ALT.NET Beers Night

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
Allen,

Om ons gezellig samenzijn van voorheen terug een beetje aan te
zwengelen is het misschien interessant om een nieuwe start te nemen
met een ALT.NET beers night. Zoals jullie misschien al weten (of nog
niet weten) zal Udi Dahan in de week van 21/09 to 25/09 een cursus
geven in Belgie voor Skills Matter:

http://skillsmatter.com/course/open-source-dot-net/advanced-distributed-systems-design-with-soa

Bij wijze van opener is hij bereid ons te vergezellen voor onze
braspartij op ofwel dinsdag 22/09 of woensdag 23/09. We moeten nog wel
even afwachten voor een juiste lokatie.

Who's up for it?
http://www.doodle.com/gf994rn9kicfhfht

Yves Goeleven

to dutchal...@googlegroups.com
Jan,

Ik ga moeten skippen helaas want ik ben in parijs die week...

Groeten,
Yves

Michel Grootjans

to dutchaltdotnet
Super dat je dit terug opneemt.

On Jul 22, 9:52 pm, Jan Van Ryswyck <jan.van.rysw...@gmail.com> wrote:
> [...]
> met een ALT.NET beers night. Zoals jullie misschien al weten (of nog
> niet weten) zal Udi Dahan in de week van 21/09 to 25/09 een cursus

Jochen Jonckheere

to dutchaltdotnet
Btw, gaat er iemand naar die cursus? En enig idee waar deze zal zijn?

> [...]
> met een ALT.NET beers night. Zoals jullie misschien al weten (of nog
> niet weten) zal Udi Dahan in de week van 21/09 to 25/09 een cursus

Message has been deleted

Jelle

to dutchaltdotnet
Ik heb me ook ingeschreven.

Tot dan. Gr,
Jelle

Peter

to dutchaltdotnet
Oei, er wordt hier terug gepost. Blijkbaar krijg ik geen samenvatting
meer van Google via mail.

De cursus zal ik helaas aan mij moeten laten voorbijgaan. Maar een
pintje zie ik altijd zitten.
Count me in.

Groetjes,

Peter

Michel Grootjans

to dutchaltdotnet
Ik zou graag de datum definitief vastleggen, kwestie van babysitter.
Daarom komt woensdag 23/09 mij het beste uit.

Is het OK als ik een tafel van 10 personen reserveer in De Met Mechelen
(http://www.demet.be/mechelen/). Zo kan je als je dat wil gemakkelijk
je PC openslaan, of een hapje eten.

Denk je dat ik misschien meer plaatsen moet reserveren?

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
We zullen alvast committen op woensdag 23/09. Wat de lokatie betreft
zal ik eerst eens informeren bij Udi of hij het ziet zitten om naar
Mechelen af te zakken. De cursus gaat door in Brussel (wat tenslotte
niet ver van Mechelen is) dus ik vermoed dat hij daar ook ergens een
hotel neemt. Maar toch best even checken ...

Sidar Ok

to dutchal...@googlegroups.com
I am in too. I will be coming from Brussels as well so I can give a lift to anybody to Mechelen or anywhere else back and forth no problem.

looking forward to it

2009/8/9 Jan Van Ryswyck <jan.van...@gmail.com>

--
Sidar Ok

http://www.sidarok.com
http://www.twitter.com/sidarok

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
Ik heb met Udi afgestemd, en alles was OK voor hem. De verplaatsing
van Brussel naar Mechelen was ook geen probleem. Hij gaat ons
omstreeks 20:00 uur vervoegen. Ik stel voor dat we dan afspreken op
woensdag 23/09 ergens rond 19:00. Dit geeft de nodige ruimte om daar
te geraken (met alle wegenwerken in en rond Mechelen ;-) ).

@Michel: Zorg jij voor de reservatie?

On Aug 10, 1:46 am, Sidar Ok <sida...@gmail.com> wrote:
> I am in too. I will be coming from Brussels as well so I can give a lift to
> anybody to Mechelen or anywhere else back and forth no problem.

> [...]

Michel Grootjans

to dutchaltdotnet
Ik heb voor 10 man gerserveerd: De Met in Mechelen (http://
www.demet.be/mechelen/) op 23/09 om 19:00. Je bent vrij om iets te
eten of niet.

Indien je NIET hebt ingeschreven op de doodle (http://www.doodle.com/
gf994rn9kicfhfht), gelieve hier te posten dat je er ook graag bij
bent, ik regel het wel.

Michel.

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Ik ga moeten passen, juist beslist dat we nog een weekje met vakantie gaan...

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
Cool. Thx Michel.

On 12 aug, 18:48, Michel Grootjans <michel.grootj...@gmail.com> wrote:
> Ik heb voor 10 man gerserveerd: De Met in Mechelen (http://www.demet.be/mechelen/) op 23/09 om 19:00. Je bent vrij om iets te
Message has been deleted

Michel Grootjans

to dutchaltdotnet
Yep, ik hoorde net hetzelfde. Geen reden om de alt.net beers niet te
laten doorgaan vind ik. Slimme mensen genoeg onder ons...

On Aug 20, 5:01 pm, Marc Vangrieken <marc.vangrie...@gmail.com> wrote:
> Hoi,
>
> Ik krijg net het nieuws dat, indien ze tegen morgen geen 3 extra
> deelnemers vinden, de cursus zal worden verplaatst naar Londen. Dus de
> kans is groot dat Udi er niet zal kunnen bij zijn op de beers night.
>
> --
> Marc

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
De kans is inderdaad groot dat Udi niet naar Belgie komt. Maar zoals
Michel aanhaalt, meer bier voor ons :-).

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Message has been deleted

Michel Grootjans

to dutchaltdotnet
REMINDER: