Hi ha un follon amb els hashtags... Havíem dit #14Jporlaciencia, la
FJI està posant #14porlaciencia i la majoria de penya
#14Jsalvemoslainvestigacion (que es un mamotreto amb el que gairebé et
menjes tots els caracters)
Jo posare el meu granet amb el twitter de la UAB retuitejant el que es
digui a nivell Catalunya, i com a HT usare el que més esta triunfant
#14Jsalvemoslainvestigacion i #14Jperlaciencia com a HT diferencial
per CAT
Ánims que anirá molt bé!!!
On 13 jun, 23:22, Noelia Fernandez <
noeliafdez6...@gmail.com> wrote:
> gràcies Gessamí!!!
>
> 2013/6/13 Gessami <
gess...@gmail.com>