Re: [eliberaprogramaro: 2569] Abridged summary of eliberaprogramaro@googlegroups.com - 1 update in 1 topic

David Curtis

to eliberap...@googlegroups.com
Saluton, Ana. Dankon pro via informo, sed mi ne plu estas juna. Mi estas naudek-jara.
Mi eklernis Esperanton antau kvindek jaroj, per bona kurso aranghita de Brita Esperanto-Asocio, kaj uzis ghin por intershanghi vizitojn kun europanoj kaj ech aziuloj, partopreninte internaciajn esperanto-kongresojn kaj bonvenigante samideanojn en mia hejmo.
Mi ofte plendas al la estroj de britaj lingvoinstruistoj, ke ili ne instruas Esperanton, sed ili ne kunlaboras, char ili volas perlabori monon, instruante pri la normalaj fremdlingvoj. Tial mi konvinkighis ke chiam estos malmulte da homoj lernantaj la veran internacian lingvon. Mi rifuzas uzi mian gepatran lingvon, la anglan, kiam mi komunikas kun fremduloj. Ne estas juste ke ili devas pene studi mian denaskan lingvon, dum mi faras nenion.
Amike,
David.

Sent: Monday, June 26, 2017 9:46 AM
Subject: [eliberaprogramaro: 2569] Abridged summary of eliberap...@googlegroups.com - 1 update in 1 topic

Ana Ribeiro <aninhacos...@gmail.com>: Jun 26 04:21AM -0300

Saluton,

Pli kaj pli la malfermitaj programeroj kreskas en Esperantujo, sed ne estas
tradukoj al ĉiuj licensoj en unu nura loko. Mi decidis fari tion kadre de
la agado de la Asocio de Junaj ...more
You received this digest because you're subscribed to updates for this group. You can change your settings on the group membership page.

Martin Ponce

to eliberap...@googlegroups.com, David Curtis

o/

Tre kara David, se vi estas naudek-jara, vi ja estas tre juna. =)

// Kompreneble mi kompare estas infano. =))

Jen, mi ne scias kiel demandi tauge pri io, eble vi scius iomete.

Kio damne okazis post 1987 cxe UEA ?

https://eo.wikipedia.org/wiki/Membronombroj_de_UEA#Diagramo_kaj_tabelo_de_la_suma_membraro_ekde_1908

Elkoran Saluton

Sent: Monday, June 26, 2017 9:46 AM
Subject: [eliberaprogramaro: 2569] Abridged summary of eliberaprogramaro@googlegroups.com - 1 update in 1 topic

[...]

Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.
Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberaprogramaro@googlegroups.com

Ueli HAENNI

to eliberap...@googlegroups.com
Kara David

mi ankaux kun agrabla surprizo legis pri via agxo. Mi tiam kalkulis,
ke kun "nur" 60 jaroj, mi havas 2 trionojn de via agxo. Mi naskigxis
en Bern en jaro 1955.

nun, sin prezentas Martin kiel "bebo" rilate al la via agxo, kaj mi
esperas, ke ekster temo (eliberaprogramaro), ni havos tie cxi
historie vivitan prezenton por ni cxiuj (de David responde al Martin),
kiun mi volonte legos.

Mi vivas en Bern, Svislando kaj eklernis la veran internacian lingvon
en jaro 1980. Komputillinge, rilate algoritman lingvon mi cxe
universitato Bern en 1977 rajtis ekuzi eron PL/C de algoritma lingvo
PL/I en formala kurso klascxambra kun ekzercoj, en kiu ni povis
uzi per tru-kartoj la tradukilon por PL/C. Jam du tagojn post livero
de niaj staploj, ni gestudantoj "ege rapide" povis preniri niajn tru-
kartojn kaj la koncernan paperon: Jen videblis la eraro: forgesita
punktokomo! Ecx suficxis nur nove truigi KUN la punktokomo unu
karton kaj ni povis ree submeti al la komputilprizorgantoj la staplon
kun la anstatauxigita karto erara. Kaj atendi du tagojn poste, 3, se
semajnfino.

Ueli Haenni

> Subject: Re: [eliberaprogramaro: 2575] From: Martin Ponce
> <mjp...@gmail.com> Date sent: Mon, 26 Jun 2017 To:
> eliberap...@googlegroups.com, David Curtis
> <david.r...@btopenworld.com> Send reply to:
> eliberap...@googlegroups.com

> Tre kara David, se vi estas naudek-jara, vi ja estas tre juna. Mi
> io, > eble vi scius iomete. Kio damne okazis post 1987 cxe UEA ? >
> https://eo.wikipedia.org/wiki/Membronombroj_de_UEA#Diagramo_kaj_tab

Ueli aldonas pluan peton al David: krom respondi al Martin pri
homaj lingvoj, rakontu ankaux fruajn spertojn viajn pri algoritmaj
lingvoj. Kial vi abonis cxe tiu cxi retlisto?

2017-06-26 David Curtis <david.r...@btopenworld.com>:

> [...]
> kun > fremduloj. Ne estas juste ke ili devas pene studi mian
> denaskan > lingvon, dum mi faras nenion. Amike, David.

(s-ro) Ueli Haenni, Fellenbergstr. 8, Postfach, CH-3052 Zolli-
kofen, Telefono +41 31 911 64 72 (bonvolu paroli al mia respond-
ilo) - aux provu telefonvoki min oficeje samkomence 911 23 22.

Pri PASPORTA SERVO: Mi estas entuziasma pri la cxi-monate en la
posxto trovita (post pago de mia kontribueto mona) nova libr-
eto 2017. Gxi venis post la lasta antauxa libreto por jaro 2011.
Mi gxojas, ke mi ekde nun, kiel antauxe, povos rerakonti ankaux
"eksterlingve", KIOM mi jam profitis de PS, KAJ kiel gastig-
anto KAJ kiel gasto. Cetere bonvolu neniam sendi min retposxte
pli ol 400 Kilo- <<-->> 2017-06-14, sojle al somero norda.
bajtojn. <<-->> Mi ne kapablas je subskribo pli mallonga.
Edreso mia: ueli....@swissonline.ch Dankon! U. Haenni

Martin Ponce

to eliberap...@googlegroups.com
Ueli, mi estas nur 53-jara-agxa.

Kiam oni
parolas pri parolataj lingvoj, ekzistas tri ĉefaj dimensioj:
tempo, spaco (geografia) kaj prestiĝo

Oni
povas inkludi pli dimensioj, sed tiuj estas la esencaj.
La demando estas en ĉi tiu senso:
Kio okazis en 1987 al la Esperanto l
ciferoj montritaj de UEA?

Se tiu ciferoj ne estas fidindaj, Kiu do?

> [...]

homaj lingvoj, rakontu ankaux fruajn spertojn viajn pri algoritmaj
lingvoj. Kial vi abonis cxe tiu cxi retlisto?

Martin Ponce

to eliberap...@googlegroups.com
Eble Joop pravas:

la apero de interreto. oni fine povis esperantumi sen membreco en organizo.