Google'i grupid ei toeta enam uusi Useneti postitusi ega tellimusi. Ajalooline sisu jääb vaadatavaks.

Auto värvimisest

20 vaatamist
Liigu esimese lugemata sõnumi juurde

Urmas Sander

lugemata,
28. veebr 2006, 10:51:4828.02.06
kuni

Oli avarii, 1 soomlane uhas tagant sisse, tagatuli, tagastange ja pagasniku
luuk katki, poritiib tiba mõlkis. Sain siis täna auto remondist kätte ja...
autol on tagumik heledam kui ülejäänud auto. No ikka kohe näha. Valge 1995 a
Audiga on tegemist. Remondifirma räägib, et paremini ei saagi, soovitas oma
raha eest ja ise vastutades üle poleerida. Oma vastutus tähendab seda, et
vabriku värv olla nii õhuke, et poleerides võib läbi värvi poleerida. Käisin
siis ka kindlustuses kurtmas, seal ekspert vaatab, et jah, mingi värvivahe
ikka jääb, aga aja jooksul pleegib ära. Mhm. Ma ikka eeldasin, et saan
samasuguse auto tagasi, kui ta enne kuradi soomlase otsasõitu oli. Tobe on
veel see, et mõlgutan auto vahetamise mõtteid, no kuidas ma teda nüüd müün,
kui tagumik heledam? No on lugu.

Kuidas selle vana auto värvimisega siis ikkagi on? Kas tõesti ei saa värvi
vana tooniga kokku ajada? Kui kaua ta pleegib? Käia mõned korras harjadega
pesulas ja siis millagi üle vahatada, et ehk on siis läige ühtlasem?

Urmas, lapilise autoga

Lauri Zoova

lugemata,
28. veebr 2006, 12:48:1728.02.06
kuni
Urmas Sander wrote:

> Kuidas selle vana auto värvimisega siis ikkagi on? Kas tõesti ei saa värvi
> vana tooniga kokku ajada? Kui kaua ta pleegib? Käia mõned korras harjadega
> pesulas ja siis millagi üle vahatada, et ehk on siis läige ühtlasem?

Kägu aeti sulle. Ei pleegi ta kuhugile. Isegi kui natuke ühtlustub siis
mitte piisavalt. Ülejänud auto pleegib ju ka edasi. Ja ega poleerimine
ka mingi imeravi ei ole. Värvi tooni sa sellega ei muuda.

Segaja keeras käki kokku ja nüüd tahetakse tüütusest (sinust) lahti
saada. Võimalik, et nad võtsid selle valge 95 aasta audi värvi koodi ja
segasid täpselt selle retsepti järgi.

Kui vaja on siis segatakse värv piisava täpsusega kokku, et silmaga
vahet ei teeks. See mitu korda üritada tuleb sõltub muidugi tegijast
kuid standart on minuarvates kõigile üks.

(Need värvimehed on veel hullemad sullerid kui muidu-lukksepad)

--
BR,
Lauri

Erki

lugemata,
28. veebr 2006, 12:55:0828.02.06
kuni
Lauri Zoova wrote:

> [...]
> ka mingi imeravi ei ole. Värvi tooni sa sellega ei muuda.

> (Need värvimehed on veel hullemad sullerid kui muidu-lukksepad)

Ütle siis firmanimi kah juba ära. Et keegi teine samasse ämbrisse ei astu.

Joel Kuusk

lugemata,
28. veebr 2006, 14:59:2928.02.06
kuni
Tere!

Lauri Zoova <dec_at_bumpclub_ee> kirjutas:

> Kui vaja on siis segatakse värv piisava täpsusega kokku, et silmaga
> vahet ei teeks. See mitu korda üritada tuleb sõltub muidugi tegijast
> kuid standart on minuarvates kõigile üks.

See tegelikult sõltub ka päris oluliselt värvist. On värve, mida on üliraske
klappima saada. Kuldne, hõbedane, aga ka justnimelt valge peaks olema
sellised. Üldiselt tundub, et tumedamatega on nagu lihtsam.

> (Need värvimehed on veel hullemad sullerid kui muidu-lukksepad)

Sellega peab küll oma ja ka paljude tuttavate kogemuste põhjal kahjuks 100%
nõustuma :-(

--
Joel

Urmas Sander

lugemata,
28. veebr 2006, 18:14:3028.02.06
kuni

"Erki" <jkic...@hot.ee> kirjutas sõnumis news: du22ma$ar8$1...@kadri.ut.ee...

> Ütle siis firmanimi kah juba ära. Et keegi teine samasse ämbrisse ei astu.

Ma veel katsun targematelt uurida, et kui hästi SEDA värvi on võimalik kokku
ajada. Äkki ongi nii, nagu nad rääksisid, et selle valge värviga paremini ei
saagi... sel juhul ei tahaks nende nime määrida. Näitan enne mõnele
targemale. Kui on jah, kehv töö, panen töökoja nime siia kirja.

Pilt peale avariid http://urmase.blogspot.com/2006/03/autoga-jama.html

Urmas

ToiZ

lugemata,
1. märts 2006, 13:12:3601.03.06
kuni
ega sul valge pärlmutter pole?

Hillar Grahv

lugemata,
3. märts 2006, 07:41:4203.03.06
kuni
Urmas Sander wrote:

> üle poleerida.

Juhul kui on lakkimata valge, siis võib nühkimine imet teha. Oli mul oma
arust valge masin, millel sai värvivigastuste kohale tekkinud roostepuna
maha nühitud... Tulemuseks oli hall auto valgete laikudega. Piisas
linasest lapist, pesuainest ja korralikust nühkimisest.

st juhul kui võeti toon tehase koodi järgi, siis võib korralikust
puhastamisestki abi olla.

hillar

Andres

lugemata,
3. märts 2006, 15:02:0703.03.06
kuni
Hillar Grahv wrote:
> st juhul kui võeti toon tehase koodi järgi, siis võib korralikust
> puhastamisestki abi olla.

korrek cleaneri vms-ga vana värv üle nühkida?

AndresV

Urmas Sander

lugemata,
5. märts 2006, 17:10:0005.03.06
kuni

"ToiZ" <toiz.em...@nospm.hjot.ee> kirjutas sõnumis news:
du4o6t$sl7$1...@kadri.ut.ee...

> ega sul valge pärlmutter pole?

Ei ole.

Selle remonditöökoja nimi ei vääri siin siiski määrimist (siinne jutt jääb
pikaks ajaks ilmarahvale lugeda) - ju vahtisin autot liiga punnis silmadega
ja ju polegi paremini võimalik.
Urmas

Margus

lugemata,
18. märts 2006, 02:43:1718.03.06
kuni
Hell oo,

vana asi juba aga... mulle on hakanud tunduma, et värvimehed räägivad
ALATI sama juttu. Aastaid tagasi oigas Benefit (ei, mul ei ole veel viha
selle kuuri vastu üle läinud), et nad ei saa hõbemetallikut paremini
kokku, kuldne (shampanja) pidi ainult veel hullem olema. Eelmise aasta
lõpus minu helepunane, nüüd Urmase valge, nädal tagasi mul sõbra
tumepunane - iga kord täpselt sama laul. Kas nad midagi saavad ka kokku
üldse või lasevad nagu tuleb ja siis lihtsalt oigavad ??? Nii on muidugi
lihtsam... igasugu Saksast toodud romusid värvitakse ju ometi nii, et
näha ei jää!

BRM

Ivar Uibo kringel

lugemata,
27. märts 2006, 02:46:1827.03.06
kuni
"Margus" <mar...@eol.ee> wrote in message

> üldse või lasevad nagu tuleb ja siis lihtsalt oigavad ??? Nii on muidugi
> lihtsam... igasugu Saksast toodud romusid värvitakse ju ometi nii, et näha
> ei jää!

See on üleüldine suhtumine keretöödes, enamuses kohtades,
mul ntx esiklaasivahetuse käigus tehti plastikpaneelist,
mis kojamehi katab mingisugune laineline ollus, ja loomulikult
olid süüdi kõik asjaolud alates rumalatest inseneridest
kuni sandivõitu ilmani :)

/// Ivar

0 uut sõnumit