dk. bienaer.historie

1 view

Rune Helland

Hvorfor får jeg ikke opp denne newsgruppen, når jeg søker på den. Den finnes
ikke i min oversikt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal da kunne abbonere på
den. Noen forslag?

--
Rune Helland
Kayes gt. 6

Flemming Svendsen

Rune Helland wrote:
> Hvorfor får jeg ikke opp denne newsgruppen, når jeg søker på den. Den finnes
> ikke i min oversikt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal da kunne abbonere på
> den. Noen forslag?

--------------
Jeg har på fornemmelsen du har gavn af at læse dette:
http://usenet.dk/info/newsreader.html - hvordan man gør ;-)
Hilsen Flemming

Thorkild Dalsgaard

"Rune Helland" skrev

> Hvorfor får jeg ikke opp denne newsgruppen, når jeg søker på den. Den
finnes
> ikke i min oversikt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal da kunne abbonere på
> den. Noen forslag?

Jeg tror det skyldes at din udbyder,
eunet.no
ikke fører nyhedsgruppen dk.binaer.historie.

Prøv at skrive til dem og foreslå at gruppen føres,
det tror jeg godt de vil.

Hvis ikke, så er der mulighed for at abonnere
på en særskilt nyhedsgruppeserver,
men prøv nu først at spørge din udbyder.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Herluf Holdt, 3140

Rune Helland skrev:

> Hvorfor får jeg ikke opp denne newsgruppen, når jeg søker på den.
> Den finnes ikke i min oversikt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal da
> kunne abbonere på den. Noen forslag?

Jeg mener at der er en af TDC's servere, som det er muligt at
bruge, selvom man ikke er kunde hos TDC. Hvad sker der, hvis
du prøver denne:

P.s.: Jeg plejer at kopiere linjen ind i "Start/Kør"-menuen. Så kan
man let eksperimentere med at afprøve de forkellige servernavne.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Hugh Watkins

"Rune Helland" <ruhe...@sensewave.com> wrote in message

> Hvorfor får jeg ikke opp denne newsgruppen, når jeg søker på den. Den
> finnes ikke i min oversikt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal da kunne
> abbonere på den. Noen forslag?

spelling !!

dk. binaer.historie

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&newwindow=1&safe=off&rls=GGLD,GGLD:2004-39,GGLD:en&q=dk.+binaer.historie&spell=1