bahar sen

to arda ozen, atgv...@hotmail.com, aysegul unal, bahar sen, belma...@hotmail.com, betul olmez, birg...@hotmail.com, ckaraha...@hotmail.com, dersim...@hotmail.com, dostluk...@googlegroups.com, emre...@hotmail.com, fevziye tepeyurt, fevziye sozdinler, firuzan filiz, hazal sen, İNCİ ACAR, mesuty...@hotmail.com, METE ACAR

  Sen de çevrene bak! Durma bi’ şey yap!
  Ormanlar azalıyor, dünya ısınıyor. Dünyayı sevenler buna duyarsız kalmıyor.
Şimdi www.yedigunormanı.com sitesine girip fidanını seçiyorsun, sanal
ormana ağacını dikiyorsun. Senin gibi dünyayı sahiplenen arkadaşlar
ediniyorsun. Yedigün, Tema Vakfı ile birlikte sizin için Antalya Ormanı’nı
ağaçlandırıyor. Hep birlikte yemyeşil, gerçek bir ormanımız oluyor.
Bugünlerde herkes Yedigün Ormanı’nda gelecek için bir fidan dikiyor.
Geleceğe bir imza atıyor.

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com

__._,_.___
Bilgi için: Kırçiçekleri -  http://groups.yahoo.com/group/kircicekleri/

Kırçiçekleri Web Sitesi: www.kircicekleri.com

Gruba mesaj göndermek için: kircic...@yahoogroups.com
Üyelik için: kircicekler...@yahoogroups.com adresine boş bir mail gönderiniz ve  Yahoo dan gelecek olan maile hiçbirsey yazmadan geri gönderiniz...
Üyelik iptali için: kircicekleri...@yahoogroups.com adresine boş bir mail gönderiniz.Yahoo dan gelecek olan 'confirm' konulu maili,yanıtla tuşu ile geri gönderiniz.
Soru ve sorunlariniz için: kircicekl...@yahoogroups.com adresini kullanabilirsiniz.

Grup Kurucu: Nilgün
Grup Yöneticileri: Nilgün C.,Ruhsel B.
Grubumuz 2 Haziran 2002 yılında kurulmuştur
www.kircicekleri.com
Yahoo! 360°
Start Now
Your place online
Share with friends
Hellmann¿s Official
Real Food Group
on Yahoo! Groups
find out more.
Yahoo! Groups
Get info and support
on Samsung HDTVs
and devices.
.

__,_._,___

Hotmail to go? Get your Hotmail, news, sports and much more! Check out the New MSN Mobile

Leyla Aglamaz

to Dostluk Bat-Yam
Bahar'cigim,
Coktandir senden haber alamiyordum. Goruyorum gene toplum ve kuremizle
ilgili sorunlara egiliyorsun.
Devam et sevgili kardesim.

Leyla

On 11 Temmuz, 09:46, bahar sen <bhrse...@hotmail.com> wrote:
> [...]

> Visit Your Group
>
> Writing poetry
> Poetry writing
> Publish a poetry book
> How to publish a poetry book
> Poetry book publisher
>
> Yahoo! 360°Start NowYour place onlineShare with friends
>
> Hellmann¿s OfficialReal Food Groupon Yahoo! Groupsfind out more.
>
> Yahoo! GroupsGet info and supporton Samsung HDTVsand devices.

Sesim

to dostluk...@googlegroups.com
Evet, Bodrum alev aldi.

Basimi hangi yöne cevirsem duman tütmekteydi.

"Deniz manzarali yanginlar" basligi ile olayi duyuran Cumhuriyet gazetesi, bence durumu acikliyordu.

"Ben en cok cahilden korkarim" diyen kimdi bilmiyorum ama ayni korkuyu tasiyorum.

On 11 Temmuz, 09:46, bahar sen wrote:
> [...]

> Visit Your Group
>
> Writing poetry
> Poetry writing
> Publish a poetry book
> How to publish a poetry book
> Poetry book publisher
>
> Yahoo! 360°Start NowYour place onlineShare with friends
>
> Hellmann¿s OfficialReal Food Groupon Yahoo! Groupsfind out more.
>
> Yahoo! GroupsGet info and supporton Samsung HDTVsand devices.

Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story.
Play Sims Stories at Yahoo! Games.

erroll

to dostluk

HICIV

Dunyanin bir kosesinde  bir  Ulke  varmis.  Bu ulke de   Iki kit’a yi  bir birine baglayan  iki asma koprusu olan  bir sehir varmis.  Asutane  derlermis adina.

Bu sehirde  15 milyon mu desem 17 milyon mu desem , Ne dersem mi desem

Kadar  her cins insane  yasarmis.  Bu insanlar  degisik degisik  inanclara sahiplermis.

Bazilari  hayali bir varliga inanirmis. Bazilari da   Bir dudagi yerde bir dudagi goktenin ogluna inanirlarmis.

Bazilari  ise  hayali varligin

  yanlizca kendilerini sectigine inanirlarmis. Bazilari da kocaman sisman bir  bir adamin  heykelini severlermis.

Velhasil el kelam  gunlerden bir gun  Secildiklerine inanalarin basi kalkmis boyunda

Soyle 10-15 kilometre buyuk bir laf etmis.

Ne demis ? ne demis ?  lutfen anlat yaaa.   Demeyin nasilsa nalatacgim sevgili okurlarim yaw !

Secilmis olduklarina inanan insanlarin baskumandanin  adi   BasMahah  imis . Bas cunku  baska  bas olmiyan mahah larda varmis.  Bunlarin vazifeleri de milletin canina okumak ve hayatlarini zorlastirmak imis !  Onlara bunu emretmis mis !  hayali olan !

Bu BasMahah  kalkmis ve  Asutanenin zenginleri icin  AHIRA BAGLARSANIZ ESEKLERE AYIP OLUR   demis ! der  , der.  Dilin kemigi mi var ?  Gazetelere de

Yazilmis bu reportaj olarak.  Resmi de varmis. Oysa  bir dudagi yerde bir dudagi goktenin  10 emri varmis ve bunlardan biri de  HIC BIR RESIM YAPMIYACAKSIN

Imis  ama kime ne be degil mi ama ?

Asil mesele  zenginlerden bir kadin  kalkip ta yine gazetede  buna cevap verince

Bakin ne olmus.

Kendini gazeteci ad eden  gayet cesur ve atak  birisi  ama o kadar cesur mus ki , O kadar cesur mus ki  tarifi mumkunatsiz.  Cesur dedigin bu kadar olur.  Genc Osman bile bu kadar cesur degildi !  Iste bu cok mu cok cesur  sayin  eski gazeteci  ve

Hayali nin  nin  secmis oldugu  halka ait olmasina ragmen

Ve asutanede oturmasina ragmen, ki  oraya ait degildi  sonradan geldi.  Kalkip

Israbatih  adli bir internet sitesinde  ‘ SENI BOYLE VARIL GIBI VUCUTLA SOSYETE KIM ALDI “  diye  yazarak kendi kendisi ile iftihar etmis.

Iste ben bu kucucuk  eski gazeteci musvettesine  tesekkur etmek icin  bu yaziyi yazdim

Sayesinde  varil nasil olur gorduk ve sayesinde de !  BIR INSANIN DIS GORUNUSU ILE ALAY EDENIN  ne kadar buyuk ve ulu bir gazeteci, insan,

Velhasil el kelam  ne olduguna siz karar verin artik.

Haaa. Yahu bir  adam var  eli tutmaz ayagi tutmaz basi yandadir  elektrikli  tekerlekli

Sandalyasi vardir . Ama dunyaniun en buyun fen bilginlerinden biridir.  Neden acaba bu  harika gazetrecimiz  Israbatihte de onunla alay etmiyor acaba ?

Erroll

Free Animations for your email - By IncrediMail! Click Here!
faint_grain.jpg
HICIV.doc

Simha Albahari

to Dostluk Bat-Yam
sesimcigim
bu cok garip hersene ama hersene bodrumda orman yanginlari
var temuzzda
bence bu kasten yapildigini dusunuyorum daha iki sene once 3
sene arka arkaya gitigimiz bodrumda hep yanginlara tanik
olduk bir seferindede dumandan bogulmustuk simdi anladiki bu
teror dur birileri bu cennet yerini silmek istiyor yoksa
bunu nasil anlatabilirsin hersene o guzelim yesilikler
kayboluyor ?insan eli bu bunlari agir bir sekilde
cezalandirmalari lazim