Google'i grupid ei toeta enam uusi Useneti postitusi ega tellimusi. Ajalooline sisu jääb vaadatavaks.

ahelkiri

11 vaatamist
Liigu esimese lugemata sõnumi juurde

Joobes Jeesuslaps

lugemata,
24. sept 2005, 06:33:2624.09.05
kuni
Kolm meest läksid restorani ja arve tuli 1000 krooni. Otsustati arve
omavahel ära jagada sissetulekute järgi, maksude põhimõttel. Kõige
vaesem oli nii vaene, et sai tasuta.
Teine mees maksis 200 krooni. Kolmas oli üksjagu rikkam ja maksis 800
krooni.
Nii käisid mehed 2 nädalat söömas. Siis aga andis restoraniomanik 20%
hinnalandust. Tonni asemel läks söök maksma vaid 800.-! Otsustati
samamoodi maksta
maksudega proportsionaalselt. Vaene mees sai ikka tasuta,
teine mees pidi maksma 150 krooni. Kõige rikkam mees maksis 800 asemel
650.
Kõigil oli hea meel. Restorani ees aga hakkasid mehed arvutama, kui
palju nad siiski kokku
hoidsid. Teine mees leidis, et tema kokkuhoid (50kr) oli 3 korda väiksem
kui rikka mehe kokkuhoid (150kr). Loomulikult avaldas ta pahameelt:"Miks
rikkad igasugustest kokkuhoidudest peamise noosi endale saavad?".
Temaga ühines vaene mees:"Restoranipidaja andis 200 kr odavamalt, aga
mina ei saanud sellest midagi tagasi. Siin diskrimineeritakse
vaeseid". Andsidki kahekesi rikkale mehele kere peale...
Saada see edasi 100 sõbrale, astu Keskerakonda ja võida! Kui sa seda
edasi ei saada või ära kustutad, tabab sind Suure Venna
viha ja kättemaks!
See kiri on tõsi! Kes seda kirja ei usu, saavad kahetsema!
Ärimees Mait ei tahtnud Keskerakonnaga oma saaki jagada ja teda tabas
hirmus kättemaks!

Salanõunik Jakko ei tahtnud Keskerakonna käsku kuulata ja tedagi tabas
kättemaks!
Aga kes Keskerakonnaga ühinevad, saavad peagi suure võidu!

Advokaat Viktor astus Keskerakonda ja sai võimaluse kliendi tagant
soodus mereäärne krunt EVP-dega erastada.
VÕIT 5 MILJONIT !

Lendur Aleksandr astus Keskerakonda ja talle avaneski
võimalus töökohast suurem summa raha välja kantida.
VÕIT 4,7 MILJONIT!

Pangadirektor Siim kõrvaldas pangast suure hulga maksumaksja raha.
Kuna ta ei tahtnud saaki Keskerakonnaga jagada, jäi ta vahele ja
kohtuasi muudkui kestis. Siis muutis Siim meelt, jagas saaki Suure
Vennaga ja mured kadusid.
Siimu süüdistused tühistati ja ta sai tähtsa ministri ametikoha
riigiametis.
VÕIT 10 MILJONIT DOLLARIT!

Linnaosavanem Pavel määras ise endale preemiaid, ostis oma firma käest
maksumaksjale kaupa ja andis hiigeltellimuse linnaosa uue maja
vundamendi augu kaevamiseks sõbra firmale. Kuna ta ei tahtnud
Keskerakonda astuda, hakkas tema tegemisi uurima politsei. Siis
muutis Pavel meelt, astus Keskerakonda ja probleemid lahenesid.
VÕIT ÜLE 6 MILJONI!

Ärimees Robert ei tahtnud ka Keskerakonda astuda, vaid püüdis omal
käel pildi ja püssi loost rääkides profiiti lõigata. Tema peale langes
ausate inimeste põlgus ja tema äri kiratses. Siis muutis Robert meelt,
läks palus Keskerakonna Suure Venna käest andeks ja asi paranes.
Robert sai linnavalitsuselt soodsalt sadamakai rendile ja äri edenes.
VÕIT 4,9 MILJONIT!

Linnaosavanem Elmar sahkerdas munitsipaalkortereid odava raha eest
tuttavatele ja rikastele ärimeestele. Politsei sai tehingutele jälile
ja hakkas asja uurima. Siis muutis Elmar meelt, astus Keskerakonda ja
probleemid vähenesid.
VÕIT 3,5 MILJONIT!

Cadman

lugemata,
24. sept 2005, 14:37:1024.09.05
kuni

"Joobes Jeesuslaps" <joobesje...@hot.ee> wrote in message

> Kolm meest läksid restorani ja arve tuli 1000 krooni. Otsustati arve
> omavahel ära jagada sissetulekute järgi, maksude põhimõttel. Kõige
> vaesem oli nii vaene, et sai tasuta.

No kui samas stiilis, siis vaene mees oli nii vaene sellepärast, et pidi
maksma rikka mehe mersuliisingud ja majalaenud ja rikas mees ei jaksanud
talle lihtsalt enam palka maksta, et vaene mees oleks saanud ise oma arved
tasuda. Aga selle eest ehitas ta vaesele mehele koju "tasuta" interneti, et
vaene mees saaks "tasuta lõuna" eest oma hääle rikka mehe läpparis õige
mehe eest anda. Sest "tasuta lõunate" teenimisega arvutiostmiseks raha ei
jätkunud.

Naerukoht - nagu parimas ameerika stiilis komöödias, muidu magad maha ;-)

R.

veiko

lugemata,
26. sept 2005, 03:56:1926.09.05
kuni
Cadman wrote:
> No kui samas stiilis, siis vaene mees oli nii vaene sellepärast, et pidi
> maksma rikka mehe mersuliisingud ja majalaenud ja rikas mees ei jaksanud
> talle lihtsalt enam palka maksta

Oot, mismoodi vaene mees rikka liisinguid maksab?
Tal poleks töökohtagi kui rikas mees poleks talle tööd andnud.

madz

lugemata,
26. sept 2005, 06:07:1126.09.05
kuni
jah, ja rikas mees oleks kindlasti ka sitaks rikas mees, kui keegi tema
heaks poleks töötanud jne.

nagu näha läheb teema puusse. kirja idee oli siiski puhtalt poliitiline
- ärge valige teatud erakonna liikmeid jne.

kuna me kõik ise nii lollid oleme, et valikut teha ei oska ja ei tea
milline erakond on see Õige, siis oleks oodanud, et ka see oleks välja
toodud. aga ei. nüüd ei teagi...

veiko

lugemata,
26. sept 2005, 06:43:4926.09.05
kuni
madz wrote:
> jah, ja rikas mees oleks kindlasti ka sitaks rikas mees, kui keegi tema
> heaks poleks töötanud jne.

Tegemist on ju vastastikuse kokkuleppega. Kui vaene mees pole selle raha
eest nõus töötama, siis tehku ise oma firma ja võtku teisi vaeseid mehi
enda juurde suure raha eest tööle. Siis oleks ju kõik seal firmas töövad
inimesed sinu jutu järgi rikkad.

Hubi

lugemata,
26. sept 2005, 11:15:5226.09.05
kuni
Jah veiko - nii lihtne see elu ongi. tubli oled asjast aru saanud. aga
tahaks ka seda õiget parteid teada keda peaks valima. pakun välja, et
suunatakse reformi poole.
"veiko" <ve...@nospam.ehhee> kirjutas sõnumis news:
dh8jd7$i2b$2...@kadri.ut.ee...

Cadman

lugemata,
26. sept 2005, 12:33:1826.09.05
kuni
"Hubi" <hub...@hot.ee> wrote in message news:43381...@news.estpak.ee...

> Jah veiko - nii lihtne see elu ongi. tubli oled asjast aru saanud. aga
> tahaks ka seda õiget parteid teada keda peaks valima. pakun välja, et
> suunatakse reformi poole.

Oh ei ole. See on hüsteeriline Jukukallendus. Muidu oleks ju Siim mängust
välja jäetud :-).

R.

Cadman

lugemata,
26. sept 2005, 12:53:5226.09.05
kuni
"veiko" <ve...@nospam.ehhee> wrote in message

Tegemist on ju pigem hüsteeriaga - näe, ongi suur osa teinud omale firmad,
kes Iirimaal, kes Soomes, kes mujal. Eks arstid ja paljud teisedki jne.
Ainult et kas seda pläma peaks hakkama naljagrupi teemaks pidama. Tõsi
naljakas see on, et lihtsameelne loll arvab, et ta on tark, kui keerukamaid
asju ei jaga, aga pigem groteskne. Muide, kui arennd riikide juurde minna,
siis nendes on veel lisaks tulumaksule ka kapitalimaks - kui on varandust
üle teatava piiri, siis lihtsalt selle pealt maksad. Ja on vaieldav küsimus,
kas see pärsib ettevõtlust või hoopis soodustab: nimelt puudub
"lolliksrabamisel" mõte ja ainuüksi sedakaudu kandub ettevõtlus laiemale
pinnale. Jpms.

Aga jätaks taolise jutu mujale. Ajalehed seda oksendamiseni täis.

R.

Mart Palmas

lugemata,
27. sept 2005, 01:39:2727.09.05
kuni
veiko wrote:

> Kui vaene mees pole selle raha
> eest nõus töötama, siis tehku ise oma firma ja võtku teisi vaeseid mehi
> enda juurde suure raha eest tööle.

See pole naljakas. Kas Sa tõesti aru ei saa, et tegemist on mingi enda
juukseidpidi ülestõstmisega. Üks inimene võib teha firma. Aga ikkagi
peab olema sada, kes TÖÖD teevad. ;-(

vtl

lugemata,
27. sept 2005, 08:24:5627.09.05
kuni
madz pajatas:

> nagu näha läheb teema puusse. kirja idee oli siiski puhtalt
> poliitiline - ärge valige teatud erakonna liikmeid jne.

ja see "poliitiline idee" rikkus ka algselt naljakana tunduva
kirja ära. siiber poliitikast, olenemata, keda pekstakse.

--
vootele

Joobes Jeesuslaps

lugemata,
28. sept 2005, 05:08:0728.09.05
kuni

RAHU RAHU. Tegemist oli tõepoolest rohkem nalja suunitlusega. Igaüks ise
teab, millist elu endale tahab ja valib või siis laseb teistel
otsustada. Samamoodi ka orjamise ja äridega. Kiirelt keegi võiks
järgmise nalja peale lahmida. Teen vist ise algust ja midagi väga
originaalset pole, kuid vähemalt tuletab osadele meelde, et tegemist
pole foorumiga:

Õpetaja andis lastele ülesande kirjutada jutuke, mis lõppeks sõnadega:
"Mul on ainult üks ema."

Esimesena, nagu alati, luges oma jutu Malle:
"Suvel olime emaga Hispaanias. Võtsime päikest ja käisime ujumas. Aitäh
sulle selle eest, ema! Mul on ainult üks ema!"

Järgmisena Kalle:
"Suvel olime emaga suvilas. Käisime emaga seenel ja marjul. Aitäh sulle
selle eest, ema! Mul on ainult üks ema!"

Lõpuks anti sõna ka Jukule:
"Eila tulin koju ja tegin külmkapi lahti, et midagi süüa, kuna koolis
söömiseks mulle söögiraha ei maksta. Külmkapp oli tühi nigu kell.
Aint kaks õlut oligi sees. Võtsin siis ühe ja lasin näljaga ära...
Samal ajal ärkas tagatoas ema, kel oli pohmakas ja kes hõikas:
"Juhannes, kuuled vä? Too mu kaks õlut otsekohe siia!"
Ja mina vastasin:
"Mul on ainult üks, ema!"

0 uut sõnumit