Iphone den perfekte ældre telefon

manDler

I starten af min ferie besøgte jeg min mor og far som er 74 og 78. De stod
og ville have en mobiltelefon, så jeg viste dem nogle "ældre" telefoner på
nettet, men de faldt ikke lige i mine gamles smag.

Så lod jeg dem prøve min Iphone en uge mens jeg var i udlandet og da jeg kom
tilbage måtte jeg ud og købe en Iphone til hver af dem. De fortalte at det
var en nem telefon at finde ud af, med brugervenligt styresystem og det var
nemt at se tal og bogstaver på skærmen.

Jeg havde egentlig ikke tænkt over at en iphone er den perfekte "ældre"
telefon, men efter mine forældre har købt en hver, så har min tante på 87
også købt en.

Så husk det nu, telefoner til ældre behøves ikke være kedelige.

Mvh

Mendoza

"manDler" <mandel...@padelparadis.dk> skrev i meddelelsen

Du har helt ret!! iPhone *er* en ældretelefon! HTC Desire er for de friske!!
;-) (sorry!)

Jørgen Grandt

"manDler" skrev blandt meget andet:

> Så husk det nu, telefoner til ældre behøves ikke være kedelige.

For du sælger dem selv?

Mvh

manDler

"Jørgen Grandt" <Unsta...@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> For du sælger dem selv?
>
> Mvh

Nej bare jeg gjorde.
Men Iphone er nu en dejlig simpel og nem telefon, hvor f.eks. telefoner med
Android kræver man kan tænke selv.
Selv bruger jeg en Samsung Android telefon, men den ville min mor ikke kunne
finde ud af.

Mv

Jørgen Grandt

"manDler" skrev bl.a.:

> telefoner med Android kræver man kan tænke selv.
> Selv bruger jeg en Samsung Android telefon, men den ville min mor
> ikke kunne finde ud af.

Ved din mor, du bagtaler hendes intelligens her?

--
Jørgen Grandt
http://hamigen.dk