--
--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "D-Recerca" group.
To post to this group, send email to drec...@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to drecerca-u...@googlegroups.com
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/drecerca?hl=ca
---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "D-Recerca" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a drecerca+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
--
--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "D-Recerca" group.
To post to this group, send email to drec...@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to drecerca-u...@googlegroups.com
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/drecerca?hl=ca
---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "D-Recerca" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a drecerca+u...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
--
EL MOVIMENT CARTA PER LA CIÈNCIA CONVOCA UNA CONCENTRACIÓ CONTRA LES RETALLADES EN R+D+I EL PRÒXIM DIA 14 DE JUNY
SALVEM LA CIENCIA
des D-Recerca, membre de la Federación de Jóvenes Investigadores (organització integrant del moviment Carta por la Ciencia), amb tot el suport de l'Assemblea de Doctorands Diagonal i l’Assamblea de Tercer Cicle de la UAB, us volem convocar a la concentració contra les retallades en R+D+i que tindrà lloc el pròxim dia 14 de juny a les 13h a Palau Reial, entre la facultat de Biologia i Física de la UB (c/ Martí i Franquès). A les 12h del migdia començarem des de la parada de metro de Palau Reial un cercavil·la per les diferents facultats del campus diagonal que acabarà a les 13h a la concentració convocada a Palau Reial, c/Martí i Franquès. Agrairíem que féssiu màxima difussió del següent missatge entre els membres del vostre departament o institució. En el cas que no pogueu participar-hi directament, us animem a què us concentreu a la porta del vostre centre d'investigació. Aquesta vegada hem decidit portar avions de paper en cop de globos, que simbolitzen els avions que haurem d'agafar si no podem continuar fent recerca aqui o bé que no ens quedem aturats front a les retallades.
Vine amb la teva samarreta taronja, bata de laboratori i/o pancarta contra les retallades!
Una delegació de les organitzacions convocants farà una marxa des de la seu del CSIC fins al Ministeri d’Economia, a Madrid. Les organitzacions convocants organitzaran actes similars a diferents comunitats autònomes i es coordinaran amb les instàncies europees que demanen una política europea més activa en R+D+i.
Podeu consultar el text i signar la Nova Carta per la Ciència aquí: http://conimasdmasihayfuturo.com/
Atentament,
D-Recerca--
Es pot presentar per fax a la seu de la Direcció General de la Policia (933 009 523), al Servei d'Assessorament Jurídic (933 004 330) o a qualsevol dependència de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra.
--
Tema permissos: una consulta David, s'ha de dur en persona a la comissaria el document que has enviat? o es pot enviar per fax? La persona que ho demana, si ho fa en representació de D-Recerca, hauria de estar a la Junta, oi? Jo físicament no ho puc dur, per fax sí que ho podria intentar.Encarregat: Loren? o Elena si es pot fer per fax.
Tema difusió: Ester s'ha ofert a fer el mailing massiu i ha posat el text a un googledoc.
Cartell: Aquesta nit l'envio. (Elena)
Pancarta: Qui es va quedar la que es va fer al desembre? Noe, Xavi? La podem recuperar divendres mateix de la concentració?Què més pot faltar?
--
-- ************************************* Oleguer Sagarra, "Ula" "Si a les persones els posaren tants entrebancs com als ordinadors per considerar-los intel·ligents, el 90% de la humanitat seria considerada estúpida." I. Asimov #: Abans d'imprimir aquest correu electrònic, pensa bé si és necessari fer-ho: El medi ambient és qüestió de tots. Si l'has d'imprimir, intenta fer-ho a doble full o re-escalant-lo a dos fulls per pàgina. *************************************
Frigola,
Jo crec que la tens tu al despatxu... Pot ser?
-- Enviat des del meu tablet --
Orlandi?
-- Enviat des del meu tablet --
--
Hosti Elena... putadón!!! Recupera't bé i millora't.
Loren, yo creo q lo harías estupendamente!! A mi no me importa echarte una mano de portavoz, hay q empollarse el decálogo de la nueva carta por la ciencia y el panfletillo de motivos.
Espero poder ir (con muletas) pq últimamente estoy un poco regulin
Saludos
Noe
Convocatòria Manifestació: Salvem la investigació: amb r+d+i sí que hi ha futur
La Federación de Jóvenes Investigadores (FJI/Precarios), com a part del Col·lectiu Carta per la Ciència, integrat per COSCE, CRUE, CCOO, UGT, FJI i ID, el convida a assistir a la manifestació i actes en defensa de la investigació que es celebrarà aquest divendres 14 de juny a ciutats de tota Espanya sota lema Salvem la investigació: amb R+D+i sí que hi ha futur.
- a Barcelona - 13:00 Palau Reial (Entre las Facultades de Biología y Física de la UB Diagonal), Calle Martí i Franquès.
Actes convocats a altres ciutats:
- Madrid: 12.00 h. Asamblea Salón de Actos Central del CSIC, Serrano 119
12.30 h. Manifestación desde la sede del CSIC (Serrano 119) hasta el Ministerio de Economía y Competitividad, (Paseo de la Castellana 162) para proceder a la entrega de la nueva carta por la ciencia y de las firmas en la entrevista solicitada al Ministro Sr. De Guindos
- Granada - 12:00 Facultad de Ciencias
- Murcia - 13:30 Vicerrectorado de Investigación (Edificio Rector Soler, Campus de Espinardo).
- Oviedo - 13:00 Plaza Porlier hasta la estación de Renfe.
- Palma de Mallorca - 12:00 Centro Oceanográfico de Baleares. IEO. Muelle de Poniente s/n.
- Salamanca - 14:00 Plaza Doctores de la Reina (Campus Unamuno). Explanada entre Fac. Medicina y Edificio Departamental de Biología.
- San Sebastián - 12:00 Campa Central, Parque Tecnológico de Miramón
- Santa Cruz de Tenerife - 11:00 Rambla Santa Cruz a la altura del hotel Colón Rambla.
- Santiago de Compostela - 12:00 Praza do Obradoiro
- Sevilla - 12:00 Centro de Investigaciones Científicas Isla de la Cartuja (Av. Américo Vespucio, 49) con Ciencia Con Futuro.
- Valencia - 12:00 Estación del Norte
Més detalls a www.conimasdmasihayfuturo.com
Madrid, 13 de Juny de 2013
Federación de Jóvenes investigadores (FJI/Precarios), Col·lectiu Carta per la Ciència
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "doctorandsdiagonal" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a doctorandsdiago...@googlegroups.com.
Permís de la Generalitat per fer la concentració concedit!Acabo de rebre la notificación per mail.
--