Fwd: Borrador del Anteproyecto de Ley de la Ciencia, Tecnología e Innovación.(Precarios)

1 view

elena piñero

to drec...@googlegroups.com
Hola!

Re-envio l'esborrany de la Llei de la Ciència.

Fins després,
elena

to drec...@googlegroups.com
--
Elena Piñero
Marine Biogeochemie - Marine Geosysteme

David González

to drec...@googlegroups.com
S'ha d'analitzar?

elena piñero

to drec...@googlegroups.com
Hola!

Tant si per parlar amb la premsa com per portar alguna proposta/observació/opinió a la reunió a la que ens van dir que ens convocarien, suposo que si, s'hauria de llegir com a mínim...

En sabré més demà quan parli amb ells (suposo).

Bona lectura!
elena

Enric Rodriguez

to drec...@googlegroups.com
Gracies Elena,
doncs li donarem un cop d'ull!
Salut

David González

to drec...@googlegroups.com
La pregunta era más bien: alguien se encarga en la FJI? se hace de alguna forma coordinada o campi qui pugui? La verdad es que es un señor tochaco...

elena piñero

to drec...@googlegroups.com
Hola!

A veure, he trucat al ministeri i ens citaran per una reunió la setmana vinent.

Hauriem de tenir-lo analitzat per llavors.

A la FJI encara no s'ha decidit com s'analitzarà l'esborrany. De fet no s'ha decidit com s'analitzarà.

Un parell de persones han suggerit muntar una trobada per analitzar l'esborrany. Personalment crec que la FJI no pot organitzar això amb tants pocs dies i ambla poca gent que som, però si que ho poden fer les associacions locals o els "individus" i després posar-ho tot en comú per treure la postura com a federació...

Fins després,
elena

David González

to drec...@googlegroups.com
no seria millor dividir-ho i que cadascú analitzi una part? És massa feina per fer un anàlisis en profunditat d'un text tan llarg.

elena piñero

to drec...@googlegroups.com
Hola!

He enviat aquest missatge a l'estatal. Si algú pot dedicar-li temps a analitzar l'esborrany, si us plau que ho digui per a que poguem organitzar la feina.

Fins després,
elena

Hola a todos!

Para poder tener una valoración del nuevo borrador de la Ley de la Ciencia que nos acaban de enviar, hay que organizarse.

- En Catalunya, David González propone repartirnos el borrador para que cada uno pueda analizar en profundidad una parte.
- En la estatal Fran y Salomón parecían de acuerdo en reunirse y analizar el borrador en profundidad.

Aunque aun no sepamos qué día nos reuniremos con el Secretario de Estado, tenemos casi una semana, así que mejor organizarlo.

Sobre la propuesta de reunirse de Fran, creo que es buena idea, siempre 6 ojos ven más que 2, pero a una semana vista, no puede organizarse a nivel de FJI. Sí creo que tanto las asociaciones locales como los socios individuales podrían hacerlo y luego que pasen la información (subirla a la tiki, enviarla a la lista, etc.).

Sobre lo de repartirnos el texto, tb me parece buena idea, pero es necesario que haya gente para cubrir todo el texto.

Necesitamos:

- 2 voluntarios que puedan coordinar la revisión y se responsabilicen de ordenar la info y pasarla a la estatal, subirla a la tiki, etc. Y si se decide crear algun tipo de documento, se encarguen de ello (no de hacerlo todo, sino de coordinarlo).

- que todo aquel que pueda analizar una parte o todo el borrador, lo diga y tb cuando lo va a hacer, para ver con cuanta gente contamos (tb las locales). Y ver como nos repartimos el trabajo.

Ya para la semana que viene necesitaremos:

- Voluntarios para ir a la reunión. Yo si es a partir del miércoles, me apunto.

Manos a la obra.

Hasta luego,
elena