Energimåler

Ole Sørensen

Hej.
Jeg har købt en energimåler I Bilka. Da jeg kom hjem opdagede
jeg at der ikke var en brugsanvisning med :-( Nu er så spørgsmålet om
der er en der gider sende en kopi til mig (privat eller newsgruppe)?
Jeg kunne selvfølgelig køre i Bilka igen men der er såååå langt :-o
Energimåleren er grøn og hedder "ide line" (type PM-200)
Ole Sørensen.

PS. Ved direkte svar: erstat x med o i efternavn
--
http://hjem.get2net.dk/just4fun

JTN

Tillykke.
Hvad skal du måle ?
Er det computer eller "lysstofrør" med mere, tror jeg du bliver
overrasket....... den viser 50 - 95 % forkert.
Til glødelamper er den fin.
Jørgen
Ole Sørensen <ole.sx...@get2net.dk> wrote in message

Cubus

> [...]
> Jeg kunne selvfølgelig køre i Bilka igen men der er såååå langt :-o
> Energimåleren er grøn og hedder "ide line" (type PM-200)

Den er ikke pengene værd. Mine erfaringer med den er at den er totalt
ustabil og upålidelig.

Her kan du downloade en test af af 5 energimålere, heriblandt Ide Line, der
da også får dumpekarakter "en enkelt er så unøjagtig, at den nærmest er
ubrugelig". Det ser ud til at du skal op i 600 kr. klassen
for at få noget ordentligt.

http://www.fs.dk/rr/99/r991227.htm

--
Cubus