Re: Russisk missiltest mod skjold

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7909 news:g966q2$9fg$1...@newsbin.cybercity.dk

> "Jesus-loves-you" skrev
> 7900 news:g93lkk$2diu$1...@newsbin.cybercity.dk

> News:
>
> Klokken lidt over 14 meddelte TV2 News, at Ruslands forsvars...
>
> (TV2 News 2008-08-28, CET 14:31)
>
> === citat start ===
>
> Speaker: Christian Lemvigh Poulsen
>

> Missiltest mod skjold
>
> Speaker:
>
> "Rusland har med held testet en langtrækkende raket, som sku' kunne finde
> gennem USAs missilskjold.
>
> Det oplyser de russiske strategiske atomstyrker, oplyser Ritzaus bureau.

> [...]

Et Udsagn:

Jamen du SKAL bli' bange, for hele mit imperium bygger på at skræmme
folk til at makke kæft, trit og retning, og navnlig gøre dem bange,
for jeg har også lidt sadistiske tilbøjeligheder.

Som sagt:
Søg *psykiatrisk* hjælp, din skøre skid!

Last OUTPUT: 7909 news:g966q2$9fg$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7910

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7910 news:g96781$9lo$1...@newsbin.cybercity.dk

Hypotesen er, at psykopatus (and her friends) - psykiatrisk set - har en
brist i hjernen (og er som dyr på savannen), hvor de ikke emotionelt men
*kun* forstandsmæssig kan fatte og forstå ... (input pseudonymordet =
Gevalia) ...

You know: (just-einem)-Monkeyworld...

ET-Break:
(2008-08-28, Thursday, day no 241, CET 15:13, GMT 13:13)
- "Yea."

CET 15:13
- "Desværre."

Last OUTPUT: 7910 news:g96781$9lo$1...@newsbin.cybercity.dk