op zoek naar een ierse vriend

Annet Voncken

to dutch_...@googlegroups.com
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een Ierse jeugd pen vriend die ik via een scouting kamp heb leren kennen.

Mijn vraag aan U: heb u evt mogelijkheden om mij bij deze zoektocht te helpen, of ben ik aan t verkeerde adres.

Hebt u evt tips voor mij hoe ik hem vinden kan, ik heb zijn voor en achternaam, zijn adres van 1977, en weet dat hij politie
man was in die tijd.

Graag zou ik met u en u vereniging van gedachte willen wisselen wat betreft t vinden van deze oude vriend.

Alvast bedankt voor u luisterend oor, vriendelijke groeten van Annet Voncken

mijn e mail annetv...@live.nl  ik woon nu in Belgie heel kort bij de nederlandse grens

Dutchman

to Nederlandse Vereniging in Noord Ierland - Dutch Society Northern Ireland
Hoi Annet,

Ik denk dat je kan proberen om het te vragen op het genealogie
berichten-gebied van Belfastforums.

http://www.belfastforum.co.uk/index.php?board=20.0

Aangezien het vermelden van iemands politie-verleden hier
mogelijkerwijs moeilijk ligt zou ik beginnen met te verontschuldigen
dat het wat off-topic is maar dat je op zoek bent naar ...... en dan
zoveel mogelijk details geven. Welke school ging hij naartoe, etc.
etc. meldde hij broers zussen etc.? Beroepen ouders?
Vraag vervolgens om je prive te messagen als men meer gedetailleerde
informatie heeft.

Er zijn ook wel scouting-fiorums, maar of men daar je verder kan
helpen wet ik niet.

Als je moeite hebt met het Engels kan ik je wel helpen.

met vriendelijke groet,
Joost