Hvordan produkseres T-RNA i cellerne ? - Was: DNA-kodesprogs-varianter (tegn på mutation i evolutionen)

"Jesus-loves-you" skrev
6786 news:niJmi.43$Tw2...@news.get2net.dk

> Teorien er altså, at ...
>
> Vi har en levedygtig celle, som slet-og-ret overhovedet IKKE benytter den
> 3. triplet-kode. Sidenhen (i evolutionen antageligvis) udvikles systemet
> til også at benytte 2-ud-af-4 mulige, for dernæst igen endnu senere at
> benytte alle 4 enheder i den 3. triplet-kode.

Hvordan produkseres Transport-RNA-molekylerne i cellerne ?

(Det forventes (af mig) at produktionen foregår udfra *flere*
"arbejdstegninger" i arvemassen; (idet der jo er henved knap 64 forskellige
T-RNA-molekyler,) for hvordan skulle cellen ellers kunne skelne mellem
disse ?)

Download evt. skitser over T-RNA-molekylet, DNA- og RNA-kodesproget m.m.
via ...

7601 news:g47ktq$2q81$1...@newsbin.cybercity.dk

> "Gamle" billeder og andre illustrationer ang. emnet (og andre nyttige
> ting) kan ligeledes downloades (i et kort tidsrum):
> 911 KByte:

(The *winner* takes it all.)

Last OUTPUT: 7606 news:g48gms$3o6$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?