Psykologisk / psykiatrisk førstehjælp - Om at GENVINDE sit selvværd og sin selvrespekt

"Kall, Mogens" skrev
0778 news:f84wb.44555$jf4.2...@news000.worldonline.dk

> ... Salme 131

+

7692 news:g5urtt$k9e$1...@newsbin.cybercity.dk

> ... kom klokken ca. ...

Om et menneske ved jeg, at vedkommende bærer rundt på en *usund*
præstations-fikseret falsk identitet, men hvor vedkommendes *ægte* sande
identitet dybt fra menneskesindet råber måske ligefrem til sin Skaber:

"Hvor længe skal jeg vandre i disse labyrinter ? -
Mit hjerte skriger jo af smerte!"

Dét, du har brug for, er, at spejle dig i Hans opmærksomhed (Vi andre kan
kun *mangelfuldt* gengive spejlningen, *1). Han derimod er i stand til at
give dig lige præcis dét, du egentlig trænger til, så du får *genoprettet*
et sundt selvværd med en fornuftig ligevægtig selvrespekt, som ikke kastes
hid og did at (livets) storme.

Jeg har selv prøvet "medicin"-kuren, og jeg ved, at den virker ... :-)

(PS. "Konsultationen" Hans er åben 24 timer i døgnet året rundt,
modsat denne biks *1.)

Last OUTPUT: 7735 news:g6pnp5$1hth$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7736