This is einem test (Through PC Linux OS)

Jesus-loves-you

Heysan,

Endelie ... :-)

Jeg kan varmt *anbefale* PCLinuxOS, således som Niels foreslog. Se ...

"QBIC [6400] - Niels Pedersen" skrev

[ ... file 8722 ... ]

> 1. tag et smut forbi http://www.linuxin.dk
> 2. Hent din distro fra http://www.distrowatch.com
>
> PC linux er en af de bedre til nybegyndere, installationen er fin og
> finder de fleste drivere til alskens hardware,...

Download-adressen på iso-filen er:
http://distrowatch.com/index.php?distribution=pclinuxos&month=all&year=all
ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/texstar/pclinuxos/live-cd/english/preview/pclinuxos-2009.1.iso

Test:
Wash hands frequently against swine influenza
غسل اليدين بشكل متكرر لمكافحة أنفلونزا الخنازير
Se laver les mains fréquemment contre la grippe porcine
לרחוץ ידיים לעתים קרובות נגד שפעת חזיר
सूअर के खिलाफ बार बार हाथ धो इन्फ्लूएंजा
Sering mencuci tangan terhadap influenza babi
頻繁に手を洗う豚インフルエンザ
经常洗手对猪流感
經常洗手對豬流感
또 손을 자주 씻고 돼지 인플루엔자
Мойте руки часто свиней против гриппа
Lávese las manos con frecuencia contra la influenza porcina
Domuz sık karşı yıkayın eller grip
Waschen Sie Ihre Hände häufig gegen Schweinepest Influenza
Rửa tay thường xuyên đối với lợn gia cầm

With kind regards,
Last OUTPUT: 8757 <
8756 <news:49f98e6b$0$90264$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>