bone se ĝi estus ĉi tie ankaŭ en aliaj formatoj (kiel dokumento de Word kaj kiel foto jpg. por ke ĉiu povu elekti por rigardado kaj respondado taŭgan al si...).

Nun restas atendi pliajn informojn pri la evento.

Peeter
(partoprenonto)

Margarita (Latvio)

to Estonio

Saluton!

Mi tre gxojas, ke aperis informoj pri BET-45. Multaj latvaj
esperantistoj jam interesigxis, Parnu estas proksime :)
Mi atendas pli da informoj pri loko, ja aperos ankaux informilo No 1?
Same estus bone havi aligxilon en Word formato por povi gxin plenumi
rete.

Amike,
Margarita

On 21 Nov., 11:23, Tõnu Hirsik <tonu.hir...@vet.agri.ee> wrote:
>  ALIGXILO AL BET-45 PAIKUSE.pdf
> 72KAplūkotLejupielādēt

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com

BET
_________________

Ĉu okazas tradicia prelegaro nomata "Somera Universitato" (kio dum pli fruaj tempoj estis prestiĝa, ofte gvidata de docento Vaĉeslav Ĥromov)?
Se jes, do bonvolu aperigi ankaŭ liajn kontakt-informojn por eblu kunlabori.
Mi denove emus levi temon ĝeneralan pri nia agado/movado(?)/hobio(?) kaj volonte kunagus en tia programero.
(rigardu mian similan elpaŝon en Britio:
Ĉu okazas retaj diskutoj pri organizaj aferoj de BET 45 (ekzemple Skajpe)?

Amike salutante
Peeter Aitai

PS
       BET en "Estonio":

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com

Nun en Estonio neĝŝtormas, sed tute alia afero estas somere, kiam okazos BET.

Tiam estos kiel en "Apud maro"

(Ne hezitu, aliĝu tuj!)

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com
BET
-------------------

(Vidu ankaŭ la cxefpagxon pri BET:
__________________________________

pri BET:
http://www.ipernity.com/search/doc?q=BET&w=on (ne ĉiuj el 878 dokumentoj temas pri nia BET sed multaj)

Ĉe Ipernity estas ekzemple  paĝo de Alfredas, kie kelkaj videoklipetoj kaj fotoalbumo pri la BET-44 en Ventspils 2008
BET-44 fotoalbumo
slajdfilme

Aŭ koncerna fotoalbumo de "Abako"

aŭ de Vida

Rigardu ankaŭ aliajn.

Peeter Aitai
(partoprenonto de BET-45)

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com

BET-45
------------------------

Ankoraŭ pri la loko:
Jen mapo:
Irinte al tiu adreso vi vidas Paikuse. Ĝuste de tie, kie estas skribita la nomo Paikuse, iras supren (kaj iom maldekstren) la strato Kooli tee. (Se vi pligrandigas la mapon do ankaŭ la nomo aperas skribite...).
La polica lernejo situas en la apudrivera fino de la strato (Kooli 12) ĉ. 500 metrojn de la ĉefvojo Paikuse mnt.
Kooli strato iras paralele kun rivereto Sindi oja (kio ĉi lastan duonkilometron estas kiel tigo).
Venante de flanko de Parnu vi vidas komence dekstre La Baz-Lernejon de Paikuse, sed vi iru antaŭen ĝis la rivereto kaj turniĝu maldekstren. Erari grave ne eblas (ĉe la granda Parnu rivero vi certe trovas la polican lernejon).

Jen tri fotoj:
1. La ĝenerala Baza-Lenejo de Paikuse (apud Paide mnt.

2 - 3 lernantoj de la polica lernejo

(Cetere lige kun la polica lernejo kiel loko por E-renkonto al mi memoriĝis ke mi havas esperanto-vortaron en kio ŝtampo atestas ĝian (iaman) apartenon al La Centra Malliberejo de Tallinn).

Peeter Aitai

aldone la flago kaj blazono de Paikuse
EE_Paikuse_flago.gif
Paikuse_blazono.gif