Psykopatus-arrestordren - Was: Håb for psykopater ? - Dumt spørgsmål til gruppen

"Jesus-loves-you" skrev
7820 news:g7vcnp$tgr$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> Compare with ...

Let me show You it (ones more time):

Input ...

( Use perhaps translation through http://translation2.paralink.com/ )

=== citat start ===

TV2 TTV s136 Tor 14 Aug (2008, CET) 05.06.42

PET: Tal ordentligt om terror

Der er ved til terroristernes bål, når
vestlige myndigheder bruger ord som
"jihad", "mujahideenere" og "martyrer".
Det mener Politiets Efterret-
ningstjeneste (PET), der nu barsler med
et sæt retningslinijer, som myndigheder
bør rette sig efter, når man taler og
skriver om terrorisme.

"Det handler ikke om politisk korrekt-
hed, men om at sikre en sprogbrug, der
er så præcis og objektiv som muligt.
Terrorister kæmper ikke blot en volde-
lig kamp, men også en kamp på ord - om
et bestemt syn på verden," siger chefen
for PET's afdeling for sikkerhed.

opd. 13. aug 11:24 (CET, red.)

=== citat slut ====

På tilsvarende vis er det mht. psykopatus.

Domstolens funktion er også at *konfrontere* den sindssyge (og dennes
forvrængede virkelighedsforståelse) med en så oræcis og objektiv "speklning"
af realiteternes verden. Domme in absentia medvirker også hertil og er
derfor bedre end ingenting i forhold til lovløsheden, apropos Kaukasus.

Mht. udstedelse af internationale arrestordre på diverse forbrydere; jo før
desto bedre.

Bilag:

Ang. Grozny-massakren i Tjetjenien, se evt ...
7807 news:g7tsvp$bcd$1...@newsbin.cybercity.dk
7808 news:g7tu7t$bqn$1...@newsbin.cybercity.dk
7817 news:g7uqcd$m07$1...@newsbin.cybercity.dk

Ang. Ruslands angrebskrig på Georgien, og krigsforbrydelser m.m.,
se evt. ...
7758 news:g7k3u5$2rgl$1...@newsbin.cybercity.dk
7798 news:g7spe9$3093$1...@newsbin.cybercity.dk

Last OUTPUT: 7820
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7821

Bjarne

Jesus-loves-you skrev:

> [...]
>
> Mht. udstedelse af internationale arrestordre på diverse forbrydere; jo før

Det mest skræmmende er, at et hemmeligt politi blander sig åbenlyst i
politik i stedet for at overlade det til politikerne.

Terrorister er folk, som bruger voldelige og kriminelle metoder for at
nå deres mål eller for at gengælde hvad de oplever som uretfærdigheder.

At de bruger voldelige og kriminelle metoder kan vi hurtigt blive enige
om at tage afstand fra; men det er langt fra ensbetydende med, at deres
virkelighedsforståelse, analyser og politiske holdninger er forkerte
eller ulovlige. Og måske har de endda ret i, at vi har behandlet deres
venner eller familie uretfærdigt. De har bare ikke ret til at hævne sig
på uskyldige!

Når det hemmelige politi angriber deres politiske og religiøse
holdninger i stedet for at angribe deres kriminelle adfærd, nærmer vi os
et politisk politi.

Det er stadig fuldt lovligt f.eks. at betragte Danmark som en nation,
der begår krigsforbrydelser i Irak og er i ledtog med israel eller at
betragte danskerne som overvejende racistiske eller gå ind for en
anderledes lovgivning i danmark -ligesom det er lovligt at mene det
modsatte :-) . Det skal det hemmelige politi overhovedet ikke blande sig i.

Bjarne

"Bjarne" skrev

Emnet *misforstået*. EOD herfra desangående ... :-(

Interrupt RETURN to ...
7830 news:g8274o$1vsm$1...@newsbin.cybercity.dk

Last OUTPUT: 7831 news:g832ol$29d0$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?