Bæ-terapi

"Jesus-loves-you" skrev ...

Newsgroups: News:dk.livssyn.kristendom News:dk.snak.vittigheder
Sent: Sunday, June 24, 2007 CET 4:54, GMT 02:54
Subject: Idiot-ET og "Adam"
6665 news:d2lfi.1$tW...@news.get2net.dk

[ ... ]

Interrupt from ...
6668 news:Mhrfi.12$Gv2...@news.get2net.dk

Smid "patienten/klienten" i kloakken, og se hvad der sker!

Internal system-reference:
Isaiah 30,12-13 (and many others)

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB...@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6698 news:Tfohi.11$HI...@news.get2net.dk

Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6699

"Jesus-loves-you" skrev
6699 news:Fgphi.13$Qs7...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Smid "patienten/klienten" i kloakken, og se hvad der sker!

Terapien blev afprøvet - i ordets overførte betydning - under Balkan-krigen
i 1990'erne:

Radovan Karadzic havde truet med at atombombe bl.a. Italien, hvis vi
(Europa) blandede os i deres "interne" udryddelseskrig.

Mange folk, hovedsaglig serbere, betragtede denne "kristne" massemorder som
en folkehelt, og de kunne således ikke gennemskue bedraget ... :-(

Så hva' sku' vi gøre ?

Hmm ...

Måske en billed-illustration kunne hjælpe.

Et spørgsmål blev fremsat:

Hvad bliver *konsekvensen*, dersom man følger denne mand (og dermed giver
ham øget magt) ?

At Europa atom-sønderbombes ?

Selvfølgelig bluffede han, men man ved jo aldrig!

Og ville Europa i så fald finde sig i dette ?

Næppe!

Og så kører karrusellen non-stop ... :-(

(Det er jo - som bekendt - altid lettere at starte en krig, end at standse
den igen. Ihukom fx. mordet på Balkan i 1914, som gav anledning til 1.
Verdenskrig.)

Under kold-krigen var folk enige om, at en global atomkrig uundgåelig ville
medføre en A-vinter, hvor planter pga. manglende lys ville uddø.

Menneskeheden ville derfor også uddø fornær nogle få, som havde søgt ly i
atombunkers.

Men en dag vil provianten jo også her slippe op. Og hva' skal man så
spise ?

Tjah ... Man kunne jo fx. spise hinanden; altså kannibalismüs.

Men ... Når man så har spist alle de andre, hva' så ?

Tjah ... Så er der vel ikke andet tilbage end sin egen afføring.

Og det var med dén tanke, at jeg (og evt. andre) sendte hundelorte til
skiderrikken.

Arh ... Det passer nu ikke, fordi sæt nu disse post-pakker undervejs gik i
stykker. Det ville jo være synd for de stakkels postbud, ikke sandt ?

Så jeg (og evt. andre) sendte "rest-produktet" af lort (dvs. uorganisk støv,
jord).

Ved samme lejlighed fik det udemokratiske iranske styre også lige tilsendt
disse pakker, "uvist" af hvilken grund (se atomaftalen mellem Rusland og
Iran 1995-02-09) ... :-)

Virkede terapien ?
(kunne man så spørge)

Tjah ... Det er svært at sige. Givetvis ikke ... :-(

Folk fulgte fortsat skiderrikken på Balkan og var villige til fortsat at
begå drab på uskyldige mennesker.

Heldigvis blev disse massemord dog sidenhen standset, og de skyldige
efterlyst af den Internationale Domstol i Haag.

Spørgsmålet er (nu her mange år senere), om det iranske folk har lyst til at
leve i en kloak...

ET-Break:
(2007-06-30, Saturday, CET 12:39, GMT 10:39)
- "Let me find out!"

Memory on (irt. Patienterne/klienterne):

0293 news:yc23a.85323$Hl6.7...@news010.worldonline.dk

> Dagen i går blev for mig lidt ud over det sædvanlige. Jeg skulle passe min
> kræftsyge nabo, så at hans kone kunne få en fri-aften.
> Klokken ca. 19:42 afgår manden ved døden, og det lykkedes ikke for mig at
> genoplive ham (He) med kunstigt åndedræt og hjertemassage.
>
> Tanken kunne ikke lade være med at strejfe mit sind (det er ikke hver dag,
> at jeg står overfor sådanne begivenheder): Hvorfor lige nu? - Hvorfor
> skete det ikke for en uge siden eller om et år? -
>
> Har jeg andre "patienter", der er ved at afgå ved døden?

Det er ikke nemt nu-om-dage at være "terapeut".

"Patienten/klienten" har jo ingen *hjerne*.

(Han/de bruger den i hvert fald ikke !!!)

Input "ayatollah" Ali Khamenei simulering:

Mig ikke li' bæ...

12:50
- "Højt at flyve."

12:51
- "Og så kender du resten!"

(Jeg gør i hvert fald:)

6616 news:yYBdi.76$MV3...@news.get2net.dk

FUT News:dk.videnskab.psykologi

-

[...]

File-number: 6700

"Jesus-loves-you" skrev
6699 news:Fgphi.13$Qs7...@news.get2net.dk

> Smid "patienten/klienten" i kloakken, og se hvad der sker!

Interrupt return from ...

http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics/cuba

> 168 dage siden Asteroid near hit the Earth on day 61, 2009-03-02
[ ... ]
> File-status:
[ ... ]

"Jesus-loves-you" skrev ...

> Smid "patienten/klienten" i kloakken, og se hvad der sker!

News:

=== citat start ===

DR1 s144 man 17 aug (2009, CET) 15:11
12:49

Cuba l�ber t�r for wc-papir

En kombination af den amerikanske
handelsembargo og en serie voldsomme
orkaner har efterladt Cubas befolkning
i en desperat n�dssituation.

Det statsejede firma, Cimex, der st�r
for produktion af wc-papir, kan ikke
garantere levering af toiletpapir f�r
ved �rsskiftet, skriver avisen Daily
Telegraph if�lge Berlingske Tidende.

Cuba b�de importerer og producerer selv
wc-papir, men mangelen p� r�materialer
har medf�rt det midlertidige stop.

Papirmanglen ventes ikke at ramme Cubas
livsvigtige industri, da hotellerne
ventes at importere ruller til egne
g�sters forbrug.

=== citat slut ====

Hva' ... *�r* terapien g�et i gang, oder was ? ... :-)

With kind regards,

Last OUTPUT: 09418 news:4a89519a$0$300$1472...@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9419