Eget navn tatoveret på ryggen

Hvad kan den dybere årsag være, når en person får sit eget navn tatoveret
på ryggen?

Se f.eks. følgende links til et par billeder fra en fyrs profil på arto.dk.

http://www.arto.com/section/user/profile/gallery/viewentry/?id=46791808
http://www.arto.com/section/user/profile/gallery/viewentry/?id=44382386

-= JF =-

- skrev:

> Hvad kan den dybere årsag være, når en person får sit eget navn tatoveret
> på ryggen?

Hvad er den dybere årsag til at halvdelen af de danske piger har et
amagerstempel over røven?

Niels P Sønderskov

- skrev:

> Hvad kan den dybere årsag være, når en person får sit eget navn tatoveret
> på ryggen?

Der er vist ikke noget formål i at lede efter en dybere årsag, men man
skal vel være under gennemsnitlig intelligent (gælder enhver tatovering)
og måske have lidt problemer med selvværdet eller integritet.

--
Niels

Per Vadmand

Det er da simpelthen for at skjule, at de er dumme i nakken - eller at der
står idiot på ryggen af dem
Nå nej, det gør der jo for resten på en måde alligevel.

Per V
--
Vær god ved politiet!
http://www.soundlantern.com/UpdatedSoundPage.do?ToId=15187

Ib Baagøe

"-= JF =-" skrev i en meddelelse:

> Hvad er den dybere årsag til at halvdelen af de danske piger har et
> amagerstempel over røven?

Fordi "damerne" i pornofilmene har det. Og når pigens
fyr nu er helt vild med pornofilm, må hun jo hellere tage
konkurrencen op. Nøjagtig som med "fartstriben" eller
"landingsbanen".

Er der forresten nogen, der kan svare mig på følgende,
(jeg er selv blevet for gammel til at lave feltstudier):

Når jeg i varmebølge om sommeren står i kassekøen i
Netto, og de som regel overvægtige 30-40 årige mødre
står foran mig med deres indkøbsvogne, kun iført bh og
undertrøje, ser jeg, at en stor del af dem er forsynet med
et lille stempel på venstre skulder. Er dette en indikation
af, at der findes større kunstværker på deres inderlår,
som man bør udforske? ;-)

Hej -- Ib

P.N

"Per Vadmand" <pe...@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> står idiot på ryggen af dem
> Nå nej, det gør der jo for resten på en måde alligevel.

Okay så de medborgere der er tatoveret er snotdumme og mangler selvværd. Det
ville jeg gerne se jer udtale på den førstkommende tatoverings kongres fyldt
med rockere og andet godtfolk ;-)

Per Vadmand

At en mening er upopulær i visse kredse, gør den ikke automatisk forkert.

Niels P Sønderskov

P.N skrev:

Man kunne jo stille op med det erklærede formål at ville falsificere
hypotesen, foretage tests og se hvad der skete når man roste det fine
gennemsnit på 80.

--
Niels

ASKF

Niels P Sønderskov ytrede sig i
<49a94d93$0$90264$1472...@news.sunsite.dk> med dette:

Jeg kender nu flere som ikke viser nogen symptomer på at de har
selvværdsproblemer og som virker ret intelligente (det må vist høre til
sjældenhederne at en under gennemsnitlig intelligent person får en
teknisk/naturvidenskablig kandidat grad eller ph.d.)

De har dem dog på steder hvor de nemt kan skjules af almindeligt tøj og
viser dem sjældent frem, så det hamonerer meget dårligt med din
hypotese.

I firserne og halvfemserne var det på mode blandt rollespillere at få
tatoveringer med keltiske eller gamle nordiske mønstre, eller en rune
ristning.

Jeg tror du vil blive overrasket over hvor mange "normale" personer med
mellemlange til lange uddannelser som har en lille tatovering, men har
fået dem på steder hvor de er skjulte, fordi de ikke ønsker at folk skal
få de negative tanker som du har givet udtryk for.

Der er dog også rigtig mange som har fået dem fordi det er et
modefænomen og efter nogle år fortryder det, da de har dem placeret hvor
de er svære at skjule. Det er primært kvinder som i dag står i kø for at
få fjernet sådanne, så her passer din hypotese fint.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Niels P Sønderskov

ASKF skrev:

> [...]
> sjældenhederne at en under gennemsnitlig intelligent person får en
> teknisk/naturvidenskablig kandidat grad eller ph.d.)

Jeg udtrykte mig med vilje forsigtigt.

--
Niels