kværulant ? - Was : Chicago-UFO'en ... Beviset på Guds eksistens (Fe-26 påske-markøren) ?

Jesus-loves-you

"Johnny Andersen" skrev
news:485b5092$0$90267$1472...@news.sunsite.dk

[ ... file 7571 ... ]

> Skrev <en masse "input/output" vrøvl>
>
> Kan du ikke fortælle os, hvilket psykiatrisk hospital du er indlagt på?
> Du må helt klart falde ind under kategorien "udenfor pædagogisk
> rækkevidde"
>
> /Johnny

Nå, man er åbenbart rigtignok løbet tør for *faglige* argumenter ... tsk,
tsk!

Så må vi alle jo blot håbe på, at du ikke også går rundt og myrder
alle-og-enhver, som du er úenig med, apropos de bortløbne fanger fra "Sankt
Hans" (Talibansky) ... :-)

FUT
News:dk.snak.mudderkastning
eller ...
News:dk.videnskab.psykologi

Faktisk har jeg længe haft lyst til at skrive et indlæg (en forespørgsel
ang. *diagnose*) vedr. kvio, kvæo ... krægopdræt, øh ... kværulant ...
(You know ... ! ... ) ... :-)

Interrupt-memory from ...

"Kall, Mogens" skrev
1313 news:1oTPb.77229$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

> "Bo Warming" skrev (news:OLSPb.5$zi...@fe19.usenetserver.com):
>
> [ ... ]

(Må I' godt li' ha' lov a' klippe din hæk ned, då ... (vandalismus!§
180 cm robotiseringsprogram.) ... )

( Go'dav med et økse-skaft. Du sku' vel "tilfældigvis" ikk' ha' en
skru-løs-i-bolden, hva' ?)

Hør ... det minder mig for resten om:

Gad i grunden vide om vi ikk' sku' donere en blå-vogn (til
Afghanistan) ? ... :-)

Last OUTPUT: 7573 news:g3gm8r$1vsc$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5cd142f0da5bf8cc
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7574

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7574 news:g3gsun$22hr$1...@newsbin.cybercity.dk

> Nå, man er åbenbart rigtignok løbet tør for *faglige* argumenter ... tsk,
> tsk!
[ ... ]

> Faktisk har jeg længe haft lyst til at skrive et indlæg (en forespørgsel
> ang. *diagnose*) vedr. kvio, kvæo ... krægopdræt, øh ... kværulant ...
> (You know ... ! ... ) ... :-)

En lille fugl sang:

(Kristeligt Dagblad skrev onsdag den 18 juni 2008, side 11)

=== citat start ===

"Hvis du ikke kan overbevise dem, så forvir dem."

Harry S. Truman

=== citat slut ====

Apropos ...
2008-05-29, CET 18:27 - 2008-06-18, CET 20:00

Fatte den, som fatte kan ... :-)

Last OUTPUT: 7654 news:g5g6c2$vkc$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7655