> Jeg havde selv for mange år siden 1001 forvalg - som jeg selv skulle taste
> ind, hver gang. Der var der ikke noget med automatik dengang (over 10 år
> siden)
>
> Er det med automatisk forvalg et relativt nyt fænomen ?
Nej automatisk forvalg har eksisteret længe - også for 10 år siden ;-)
> Kan man ikke bare ligge et tlf. nr ind i en memory incl. forvalgsnummeret
> og så få det billigere ?
Jo, hvis man har en telefon der understøtter dette, så er det ikke noget
problem.
> Jeg undrer mig over at "folk raser" over det her tiltag - da jeg som
> skrevet, selv før i tiden skulle taste de 4 cifre ind hver gang - og det
> var helt naturligt dengang.
>
> Hvor svært kan det være at skulle taste 4 cifre hver gang !?
Det er jo nok til dels en vanesag, og kunder der ikke er vant til at gøre
det, vil helt sikkert glemme det "hveranden" gang den første lange periode,
andre har måske ikke læst - eller ikke forstået - informationen fra deres
teleselskab om at det skal gøres.
--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting:
http://imageshack.dk
//Gratis webhosting:
http://gratishotel.dk