Airliner had near miss with UFO in Kent, England, 1991 - Was: UK-files released on UFO sightings ... Fransk UFO-arkiv lægges ud på Internettet

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7471 news:dcAWj.5$3Q...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Hemmeligt britisk UFO-arkiv åbnes
[ ... ]

News:

=== citat start ===

BBC WORLD 115 (Monday) 20 Oct (2008, CET) 08:48/49

Airliner had near miss with UFO

A passenger jet bound for Heathrow
Airport had a near miss with a UFO,
Ministry of Defence files reveal.

The captain of the Alitalia airliner
shouted "Look out" to his co-pilot at
the sight of a brown missile-shaped
object shooting past them overhead.

Civil Aviation Authority and military
investigations could not explain the
19991 incident near Lydd in Kent.

The unsolved close encounter features
in UFO-related military documents made
available by the National Archives.

=== citat slut ====

Positionen er ca. ...

51,15 N
_0,40 Ø

Apropos UFO-indicierne, heriblandt Jubelåret hvert 50'ende år ... (input
memory from) ...

8106 news:gd68u2$2kig$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

Den ideélle symbolske positions-angivelse burde da have været på ...

50,0 N
_0,0 Ø or V (apropos Astronomisk tid samt GMT).

... men da denne position er midt mellem Frankrig og England; altså et sted,
hvor ingen ser den, er den blevet ændret lidt.

Omregnes positionen til Noa-600-tal-systemet fås:

_0,666... Ø

Compare with ...

7471 news:dcAWj.5$3Q...@news.get2net.dk

> Hemmeligt britisk UFO-arkiv åbnes
[ ... ]

(Den nøjagtige dato for Påsken i 1985 kan jeg ikke udenad, men i gennemsnit
ligger Påsken ca. midt imellem nytår og sommer, dvs, 0,25 år efter nytår.)

Tal-symbol-*genkendelsen* er følgende:

85,25 N

Men, men, men ...

Angående bevisførelsen:

Da det Brittiske UFO-dokument først er blevet offentliggjort her i år 2008
(vist nok) kan der være blevet *fusket* med rapporten.

Input memory from ...

7899 news:g93h56$2bn2$1...@newsbin.cybercity.dk

> 0214 news:HtdH9.57086$HU.38...@news010.worldonline.dk

samt (opfølgningen/fortsættelsen af dette indlæg) ...

7918 news:g98lcj$16rk$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... file 7899 ... ]
[ ... ]
> ... hvis ordene ikke bliver nedskrevet *officielt*, da
> kan man ikke BAGEFTER komme og postå, at det-og-det er blevet sagt
> tidligere.
>
> Det er *ugyldigt* som bevismateriale, dersom modparten ikke har fået lov
> til at gennemse et dokuments ægthed, hvilket det jo bliver, når/dersom det
> offentliggøres ...

Skønt vi altså måske véd internt, at et dokument er ægte, kan ægtheden ikke
nødvendigvis *dokumenteres* overfor en uvildig instans.

Der kan - med andre ord, teoretisk set - altså være blevet *fusket* med
rapporten, udefra set !

Et *autentisk* dokument må nødvendigvis - objektiv set - kunne dateres, som
nu fx dette UFO-dokument (?):

3654 news:HmaZd.104495$Vf.39...@news000.worldonline.dk

> "Kall, Mogens" skrev
>
> Date: 30. september 2002 CET 14:29 (DK-wintertime 2004/2005)
> Subject: Ordet
> 0002 news:ZlYl9.58995$Qk5.2...@news010.worldonline.dk
[ ... ]
[ ... ]
> News:
>
> Date: 12. marts 2005 CET 12:37
> Subject: Mystisk lyd fra Mælkevejen
> Newsgroup: dk.videnskab
> 3647 news:WvAYd.104220$Vf.39...@news000.worldonline.dk
>
> http://www.nrao.edu/pr/2005/newsource/
>
> === citat start ===
>
> Astronomers Detect Powerful Bursting Radio Source
> Discovery Points to New Class of Astronomical Objects
>
> ... during a seven-hour period from Sept. 30 to Oct. 1, 2002 - five bursts
> in fact, ...
>
> === citat slut ====

Hvorfor ?

Punkt 1:
Det kan *dokumenteres*, at fil 0002 blev offentliggjort den 30 sep. 2008
klokken ...

Sammenholdt med den kendsgerning, at ...

Punkt 2:
INGEN mennesker på Jorden har haft teknologisk mulighed for at sende de 5
radio-pulser ude fra Rummet den 30. sep. 2008 og nogle dage derefter.

Spørgsmålet er derfor, *hvorfor* blev disse 5 pulser afsendt netop lige dén
dag, hvor dette UFO-efterforskningsprojekt startede op on-line ?

Hope You all got the point (This UFO ist autentisch) !!! ... :-)

Last OUTPUT: 8113 news:gdhhle$24d2$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8114