blokere mobilnummer

Maria

Er der nogen som ved, om det er muligt at få blokeret et mobil nummer, altså
en som sender sms til en, som man ikke ønsker at modtage fra.
--
Maria

Poul Erik

"Maria" <m_h...@hotmail.com> wrote in message

Min Samsung E730 kan blokere for en afsender af SMS. Den modtager SMSen og
sletter den uden at den ses på telefonen. Måske er der andre telefoner som
kan det samme.

Mvh. Poul E.

.°o.O Thomas O.o°.

"Poul Erik" <and...@c.dk> skrev i en meddelelse

> Min Samsung E730 kan blokere for en afsender af SMS. Den modtager SMSen og
> sletter den uden at den ses på telefonen. Måske er der andre telefoner som
> kan det samme.

Hos Telia skal du have en telefon der har den funktion - Telia kan ikke
blokere for et enkelt nummer i deres system (eller vil i hvert fald ikke).

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Kim M. Jørgensen

Ved der findes programmer der kan blokere for bestemte numre at du aldrig
ser hvis der kommer en besked fra dem, den sletter dem omgående også uden at
komme med lyd at der er kommet en sms og mener også de kan blokere at de
ikke kan ringe til dig.

Har dig kun set det til Nokias S60 Telefoner.
Så kommer lidt an på hvilken mobil du har.

Leif Neland

> [...]
altså
> en som sender sms til en, som man ikke ønsker at modtage fra.

Hav denne besked klar i kladder, og send den hurtigst muligt, næste gang du
modtager en uønsket sms:

"Din besked er stoppet af SmsBlocker-Pro, og vil ikke blive sendt til
modtageren"

Det siges at virke :-)

Ellers har min "børnetelefon" nokia1600 mulighed for at blokere et nummer
for sms og opkald.
Opkald vises i displayet, men der er ingen ringetone, og sms'er bliver gemt
i en særskilt mappe.

Leif

MariaH

> Har dig kun set det til Nokias S60 Telefoner.
> Så kommer lidt an på hvilken mobil du har.

Jeg har en sony ericsson w880i

--
Maria