dataradio

oz1hdl

Hej - info om modtagelse af Falck data ønskes
også om PC-programmer til udlæsning af data som text, fra Falck ønskes
ger pr email g...@e2.dk

Mvh OZ1HDL

R R

findes der sådanne program, der er tilgængelige?

så er jeg også int?

mvh Rico

R R

Jeg fangede ikke lige meningen med en tom postning hvor der bare stod:

"R R" <Spirr@vip.[ no spam]cybercity.dk> skrev i en medd

- Anyone ?

oz1hdl

oz1hdl

"R R" <Spirr@vip.[ no spam]cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fangede ikke lige meningen med en tom postning hvor der bare stod:
Ikke forstået???...

Tom

>Hej - info om modtagelse af Falck data ønskes
>også om PC-programmer til udlæsning af data som text, fra Falck ønskes
>ger pr email g...@e2.dk

Sådan et program findes !
Det kører i en DOS prompt under windows
og det bruger lydkortet til at dekode med.
Den skriver alt teksten som de sender ud til bilerne:
Addresse og skade koden, dato klokken, samt ekstra info.
Desvære er dette program ikke noget jeg har, men jeg kender en der har dette.

Thomas Scherrer
www.webx.dk/oz2cpu

Hauge

Hejsa

"oz1hdl" <Bru...@firma.dk> wrote in message
> Ikke forstået???...

Du sendte et tomt svar til R.R., det var hvad det skulle betyde..

Mvh Hauge

Henrik Bøgh

"Tom" <sche...@hotmail.com> wrote in message
Og du vil spørge vedkommende om hvad det hedder og hvor man kan få det
henne?!??

:o)

--
Regards / Med Venlig Hilsen
Henrik Boegh ( h_no...@boegh.net | http://henrik.boegh.net )

Otto Haue

Hej
Jeg tror desværre ikke den holder. Jeg har for flere dage siden skrevet en
mail til Thomas, men har aldrig fået retursvar - så det er nok bare en and
:-)

--
Mvh Otto Haue
E-mail: ha...@bispeengen.dk

Henrik Bøgh <h_no...@boegh.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Uh9Y5.1712$0p2.1...@news000.worldonline.dk...

R R

det samme har jeg gjort og jeg tror også mere på anden !!

- trist men sandt!

. Hygge

Tom

>Jeg tror desværre ikke den holder. Jeg har for flere dage siden skrevet en
>mail til Thomas, men har aldrig fået retursvar - så det er nok bare en and

Jeg er ingen And :-)
men har desvære andet at lave end at være online heledagen.
Jeg skal nok spørge ham om en kopi.
vender tilbage når jeg har talt med ham.

Man kan ikke skrive til min email adr som jeg bruger her i NG, pga spam.

MVH:
Thomas Scherrer
www.webx.dk/oz2cpu

Tom

Sidste nyt: dette program må ikke kopieres vidre til nogen som helst,
desvære, jeg kan ikke en gang selv få en kopi, æv æv

MVH:
Thomas Scherrer
www.webx.dk/oz2cpu

R R

hihihi, hvilket program må kopieres ??? ikke ret mange... Men det er vel
ikke forbudt at give os navnet på det, eller hvor han har købt det?

"Tom" <sche...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

OZ1HDL

>"Tom" <sche...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej Tom
Har du set det i funktion??
Hvad er prisen - alt har vel en pris??
Mvh OZ1HDL

Tom

>Hej Tom
>Har du set det i funktion??
>Hvad er prisen - alt har vel en pris??

Ja jeg har set det virke.
HEHE ja måske.. men den går bare ikke denne gang æv.
Men måske er der andre der fusker med selv at lave noget,
Efter hvad jeg høre er det ret simpelt, data er ikke en gang kodet eller noget.

oz1hdl

> Ja jeg har set det virke.
> HEHE ja måske.. men den går bare ikke denne gang æv.
Hhhmm - hvorfor ikke??

> Men måske er der andre der fusker med selv at lave noget,
> Efter hvad jeg høre er det ret simpelt, data er ikke en gang kodet eller
noget.

Nej det er ikke noget "problem" at få dataerne, evt via et modem kredsløb,
men et problem at få det præsenteret på skærmen via et terminal program.
/OZ1HDL